Calumovi to bylo úplně u prdele. Měl Anu rád. Potřeboval Anu, takže jí bude mít. Odešel z Lukovo pokoje a šel do Any pokoje. Sedl si na postel a trpělivě čekal přes 15 minut, než uslyšel auto. Podíval se z okna a uviděl Anu s Ashtonem jak vycházejí z jeho auta. Potřeboval aby si chvátla jinak ztratí svoje nervy. Ztratil svoje nervy? Calum Hood nikdy neztrácí nervy. Calum zakroutil hlavou. Idiote. Pomyslel si. Věděl, že už do toho všeho spadl.
Slyšel jak jde Ana nahoru, ale Ashtona neslyšel. Díky bohu. Už byla u dveří, Calum se vzmužil a cítil jak rychle mu bije srdce. Tohle bylo ono. Tohle byl ten moment. Dal ruku do kapsičky na jeho tričku a pevně ho stiskl. Kurva kurva kurva. Otevřela dveře a málem vykřikla.
"Calume? Co tady sakra děláš?" Vykřikla a Calum si nervózně protáhl krk.
"Poslouchej Ano. Vím, že mě nenávidíš. Máš na to právo! Ale jenom si mě aspoň na minutu poslechni dobře?" Ana na něj chvíli jenom koukala a pak kývla.
"Dobře. Máš na to jednu minutu." Řekla přísně. Calum kývl a vzal jí za ruce.
"Vím, že mě nenávidíš a vím, že jsem byl hrozně blbej, protože jsem se k tobě choval jako kdyby jsi byla nic a ty jsi pak byla smutná. Lituju toho každou minutu co žiju, ale Ano chci, aby jsi věděla, že ty jsi pro mě vážně speciální. A chci, aby jsi taky věděla, že pro mě znamenáš mnohem víc než ostatní baby girls, který jsem měl a mám tě vážně rád a myslím si, že bych tě mohl jednoho dne i milovat a vím, že už nemám moc času, ale koupil jsem ti tohle a doufám, že se ti to bude líbit!" Mluvil nesouvisle a dal jí do ruky tu krabičku. Ana si jí vzala a podívala se na něj.
"Myslíš to všechno vážně?"
"Ano, vážně. Prosím otevři tu krabičku!" Prosil. Ana to otevřela a uviděla tam jednoduchý narámek, na něm bylo srdíčko a na něm bylo napsané C.
"Já-já chci, aby jsi to nosila, aby všichni věděli, že jsi moje." Řekl. Vytáhl si rukáv a na ruce měl dost podobný náramek, ale bylo na něm A. "A i když to nebudeš nosit, všichni budou vědět, že já jsem tvůj."
Fajn tohle je konec Baby Girl! Doufám, že se vám příběh líbil a možná napíšu ještě druhý díl. Děkuju za všechny votes, comments a views. Jste NEJLEPŠÍ!