04

7K 166 5
                                    

Ana seběhla k auto a Calum jí plácl přes zadek. Sedla si na místo spolujezdce a přitiskla si tašku k hrudi. Její tváře zčervenali a radši si začala hrát s vlasama. Proč se tohle musí dít? Calum konečně přišel k autu a nasedl. Když nastartoval položil ruku na Any stehno. Vyjel od jejího domu a podíval se na ní.

"Co se děje baby girl? Červenáš se." Zeptal se Calum a jemně stiskl její stehno. Ana polkla a zakroutila hlavou.

"Nic se neděje." Řekla a Calum jí stiskl tvrději.

"Neni moc chytrý mi lhát, Ano." Ana sebou cukla, když uslyšela svoje jméno. Za tu malou chvíli co ho zná jí ještě nikdy jménem neřekl. "Teď se zeptám znovu. Co se děje?"

"Já-já skoro tě neznám! A ty mě balíš, plácáš mě po prdeli a říkáš mi baby girl! To se děje." Křikla. Calum hned zastavil na kraji silnice a vražedně se jí podíval do očí.

"Baby nemůžeš mi říkat, že se ti to kurva nelíbí. Nemůžeš mi říct, že na mě nemyslíš každou chvíli." Rozepl její pás a přendal si jí na svůj klín. "Hm? Myslíš na mě každou chvíli, Ano?" Zasmál se. Začala se znovu červenat, tak si zakryla obličej vlasama, ale Calum je dal zase pryč. "Podívej se na mě, zlato. Myslíš na mě?" Ana kývla aniž by nad tím popřemýšlela. "Hodná holka. Mm, řekni mi na co jsi myslela?" Zavrčel.

"C-Calume, přijdu pozdě do školy." Vyjekla. Calum zakroutil hlavou a přejel si rtem po dolním rtu.

"Žádnej Calum. Tak mi neříkej. Prosím Ano, říkej mi Daddy."

Ana si vzala svojí tašku a otevřela dveře, aby utekla.

"Užij si to ve škole, baby girl." Zavolal na ní Calum a Ana kývla.

"Děkuju." Zamumlala.

"Děkuju kdo?"

"Děkuju.....Daddy."

"Hodná holka." Usmál se Calum a něžně jí plácl po zadku. "Teď už běž. Nechceš přijít pozdě."

Baby Girl // CH ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat