Michael si naštvaně zatahal za svoje černý vlasy. Měl jí rád. Možná jí i miloval. Byl pro ní jenom hračka. Jenom blbá hračka. Podíval se na sebe do zrcadla. Byla na něm něco hodně špatnýho? Zakroutil hlavou. Nenech jí, aby se ti takhle dostala do hlavy. Pomyslel si. Myslel na ní a povzdychl si. Byla nádherná. Ale co jinýho se mu na ní líbilo? Neměl moc šancí, aby jí poznal nějak víc. Miku ty seš tak blbej. Pomyslel si a zakroutil hlavou. To byla ta dobrá věc na Michaelovi. Přes všechno se lehce dostal. Ale přes co se nemohl dostat byla ta bolest, kterou měl, když viděl Luka jak je na něj naštvanej.
Calum hodil jeho lampu přes celej obývák. Nikdy, nikdy něco takhle necítil k žádná mladší holce, se kterou šukal. Nikdy neměl takhle rozbité srdce potom co ho odmítla. Sedl si na gauč a promnul si celý obličej. Musíš se dostat zpátky do hry. Pomyslel si přísně. Musíš zapomenout na tu Hemmings girl. The Hemmings girl. Ana. Malá Ana Hemmings byla tak roztomilá. Ale ne stejně roztomilá jako byly ostatní jeho baby girls. Ne. Ana byla roztomilá se silnou hrdostí a sebevědomím. Ana nebyla ta holka, kterou by měl vždycky jistou. Ale Calum jí zničil, protože ona zničila jeho.
Luke se kousl do spodního rtu, když projížděl Tumblr. Uviděl gif s dvěma klukama a rychle zakroutil hlavou. Nejsi gay. Jsi na holky. Připomínal si. Ale čím déle koukal na svojí obrazovku tím víc cítil v břiše takovej divnej pocit. Vzpomněl si na střední, kde měl svojí první holku. Užíval si to, ale nepřišlo mu to moc správné. Měl jí rád, ale nemyslel si, že by jí mohl někdy milovat. Necítil k ní to co cítil k jeho kamarádům.
Ana zase zírala do zdi. Posrala to. Moc hezky to posrala. Už nedokázala být ani smutná. Nedokázala ani vyšilovat. Nedokázala se ani rozbrečet. Prostě tam jenom potichu ležela a zírala do zdi. Využila Michaela, zamilovala se do Caluma a zklamala svého bratra a Ashtona. Všechno vypadalo, že je beznadějný. Vypadalo to, že všechno skončilo. Ale nebylo to tak. Nemohlo to skončit. Musel tu být nějaký způsob jak všechno napravit, aby byli všichni zase šťastní. Najednou ucítila jak to z ní všechno spadlo. Posadila se a zakroutila hlavou. Potřebovala se nějak zkulturnit. Jestli chtěla, aby byli všichni šťastní, musela nejdřív začít se sebou.