Ana se vrátila do školy a cítila se nervózně. Bude Calum naštvanej? Co když jí bude zase ignorovat? To už radši bude ignorována, než aby byla jenom další děvka. Přišla do školy někdy v půlce oběda. Vešla do jídelny a sedla si vedle Joshe. Smutně se na ní podíval.
"Kde jsi byla?" Zeptal se a Ana pokrčila rameny.
"Venku."
"Kde venku?"
"S kamarádem."
"Byl to ten kluk, který tě před pár týdny obtěžoval?" Zeptal se ustaraně a Ana zakroutila hlavou.
"Ne, ne. Někdo jiný. Neni to nic velkýho. Jenom jsme měli malou hádku." Řekla rychle a Josh kývl.
"Dobře. Kdyby jsi si potřebovala promluvit, jsem tu vždycky, Ano." Řekl sebejistě a Ana se slabě usmála.
"Díky Joshi." Odpověděla. Možná bych prostě měla být lesba pomyslela si sama pro sebe. Holky vypadají mnohem míň komplikovaně. Ana zakroutila hlavou. Tak to určitě nepůjde.
Když oběd skončil, odnesla svůj tác s jídlem, kterého se skoro nedotkla a šla smutně do třídy. Myslela si, že je pro Caluma Hooda něco speciálního. Ukázalo se, že je jenom další hračka. Jenom další jeho baby girl na šukání. Nějak přežila zbytek dne a nakoncni školy se zastavia u skřínky. Calum tam venku nebude. Nebude tam na ní čekat, aby se jí omluvil a vzal jí domů. Nebude se s ní pak líbat a ani si spolu nezdřímnou. Bude někde s jinou holkou nebo tak něco. Nejspíš byl každej den s jinou, když jí ignoroval. Nic pro něj neznamenala. Všechno co viděla byl jenom Calum. Calum jak leží na tý číšnici s červenou hlavou a zajíždí do ní. Calum jak jí líbe na krku. Calum jak jí plácá přes prdel. Calum jak kouká na všechny kozy, který kolem něj projdou. Calum Calum Calum. Hodila všechny věci do skřínky a nasraně odešla. Jenom ho chtěla dostat z hlavy. Vtrhla na parkoviště a ignorovala to, že viděla Calumovo auto jak tam stojí. Čekala na autobus a neotáčela se, když slyšela jak na ní volá. Potom jí něčí ruka chytla za ruku.
"Potřebujeme si promluvit." Zašeptal a Ana zakroutila hlavou.
"Neni nic o čem by jsme potřebovali mluvit. Seš takovej čůrák. Nech mě bejt." Křikla.
"Můžeš si mě aspoň vyslechnout, Ano?"
"Poslechnout si co? Že jsem ti úplně u prdele? Že vojedeš všechno co má vagínu? Nebo, že mě vlastně nemáš vubéc rád, jenom se mi chceš dostat do kalhotek?" Křičela a Calum chytl obě její ruce.
"Nic z toho neni pravda! Záleží mi na tobě, jasný? Vážně. Jseš roztomilá a tak." Řekl a Ana zakroutila hlavou.
"Sračky. Jedu autobusem. Užij si život."