Kolejna nominacja tym razem od TynaBonxD ;;
Kolejne 15 faktów o mnie.1. Zmieniam styl ubierania, kolor włosów i fryzury częściej niż skarpetki (oczywiście w przenośni)
2. Potrafię w jeden dzień zmarnować prawie cała ryze papieru. Cały czas rysuje A z domu nie ruszam się bez piórnika i szkicownika.
3. Cały czas jem. Chociaż czasami zdarza się ze potrafię zapomnieć o jedzeniu i żyje cały tydzień na jednej bułce.;;
4. Jestem zwyczajna szarą osóbka nie wyróżniającą się z tłumu. Nie licząc niskiego wzrostu.
5. Jestem nudny wiec wymyślam te fakty na poczekaniu...
6. Ciągle myje ręce. W szkole nie potrafie czasem wytrzymać jednej lekcji bez wyjścia do toalety tylko po to zeby umyć dłonie.
7. Jestem okropnie strachliwy. Boję się wszystkiego... Ale kocham zagadki i horrory oraz gry typu: FNaF, SlenderMan czy TJoC:R A Foxy to moje zwierzątko domowe :v Uwielbiam jumpscare i nienawidzę jednocześnie.
8. Nie rozumiem ludzi którzy śpią więcej niż 6 h. Nie lubię spać i uważam to za marnowanie czasu.
9. Uwielbiam kawę zbożową i jagodowe papierosy.
10. Nie cierpię histori. To mój najbardziej znienawidzony przedmiot (z którego pisze poprawkę) A jedyną postacią historyczna która jest dla mnie interesująca to Adolf Hitler. Dostałem nawet od brata na urodziny książkę o nazwie "Mój Przyjaciel Hitler."
11. Kocham słodycze. Codziennie zjadam tabliczkę czekolady A herbate i kawę slodze 5-6 łyżeczkami.
12. Kolekcjonuje paczki papierosów.
13. Jestem okropnie pechową osobą. Codziennie muszę się przewrócić, zepsuć coś lub spaść ze schodów. Dlatego moje ręce i nogi są całe w bliznach i siniakach. Mama mówi ze jak zdarzy mi sie chociaz jeden dzień bez jakiegoś wypadku to kupi szampana na tą okazję.
14. Nie pamiętam połowy swojego życia ponieważ 5 lat temu miałem wypadek przez który straciłem pamięć.
15. Pomimo swojego pecha nigdy niczego nie złamałem i zawsze wszystko uchodzi mi na sucho.
Nominuje: (Padło na was bo wpisuje szybko jakieś osoby zanim wattpad znowu mi sie wyłączy)
Deemene
Dipperowa
alexmeiko
Arisia-sama
Laddwyr
Grumpy_Karkat hehehe
Leania112
Laddwyr
ZuzannaSemenov
Ennmei
Lisy332
Bliss664
PlateKorony
RomanexFFF
Agajaw13
CZYTASZ
Kwiaty [WOLNO PISANE BO TAK]
FanfictionDipper i Mabel Pines to nierozłączne rodzeństwo które zawsze trzyma się razem. Z roku na rok ich relacja jest coraz mniej zrozumiała dla rówieśników. W drugiej liceum do ich klasy dochodzi dwójka nowych uczniów. Bracia bliźniacy. Will i Bill Cipher.