M-am ridicat si l-am privit in ochi
Ochi lui... Ma pierd...in ei...
Adrien pov.Ea s-a ridicat si am privit-o in ochi. Are niste ochi superbi, azuri.Dupa un timp in care ne-am privit ea rupe tacerea.
Ea:Am...trebuie sa plec.N-ne vedem m-ma-mai-ne.P-pa!
Eu:Pa!Si pleacaMarinette pov
Am plecat inca 'traumatizata' de la ceea ce sa intamplat.
Dupa cateva ore
E ora 23:55 si eu nu pot adormi din cauza acelei intamplari. E imposibil sa nu te indragostesti de asemenea ochi.
Usor, usor adorm cu gandul la El.A doua zi
Imi fac rutina si plec la scoala. Aveam ora de muzica si ni s-a spus ca trebuie sa scriem un cantec. Atunci mi-am amintit de un cantec scris de mine mai demult(va spun de acum e de la un cântăreţ, nu am chef sa compun).
Si l-am predat imediat.
P:WOW! Marinette este o melodie superba cred ca ar trebui sa îi faci un negativ. Crezi ca esti in stare?
Eu:Drsigur.Dupa ore
Mi-am pregătit melodia pentru ora de muzica.Ma transform si plec sa ma plimb. Merg la Turnul Eiffel.
?:Frumoasa privelişte nu My'lady?
Recunosc vocea asta...
Eu:Chat?
Chat:Chiar eu. Ce faci aici?
Eu:Nimic. Doar ca... E linişte aici...si nu stiu ma calmeaza...
Chat:Da stiu. Mereu vin aici cand sunt nelinistit.
Nu spun nimic. Ma intorc la Chat si el la mine. Ne apropiem...si ne uitam unul in ochii celuilalt. Ochii aia... Iam mai vazut la cineva... Ne apropiem si ne sarutamM-am inrosit,si el la fel.Cred ca, ca m-am indragostit de CHAT!!!!!
N/A
Stiu, scurt dar nu mai am baterie si scriu la o prietena. Plus e al-3-lea pe ziua de azi.