Došli jsme k Alexovi. Ještě jsem napsala mamce smsku, že se ráno stavím pro věci a že spím jinde. Nebyla moc nadšená, ale co se dalo dělat.
"Chloe já udělám něco na jídlo a ty můžeš jít zatím vybrat nějaký film"
"Dobře, ale já nemám hlad"
"Fajn. Jak chceš. Udělám alespoň popcorn"Vybrala jsem horor 'Insidious'. Zrovna když jsem si sedala na gauč, tak do obýváku přišel Alex s popcornem v jedné a s vínem se skleničkami v druhé ruce. Víno mám celkem ráda. Položil vše na stůl a podával mi nějaký kus látky, co měl přehozenou přes rameno.
"Co je to?"
"Moje tričko. Myslel jsem, že by jsis ho třeba chtěla půjčit na spaní"
"Děkuji"Když jsme dokoukali film, dojedli popcorn a dopili víno, tak jsme si ještě dlouho povídali. Chvilkama byl náš rozhovor vážný a chvílemi jsme oba dva prskali smíchy. Takhle jsem se už dlouho nenasmála. Vlastně od smrti Emily jsem se snad ještě neusmála. Ne upřímně.
Koukla jsem na mobil. Páni. Půl druhé ráno. To jsme si povídali tak dlouho?
"Alexi? Já..skvěle se bavím, ale už bych si šla asi lehnout"
"Jasně. Ustelu ti u mě a já se vyspím u Paulího"
Šli jsme k Alexovi do pokoje. Já jsem si vlezla na postel.
"Nechtěla by jsi ještě vodu? Nebo nepotřebuješ něco?"
"Ne. Moc děkuji Alexi"
"Nemáš vůbec zač. Kdyby cokoliv, tak budu hned vedle. Dobrou noc Chloe"
Přišel ke mě a políbil mě do vlasů. Najednou jsem stuhla. Když uviděl mou reakci, tak se jen rozpačitě podrbal ve vlasech a už odcházel z pokoje.
"Dobrou noc Alexi"
Otočil se na mě, usmál se a odešel z pokoje. Tohle bylo opravdu divné.
Lehla jsem si a v ten moment jsem usnula.
...
'"Emily?! Jsi to ty? Co..co tady děláš? Já..strašně ráda tě vidím!"
"Chloe. Musíš na mě zapomenout. Já už jsem pro tebe minulost. Nesmíš být kvůli mě stále smutná!"
"Jak bych na tebe mohla zapomenout?? Jsi moje sestra a nejlepší přítelkyně!"
"To jsem byla" Emily se na mě usmála, otočila se a odcházela pryč.
"Emily počkej!" utíkala jsem za ní, ale čím rychleji jsem běžela, tím více se mi Emily vzdalovala.
"Emily!!!!"
...
"Emily!!" zakřičela jsem přes celý pokoj. On to byl zase jen sen. Třesu se. Schoulím se do klubíčka a brečím. V tom se rozletí dveře pokoje.
"Chloe?!!! Chloe jsi v pořádku?"
Alex břiběhl ke mě. Posadil se na postel a obejmul mě. Já se v ten moment rozbrečela ještě víc.
"Emily. Emily mi řekla...že..že na ní mám..zapomenout"
"Chloe, byl to jen sen. A ne. Nesmíš na ni zapomenout. A Emily s tebou bude navždy. Tady" ukázal prstem na mé srdce. Usmála jsem se na něj.
"Mohl by jsi tady zůstat se mnou? Víš..nechci být sama"
"To je maličkost"
Alex si lehl vedle mě a obejmul mě. Ještě jsme si chvíli povídali, dala jsem mu pusu na tvář a usla jsem na jeho hrudi v jeho objetí.
...
Je ráno a já se znovu probouzím v Alexově objetí. Je to nádherný pocit. Cítím se tak v bezpečí. Alex se zavrtí. Kouknu na něj a zjistím, že je vzhůru.
"Dobré ráno" řekne tím nejsladším chraplavým hlasem.
"Dobré ráno" usmála jsem se na něj.
"Alexi. Já budu muset domů"
"Už? A přijdeš ještě?"
"Jistě. Jen si vezmu nějaké věci a hned přijdu"
"Tak počkej. Hodím tě tam"
"To by jsi byl hodný"
Alex vstal a šel se obléct. Já zatím šla do koupelny. Opláchnout si obličej. Když jsem se dívala do zrcadla, tak jsem si za mnou všimla váhy ležící na zemi. Musím to zkusit. Pomalu jsem se postavila na váhu. Číslo stále stoupalo až se zastavilo. 65 kilo. Další 3 kila dole. Skvělé Chloe! 10 kilo máš za sebou. Teď ještě alespoň těch 15. Minimálně. Alex zaklepal na dveře. Rychle jsem seskočila z váhy a dala ji na své místo.
"Už jdu" zavolala jsem přes dveře na Alexe. Ještě jsem se rychle převlékla a vyšla jsem z koupelny. Alex už stál u dveří. Mohli jsme vyrazit.
...
Došli jsme k autu. No páni! On má mustanga!!!
"Alexi!!? Kde jsi na něj vzal? Tohle je moje vysněný auto!"
"No pár let jsem byl v Německu. Za prací. Tam jsem si vydělal dost peněz a jelikož jsem vždy toužil po mustangovi, tak jsem si tohodle krasavce pořídil"
Zůstala jsem stát s otevřenou pusou. On mi ukradl sen. Za prvé- pracovat v cizině a za druhé- mít mustanga.
Nasedla sem do auta na místo spolujezdce. Aaaa..cítím se jako v peřinách. Alex se posadil na místo řidiče a už jsme jeli.
Dojeli jsme před náš dům. Koukla jsem se do okna. A sakra. Máma stojí v okně. To zase bude výslech.
ČTEŠ
Každý Konec Má Svůj Příběh
Teen FictionSmutný příběh z běžného života o mladé dívce jménem Chloe Dalton.