Jen další bolest

17 2 0
                                    

"Pojď za mnou krásko" Dom na mě mrknul. Došli jsme do kuchyně. Tady moc lidí nebylo. Všude byl alkohol. Tady se mi líbí. Jen jsem po cestě někde ztratila Alexe. Něco či naliju a půjdu ho hledat.

Dom už taky odešel. Skvělý. Nechte mě samotnou na cizí párty.
Pila jsem jednu půlku za druhou. Chtěla jsem se zbavit všech myšlenek. Na mámu, na Emily, na mou váhu. Prostě všeho. Už jsem to na sobě celkem cítila. Měla bych jít najít Alexe. Ikdyž...dám si ještě trošku. Na alkohol míč nejsem zvyklá. A vypila jsem toho celkem dost. Nebylo mi zle, ale už jsem se lehce motala a k tomu ty podpadky. Půjdu najít Alexe.

Šla jsem do obýváku. A myslím, že jsem tam ani chodit neměla. Nevím jak dlouho jsem byla pryč, ale myslím, že Alexovi jsem vůbec nechyběla. Stál opřený o zeď a líbal se tam s nějakou vychrtlou vyperoxidovanou blbkou. Tak z tohodle se mi udělalo teprve blbě. Chtěla jsem se rozbrečet. Chtěla jsem utíkat pryč. Hlavně abych se na to nemusela dívat. Otočila jsem se na podpadku a mířila jsem ke dveřím. Když v tom mě někdo chytil za ruku. Myslela jsem si, že je to Alex, ale k mému překvapení to byl Dom.
"Kampak krásko? myslel, že si spolu ještě trošku zatančíme a zašpásujeme"
"Nemám zájem. Jdu pryč"
"To si nemyslím"
Přehodil si mě přes rameno a šel se mnou po schodech nahoru. Došel se mnou až do nějakého pokoje a hodil mě na postel. Pak na mě skočil a začal mě líbat na krk. Bránila jsem se. Mlátila jsem rucema i nohama. Ale marně. Vytáhl ze šuplíku kousek látky a svázal mi tím ruce k posteli. Pak mi sundal boty a šaty. Začala jsem křičet. On mi dal ruku přes pusu a začal si sundávat kalhoty. Pak mi sundal tanga a tvrdě do mě vniknul. Nemohla jsem křičet a nemohla jsem ho ze sebe ani sundat. On jen tvrdě přirážel. Začaly mi téct po tvářích slzy. Chtěla jsem ať to skončí.

Když konečně vyvrcholil, tak se jen oblíkl a odešel. Nechal mě tam ležet. Jen jsem ležela a brečela. Cítila jsem se hrozně.

Asi po 10ti minutách někdo vběhl do pokoje.
"Kurva! Chloe!"
Přes slzy jsem nic neviděla, ale poznala jsem Alexův hlas. Přiběhl ke mě a odvázal mě. Pak mi pomohl si sednout a obejmul mě.
"Alexi! To bolí!" začala jsem brečet ještě víc. Alex mi podal kalhotky a já si je oblékla. Sundal si košili a oblékl mi ji. Poté mi vzal věci, vzal mě do náručí jako princeznu a vyšel se mnou z pokoje.
"Chloe? Kdo ti to udělal?"
"D..D..Dom" vykoktala jsem ze sebe.
Alex došel do obýváku. Položil mě na gauč a poté došel k Dominikovi. Dal mu asi 3 rány pěstí a Dominik padl k zemi. Všichni k němu otočili pohled.
"Alexi! Nech toho!" zašeptala jsem z gauče. Alex se na mě otočil a šel ke mě. Zase mě vzal do náručí a šli jsme směrem ke dveřím. Když jsme vyšli, tak mě postavil na nohy. Já jsem se pokusila postavit, ale nešlo to. Nohy se mi podlamovaly. Alex mě vzal zase do náručí a nesl mě až k němu domů.

Doma mě položil na gauč a přinesl mi sklenici vody.
"Chloe. ..moc se ti omlouvám. Hledal jsem celou dobu. Pak se na přilepila jedna zmalovaná kráva. Ale ji poslal někam a stále jsem hledal. Moc se omlouvám. Dominika bych za tohle zabil. Ten si to ještě vypije"
"Strašně to bolí" znovu jsem se rozbrečela. Alex se na mě starostlivě podíval a obejmul mě. Ruku mi přiložil na břicho.
"Omlouvám se"
"Brácho..stalo se. ..chci jít domů"
"Proč?"
"Prostě chci jít domů!"
"Dobře. Odvezu . Měl jsem jen jedno pivo"
...
A tak jsme jeli. Když zastavil před mým domem, tak mi položil ruku na stehno a starostlivě se na mě koukl. Já mu ruku setřásla a vystoupila jsem z auta. Přišla jsem domů a hned jsem běžela do koupelny v mém pokoji. Napustila jsem si vanu a vlezla si do ní. Rozebrala jsem žiletku a několikrát si s ní přejela po rukou, nohách a taky žebrech. Bolelo to, ale byla to lepší bolest než ta, kterou jsem cítila uvnitř.
Znovu jsem se rozbrečela. Ve vaně jsem seděla asi hodinu. Voda se mezitím zbarvila mou krví. Strašně mě bolelo břicho a hlava. Osušila jsem se a šla jsem si lehnout. Hned jsem usnula.

Každý Konec Má Svůj PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat