Alex

18 2 0
                                    

"Ráda poznávám Liso. A omlouvám se, jestli tady došlo k nějakému nedorozumění. Asi bych měla jít domů" vážně. Tohle bylo "dokonalý" odreagování.
"Blbneš? Takhle pozdě nikam nejdeš. Něco uvaříme. Pustíme si nějaký film a počkáme než přijde Alex z práce". Jediné co mi proběhlo hlavou bylo to, že nechci jíst...
"Tak dobře. Pokud vám to teda nevadí" koukla jsem na Lisu. Ta se na mě jen usmála.
"Jo a Paulí?"
"Ano Chloe?"
"Proč mám mokrý oblečení?"
Paulí se začal smát. Já se na něj jen nechápavě koukala.
"Omlouvám se. Ale jak jsi omdlela, tak jsem lehce polil vodou aby jsi se probrala". Dělá si srandu? To tady mám teď sedět v mokrém oblečení? To radši půjdu domů.
"Liso, budeš tak hodná a prohrábneš Alexovi věci? A jestli najdeš nějaký tričko, tak ho prosím pujč Chloe"
"Jistě zlato. Chloe pojď se mnou"
...
Paulí udělal těstovinový salád. Takhle dobře a hodně jsem se dlouho nenajedla. A taky bych neměla.
...
Uklidili jsme. Lisa udělala popcorn a všichni tři jsme si pustili horor "V zajetí démonů". Mám ráda horory, ale vždy jsem na ně koukala s Em. Tak strašně mi chybí.
Najednou někomu zapípal mobil. Všichni tři jsme se lekli.
"Promiňte holky. To je Alex. Prý se zdrží v práci a nemáme na něj čekat. Tak asi půjdeme spát ne?" Koukl na mě. "A jo. Na gauči spát nenechám. A se mnou spí Lisa. Tak si lehneš u Alexe. Napíšu mu aby si lehl na gauč přijde". Paulí mě vedl do pokoje od Alexe. Měl to tady krásné. A ta velká postel! Ta byla nejlepší!
"Tak nechám. Určitě se potřebuješ prospat. Dobrou noc Chloe"
"Paulí?"
"Ano?"
"Děkuju"
Paulí se jen usmál a odešel z pokoje.
Já se rozběhla a skočila jsem do postele. Hned jsem usla.
...

Každý Konec Má Svůj PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat