13.

64 9 5
                                    

Sljedećeg jutra je oglašena uzbuna.

Svi su se povukli u bunker koji se nalazio u zadnjem dijelu kampa, a Hazza i Damian su držali obrambeni red. Nat je očekivao da će vidjeti Ikuruse, no umjesto odvratnih matori čudivšta, vidio je grupicu ljudi. Nisu bili preobraženi, no po izrazima lica izgledali su zaraženi. Svi su imali luđački osmjeh.

Nat je spazio čovjeka koji je stajao s Damianove lijeve strane. Imao je pješćano smeđu boju kose i bradu. Prije nego je uspio Essie tko je on, čovjek je došao do njega. ''Ti si sigurno Nat. Poznat si.'' Nat nije znao treba li se osjećati počašćen. ''Naravno, kao glavni bjegunas SSR-a.'' Doda.

''Kako lijepo, no poznam li vas?'' Upita Nat.

''Poznat sam dao Liamov otac, no možeš me zvati Matthew Lerman.'' Odgovori on.

Nat je htio još nešto upitati, no Essie ga preduhitri. ''Tko su oni?''

Matthew protrese glavom. ''Ne znam, no izgledaju kao nevolja.'' 

Nat se ponovno zagledao u njih. Većinom su imali nabacanu odjeću - crne kožne jakne, vojničke čizme, ruke i noge pune zavoja, prljavo lice i rasčupana kosa... 
Na čelu je pak stajala cura od kojih osamnaest godina, i pored nje još jedan ćelavi tip koji je izgledao kao umirovljeni boksač. Cura je imala crnu kosu svezanu u dvije riblje kosti sa puno stršećih čuperaka. Oči su joj bile oblikovane crnim razmazanim tušem. Majica joj je bila bez rukava sa dubokim dekolteom tako da joj se vidio rub grudnjaka, no izgledalo je kao da je to namjeno. Imala je duge tajice i pojas sa pištoljem i mini bombama. 

Definitivno je izgledala kao nevolja. 

Istupila je prva. ''Pa, Hazza, dugo se nismo vidl'i.'' Glas joj je bio previše hrapav za jednu curu.

''Nisi nam nedostajala, Chloe. Ti i tvoji pogani prijatelji možete odmah otići. Ne trebamo vas.''

Chloe se nasmijala. Lice joj je već bilo dovoljno prljavo, a svijetlo plave oči među crninom su izgladale poprilično jezivo. ''Moš' mislit. Vidim, imate još kopila.'' Pogleda prema Ethanu i Emily koji su stajali na vratima bunkera. Emily zagrli Ethana sa gadljivim izrazom lica prema Chloe. Natu je jedna ruka čvrsto držala Essinu, a druga je već posezala za lovačkim nožem koji se nalazio na pričvršćen na njegovom boku.

''Ti i tvoj cirkus se gonite odavde!'' Vikne Damian. Nat ga nikada nije vidio ovako bijesnog.

Chloe se grizla za usnicu. Stajala je u vrlo samopouzdanom i izazivačkom stavu. Vrtila je kraj pletenice u prstima. ''Damian, dragi, ti nikada ne učiš.'' Kaže, a Damian prevrne očima. 

''Sa razlogom ste prognani odavde!'' Drekne Hazza. ''Ne pomažemo vam, a to što ste jednom otjerali Ikuruse ne znači da vam vjerujemo.''

Ona grdosija pored Chloe se nasmije i istupi. ''Chloe je dobra. Pokazala je milost nad vama. sve što tražimo je par ljudi koji znaju liječiti. Naši ljudi su povrjeđeni u napadu onih tupana iz SSR-a.''

Natu se okrenuo želudac na tu pomisao. Adams. Kad ga se dočepa, neće mu biti pomoći. Osobne će mu zavrnuti glavu za tristo šezdeset stupnjeva. Promatrao je Damianov i Hazzin izraz lica koji nisu baš puno odavali. 

Chloe je i dalje stajala čekajući njihov odgovor. '' 'Oćete još danas?!'' Vikne.

Hazza izvadi nož. ''Rekli smo da vam ne pomažemo. Gubite se. Ne brinemo za vaše ljude. Ovdje je svatko za sebe.''

Chloe je izgledala kao da će eksplodirati od bijesa. Grdosija pored nje je krenuo napasti izvukavši veliku palicu, na stavila je ruku na njegova prsa što ga je zaustavilo. ''Ček, ček. Ako je svako za sebe, zaš' pomažete derištima?'' Pogleda prema Natu i Essie. Nat izvuče nož. ''Hjoj, mali nožek. S takima mogu zube čačkati. Balavac jedan. Kol'ko ti je godina, osam?''

Ostali iza nje se počnu bolesno smijati, kao hijene. Jedan je držao pitbula za lancu. Nat se zapitao odakle im uopće pas. 

''Oni su druga priča! Bježite sada odavde!'' Vikne Hazza.

''Nemojte da vam ponavljamo.'' Kaže Damian. ''Ne trebamo vašu pomoć, a nećemo vam ju ni dati.''

''Šta kaž'te da se nagodimo onda. Čujem da trebate municije...''

''ODLAZITE!'' Viknu Hazza i Damian u isto vrijeme. 

Chloe ljutito udari nogom o pod, kao dijete koje ije dobilo lizalicu. ''Sad je dosta! Napad!''

Nekoliko ljudi se izdvojilo iz gomile i krenulo na njih, a Hazza je rukom pokazao svojim ljudima da slijede njihov primjer.

Odjednom između njih projuri neki projektil koji je ispustio tekućinu, a ubrzo se ona zapali. ''Stanite!'' Vikne Liam koji je sa June stajao malo dalje, a u ruci mu je bio sličan projektil onome koji je bio bačen. June je držala kutiju šibica.

''Liame! Ovo nije tvoj posao, skloni se!'' Vikne Hazza.

''Ponašate se kao životinje! Pogledajte se, idete se tu klati i uopće ne obraćate pozornost na pravu opasnost!'' Liam je vikao.

''O čemu ti pričaš?!'' Upita onaj grdosija. June pokaže na nebo. U daljini se približavalo barem pet crnih helikoptera čije je Nat točno znao vlasništvo. 

''Povlačenje!'' Zapovjedi Chloe i svi stanu trčati preko polja. 

''Luzeri kukavički!'' Vikne za njima Hazza.

Matthew je pomno promatrao svoga sina. Liam je uhvatio njegov pogled i kiselo se namrštio u pokušaju osmjeha. June ga je udarila u rame i Liam se usredotočio na helikoptere.

Do Nata su dotrčali Fabian, David i Isaac. ''Čuli smo buku. Što se događa?'' Upita Isaac.

''Izgleda da imamo posjetu starih prijatelja.''

*

Do trenutka kada su se helikopteri supustili na tlo, Damian je odveo ljude u rezervno sklonište negdje izvan dohvata ljudi iz SSR-a.  Hazza je sa svojim ljudima za obranu uključujući Maxa, Nata, Fabiana, Davida, Isaaca i Matthewa. Liam je s nelagodom stajao pored oca ne pričajući ništa. 

''Hej, žao mi je-'' Po stoti puta je šapnuo Matthew.

Liam mu je dao ljutiti pogled. ''Za šta? Sve silne poruke? Ena bi bila živa da si došao na vrijeme.'' Skoro pa je ispljunuo Liam. Pogledao je Nata koji se pokušao blago osmjehnuti, no onda začuje Adamsov glas.

_______________________

Gora sam od Ricka.....
Ako ne znate tko je on, sreća vaša.

Nego, nastavak je tu.

Cliffhanger

Wow.
Nemam bas puno za dodati.

Kom, vote, share, follow...
Uskoro cu staviti novi cover yaaay....

We Only Have Hope (#2)Where stories live. Discover now