Πωω ρε φιλέ δεν αντεχω άλλο σχολείο... Ακούω τις φωνές της μάνας μου να σηκωθούμε...
<<Μάρκο, Αρη, Ιάσωνα σηκωθητε έχετε σχολειο>> λέει και χτυπάει την πόρτα μου... <<Ποιος??>> λέω ενω ξαπλωνω ακόμα στο κρεβάτι... <<Ρε Μάρκο αγόρι μου σήκω εχεις σχολείο... Θες να μείνεις απο απουσίες??>> λέει ενω προσπαθει να με σηκώσει <<Τώρα ρε μαμά σηκωνομαι... Πηγενε κάτω και θα ξυπνησω εγώ τον Αρη και τον Ιάσωνα..." είπα για να με αφήσει επιτέλους... Αφού έφυγε απο το δωμάτιο σηκωθηκα και πήγα να διαλεξω ρούχα... Είμαι famous τι να κάνουμε?? Αφού τα βάζω πάω στο δωμάτιο των αγοριών... Χωρίς να χτυπησω ανοίγω την πόρτα...
<<Άντε ρε σηκωθητε έχουμε σχολείο>> είπα δυνατά αλλά και παλυ δεν κουνησαν... Ωραία ωρα να βάλω τα μεγαλα μέσα... Πάω κάτω στην κουζίνα και παίρνω δυο ποτήρια γεμάτα νερό... Πάω στο δωμάτιο των αγοριών... Ρίχνω το πρώτο στον Ιάσωνα και κυριολεκτικά πετάγεται πανω... Είναι έτοιμος να με βρισει αλλά του κανω νόημα να το βουλωσει... Ρίχνω και το άλλο πανω στον Αρη και πετάγεται πανω <<Καλημερουδια πριγκιπισσες>> είπα με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά... Με κοίταξαν και οι δυο με ενα βλέμμα που σκότωνε... <<Ποσο μαλακ*ς παιζει να είσαι??>> λέει ο Αρης ενώ βάζει το παντελόνι του... <<Εεε παιδια μην βριζετε... Δεν είναι καλ->> ναι ο Ιάσωνας είναι το καλό παιδι... Είναι πολύ ευαίσθητος... Τον διακόπτει ο Αρης <<Οχου Ιάσωνα σκασε πρωι πρωι>> λέει ενω και οι δυο ετοιμαζοντε... Παίρνουν τις τσάντες τους και πάμε και οι τρεις κάτω... <<Καλημέρα Γιώργο και Κρύστη>> ναι ο Αρης ειναι το αντίθετο του Ιάσωνα... <<Δείξε λίγο σεβασμο στους γονεις σου ρε μαλ εε εννοω ρε Αρη>> τελευταια στιγμή το εσωσα...
...
Και ναι τώρα έχουμε το δεύτερο διάλειμμα... Πωωω ρε συ βαριεμαι πολύ... Πάω στα παιδια και κάθομαι... Μετα απο λίγο έρχεται η Εύα... Είναι η κολλητή μου
<<Εε Μάρκο ο Αρης με τον Ιάσωνα μαλώνουν και έχουν γίνει θέμα του σχολεί->> χωρίς να πει κάτι άλλο σηκωνομαι και πάω προς τα εκεί που είναι μαζεμένα τα παιδια και φωνάζουν... Όλοι υποστηρίζουν τον Αρη... Εε φυσικά...
Πάω να περάσω αλλά ένας με σπρώχνει για να περάσει... Παραλίγο να πεσω κάτω... Τον γυρναω προς το μέρος μου και του δίνω μια μπουνια στο μάτι... Πέφτει κάτω και τιναζω το πουκάμισο μου... Χαλαρός προχωράω προς τα εκεί... Τους χωριζω και πιάνω και τους δυο απο το σβέρκο... Κανουν μια έκφραση πόνου... Τους πάω πίσω απο το σχολείο και τους πετάω στο παγκάκι...
<<Θα μπορούσες να είσαι λίγο πιο γλυκός>> λέει ενώ πιάνει τον σβέρκο του <<Αρη όχι ειρωνίες σε εμένα γιατί δεν θα σου βγουν σε καλό... Λοιπον ακούω γιατί μαλωνατε??>> λέω ενω σταυρωνω τα χέρια μου και σηκώνω το φρύδι μου <<Αυτός φταίει!! Του εχω πει οτι μου αρέσει η Ελένη και της κολλάει>> λέει ο... Ο Ιάσωνας?? Ατσα... Δεν το περίμενα Ιασωνακο... <<Τι λες μωρέ?? Εγώ να κολλάω στην Ελενίτσα?? Προσπαθούσα να μάθω αμα της αρεσεις... Εκεί που πήγε να μου πει... Τσουπ ένας Ιάσωνας... Μαλακα σου το λεω αμα μου έχεις αφήσει σημάδι θα σε σκοτώσω...>> χμμ... Εχω μια ιδέα... <<Αρη έλα μαζί μου... Ιάσωνα περιμενε εδω>> είπα και πείρα τον Αρη πιο εκεί... <<Κάτι πρεπει να κανουμε μα γίνει άνθρωπος... Πως θα τον προσέξει αλλιως η Ελένη??>> έδειξε να το σκέφτεται λίγο αλλά μετα αμέσως συμφώνησε... Ωραια... Ας αρχίσουμε δουλεια...
YOU ARE READING
The new boy
RomanceΌλα είναι ωραία και καλά για λίγο καιρό... Όλα συνηθισμένα... Μέχρι που μια μέρα είναι σαν να σκάσει μια βόμβα και να τα καταστρέφει όλα... Όλα όσα ηξερες, αγαπουσες και λάτρευες ξαφνικά καταστρεφοντε... 100% by me Please don't copy the story