Part 2

410 47 0
                                    

Τελειωνω την συζήτηση με τα αγόρια και πάω πίσω στην παρέα μου...

<<Εύα... Ευακιιι...>> σίγουρα θα την πεισω... Δεν μπορεί να μου αντισταθεί...

<<Τι θες Μάρκο??>> είπε και ήρθε μπροστά μου...

<<Θέλω να με βοηθησεις να κάνουμε τον Ιασωνα ανθρωπο και φυσιολογικό έφηβο...>> ηταν έτοιμη να αρνηθεί όταν ήρθε ο Ιάσωνας... Έκατσε θυμωμένος στο παγκάκι και σταύρωσε τα χέρια του...

<<Τι έγινε ρε??>> είπε η Ελένη...

<<Ρε σεις κανει σαν να μην υπάρχω... Πέρασα απο δίπλα της και της είπα ενα γεια... Με εγραψε κανονικότατα...>> είπε έτοιμος να κλάψει...

<<Και η Γωγω??>> είπε η Ελένη

<<Δεν μου αρέσει!! Μόνη της λέει οτι τα έχουμε>> είπε μέσα στα νεύρα...

<<Εύα θα βοηθήσεις μετά απο αυτό??>>

δεν πρόλαβε να απαντήσει και ήρθε το βλαμμενο νούμερο ενα... Ναι το Αρη λέω έτσι και το βλαμμενο νουμερο δυο είναι ο μικρός... Πως γίνετε αυτό δεν ξέρω... Πρωτος γεννήθηκε ο Ιάσωνας... Ο Αρης για ποιον λογο βγήκε ετσι???

<<Αρη σήμερα δεν πας προπόνηση και θα βοηθήσουμε τον Ιασω->> με διέκοψε

<<Όχι σήμερα ρε Μάρκο!! Σήμερα θα έρθουν οι μαζορέτες ρε συ>>

<<Είπα κάτι>>

...

<<Ρε Ιάσωνα τελείωνε!!!!>> θα πάμε στα μαγαζιά... Θα πάρει ρούχα...

Γι αυτό πείρα μαζί μου τον Αρη... Αφού βγάζει τον Ιάσωνα με το ζόρι απο το δωμάτιο και τον φέρνει επείσης με το ζόρι στο σαλόνι... Καλά αρχίσαμε...

<<Μπαμπα λεφτά...>> είπα και απλωσα το χερι μου

<<πόσα??>> είπε ενω έβγαζε το πορτοφόλι του...

<<Ποσά λεφτά θέλει για να γίνει ο Ιάσωνας Άρης??>> Γέλασε και μου εδωσε πολλά λεφτά... Ωραια...

<<Ρε Ιάσωνα γαμωτο μπες μέσα στο αυτοκίνητο τελευταία προηδοποιηση>> αφού μπήκε επιτέλους μπήκε και ο Άρης στην θέση του συνοδηγού...

<<Εσείς δεν εχετε μαθήματα??>> ομποοοο τι πέταξε τωρα??

<<Σε λίγο δεν θα εχεις ούτε εσ->> τον διεκοψα

<<Βγητε φτάσαμε... Πρωτα πάμε στο κομωτιριο...>> μπήκαμε μέσα και μας εξηπηρετισαν γρήγορα...

Εδειξα στην κομμώτρια τον Αρη και της είπα οτι αυτός θα κουρευτει πρώτος... Αφού τελειωσε μετα σειρα είχε ο Ιάσωνας... Της είπα να τα κανει ίδια με του Αρη... Αφού τελειώσαμε με το κομμωτήριο ξαφνικα ο Άρης μας σταματάει...

<<Ιάσωνα πεταξε αυτα>>είπε και του έδωσε τα γυαλιά... Με μια κίνηση ο Αρης τα έβαλε στο κάδο...

<<Αρη έλα να σου πω... Ιάσωνα εσύ εδω>> πείρα τον Αρη λίγο πιο πέρα

<<Ρούχα, σκουλαρίκι η ταττου??>> έβαλε το χερι του στο σαγόνι τάχα μου σκέφτεται...

<<ταττου>> απάντησε...

<<Ωραία πάμε για σκουλαρίκι>> πάμε να του ανακοινωσουμε τωρα...

<<Μάρκο κράτα τον... Λοιπον... Ιάσωνα πάμε να κανεις τρύπα>>

προσπάθησε να φύγει αλλά τον εποιασα απο τα χέρια και ο Αρης απο τα πόδια... Μπήκαμε μέσα στο κοσμηματοπωλείο και ο υπάλληλος μας κοιτούσε έτοιμος να γελάσει... Ναι θες να προσπαθησεις εσύ να κανεις τον Ιάσωνα Αρη??? Δεν νομιζω...

<<Αρη απο πια πλευρα εχεις την τρύπα στο χείλος και στο αυτι??>> αχα...

Τοτε ο Ιασωνας θα κανει στο χείλος δεξια και στο αυτί αριστερά... Του είπα στο αυτί και συμφώνησε... Ποιος το λέει στον Ιάσωνα τώρα??

...

Τελειωσαμε με τις τρύπες και παμε για ρούχα... Οκ... Καλά πήγε...

<<Λοιπον Ιασωνα θα μας αφήσεις να διαλέξουμε εμείς ρουχα γιατί εσύ είσαι και λίγο άσχετος...>> Δεν μπορούσε να αρνηθεί... Αφού μπήκαμε μέσα εγώ και ο Αρης διαλέξαμε μερικά ρούχα και πήγαμε στο ταμείο... Δεν χρειαζεται να ξέρω το νουμερο του Ιασωνα αφού και ο Αρης φοράει το ίδιο... <<Μαρκο... Λέω να μην πάμε σήμερα για ταττου... Θα του πέσουν πολλά ρε συ...>> έχει και ενα δίκιο... <<Οκαυ πάμε για καφέ...>> αφού πείρε ο Ιάσωνας τις σακούλες πήγαμε σε μια καφετέρια εδώ δίπλα... Βρήκαμε ενα τραπέζι και κατσαμε...

Αρης<<Λοιπόν Ιασωνα... Πρεπει να αλλαξεις και συμπεριφορά...>> οπα... Δεν ρωτησα το πιο σημαντικο...

<<Ιάσωνα είσαι παρθένος??>> σε αυτήν μου την ερώτηση πνηγικε...

Ιάσωνας<<Όχι... Ούτε καν...>>

<<Ωραία... Πρεπει να δουμε την συμπεριφορα σου...>> λέω και τοτε μπαίνει στην καφετέρια η Ελένη... Χμμ... Ωραία...

The new boyWhere stories live. Discover now