ΑΡΙΑ
Ένας οξύς πόνος με διαπέρασε κανοντας τα μάτια μου να ανοίξουν διαπλατα... Κοίταξα γύρο μου και δεν μπορούσα να δω κατι... Επειδή η φως του δωματίου ηταν λιγοστό... Μόνο απο 2 λάμπες... Ήμουν μονη μου στο δωμάτιο... Χμμ...
<<ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΚΙΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ>>
Για<<Όστε ξυπνησαμε>>
<<Που είναι ή Ελένη??>>
Για<<Στο δωμάτιο μου>> απάντησε χαλαρά...
<<Μπάσταρδο αμα την πειραξεις θα στα κόψω και θα σου τα δωσ->> δεν προλαβα να τελειώσω και μια δυνατή σφαλιαρα προσγιωθηκε στο μάγουλο μου... Το μονο που μπορούσα να νιώσω είναι πόνος και το μάγουλο μου να καίγεται και να κοκκονιζει...
<<Δεν σου έχουν μάθει οτι δεν κανει να χτυπάμε της γυναίκες??>>
Για<<Ακούμε γιατί σαν πολλά μας ειπες... Απο εδώ θα το φύγετε όταν πω εγώ!! Εύκολα μπορώ να κάνω πράγματα που ΔΕΝ θα σου αρέσουν...>> είπε και μια κινηση μου έσκισε το πουκάμισο... <<Δεν ειχα σκοπό να το κάνω... Αλλά με ανάβεις τόσο πολύ... Και επειδή δεν κάθεσαι καλά...>>
Μου έδεσε με ενα μαντίλι το στόμα. Με έριξε μπρούμυτα και με δύναμη στο γραφείο. Έδεσε τα χέρια μου με ενα σκοινί και τα πόδια το ίδιο μονο πιο σφιχτά... Μορφασα απο τον πόνο αλλά δεν μπορουσα να πω κάτι... Άφηνε υγρά φιλία κατα μήκος της πλάτης μου τα οποία με έκαναν να ξερασω... Όχι δεν είμαι ακόμα έτοιμη... Δεν θελω η πρωτη μου φορά να ειναι βιασμος... Και σίγουρα δεν θέλω απο αυτον...Χωρίς να το καταλάβω μου κατέβασε το παντελόνι μαζί με το εσώρουχο... Όχι ρε γαμωτο... Ο Μάρκος θελω να είναι ο πρώτος μου... Που είσαι ρε Δήμο να με προστατέψεις...
Για<<Δεν προκειτε να σε λυπιθω... Ιδικά με αυτον τον κώλο>> χωρίς να μπει κάτι άλλο μπήκε βίαια μέσα μου... Πόνος... Μονο πόνο μπορουσα να νιώσω πλεον...
[...]
Το κεφάλι μου... Δεν το πιστεύω... Η πρωτη μου φορά δεν ηταν γλυκιά... Ηταν μόνο ένας βιασμος απο το πιο συχαμερο ανθρωπο... Ανοιξα τα ματια μου και παρατήρησα οτι πλεον δεν ήμουν μονη μου στο δωμάτιο... Κάποιος καθόταν στην καρέκλα παιζοντας με το κινητό του αγνοώντας την ύπαρξη μου... Κοίταξα λίγο και τον εαυτό μου και παρατήρησα πως ήμουν γυμνή... Με γρήγορες κινήσεις το πείρα και κάλυψα το γυμνό μου σώμα...
<<Ποιος είσαι εσύ??>>
??<<Josh...>> απάντησε χωρίς να με κοιτάξει...
<<Που είναι ο αλλος ο ξεφτυλας??>>
Josh<<Δεν μπορω να σου πω...>> απάντησε ξερά...
<<Εσύ τι παριστάνεις??>>
Josh<<Τον δολοφόνο που αμα δεν το βουλωσεις θα σε σκωτωσει μια ώρα αρχητερα...>> είπε και με κοίταξε... Ουαου... Έχει τέλεια ματια... Γκρι κλειστο...
Josh<<Πείνας??>> μπα έχει και καρδιά??
<<Όχι>>
Josh<<Σε λίγο θα έρθει η φιλη σου... Είμαι σίγουρος πως δεν θες να σε δει σαν τις αρχαίες ελληνίδες... Μέσα στην ντουλάπα υπαρχουν κάποια ρούχα και εσώρουχα για εσένα...>>
<<Θέλω να κάνω μπάνιο...>> επιτέλους σηκώθηκε απο την καρέκλα...
Josh<<Ξεντυσου και μπες μέσα στην μπανιέρα... Θα σου βρω πετσέτες και θα έρθω και εγώ...>>
<<ΤΙ?? ΔΕΝ ΠΡΟΚ->>
Josh<<Νομίζεις οτι θέλω να σε βιασω?? Εε λοιπόν κανεις λάθος... Έχω σαφεστατες εντολές απο τον άλλον τον μαλακα... Αμα δεν υπακουσω θα την πληρώσει το κορίτσι μου... ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ?? κάνε οτι σου λέω αμα θες να πεθάνει ένας αθώος άνθρωπος... Συγχαρητήρια... Πάντως εγώ δεν σκοπεύω να πεθάνει επειδή... Μαζί της θα πεθάνουν και τα δυδιμα που κουβαλάει δηλαδή τα παιδια μου!!>> την τελευταια πρόταση την είπε ψιθηριστα...
Έχω συγκλονιστεί... Ο Josh δεν είναι αυτός που δείχνει αλλά ένας μελλοντικός πατέρας που βρίσκετε εδώ μόνο και μόνο επειδή θέλει να προστατέψει την οικογένεια του...
ΜΑΡΚΟΣ
σήμερα είναι η μέρα... Όλοι έχουμε αγχοθει... Αμα την πειράξει θα τον σκοτώσω τον μαλακα...
Ιασ<<Άντε πάμε...>>
Εμ... Γεια 👑...
Δεν έχω κάτι να πω...
-Ελβίρα 🍕
ESTÁS LEYENDO
The new boy
RomanceΌλα είναι ωραία και καλά για λίγο καιρό... Όλα συνηθισμένα... Μέχρι που μια μέρα είναι σαν να σκάσει μια βόμβα και να τα καταστρέφει όλα... Όλα όσα ηξερες, αγαπουσες και λάτρευες ξαφνικά καταστρεφοντε... 100% by me Please don't copy the story