ΜΑΡΚΟΣ
Δεν μπορώ όταν συζητάμε γι αυτήν...
Οκ ξέρω... Τα κορίτσια έπρεπε να ξέρουν για να μην πάθουν κάτι εξετιας μου...
Αχχχ και να ήξερε... Μοιάζει με την Εύα...
<<γιατί κλαις??>> ρώτησε η Άρια
<<Τα αγόρια δεν κλαίνε... Κάτι μπήκε στο ματι μου>>
<<Όλοι κλαίνε... Αγόρια κορίτσια... Τα αγόρια κλαίνε.
Τα αγόρια έχουν κοιλιά.
Τα αγόρια εχουν περιττά κιλά. Τα αγόρια έχουν ανασφάλειες. Τα αγόρια ντρέπονται. Τα αγόρια συγκινούνται. Τα αγόρια έχουν συναισθήματα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διακρίνουμε τα φύλα σε αδύναμο και δυνατό. Δεν καταλαβαίνω γιατί τα αγορια πρέπει να είναι ψηλά, με μπράτσα και μυς. Δεν καταλαβαίνω την φράση "οι άντρες δεν κλαίνε". Μετά παραπονιούνται γιατί δεν έδειξε ο φίλος τους τα συναισθήματα του, ο φίλος που μεγάλωσε όλη του την ζωή ακούγοντας "θα σου περάσει","Μην κλαις.Τα αγόρια δεν κλαίνε" "Μην τον χαϊδεύεις τόσο.Τι θέλεις, να γίνει ντιντής;" Και ύστερα πρέπει να μην έχουν ανασφάλειες, να μην είναι ευάλωτα. Σου έχω νέα. Τα αγόρια κλαίνε. Μπορούν να συγκινηθούν σε μια ταινία.
Μπορούν να έχουν νεύρα χωρίς λόγο. Μπορούν να γκρινιάξουν, να ζητήσουν για αγάπη. Μπορούν να είναι κάτω από 1,80. Μπορούν να αγαπήσουν. Μπορούν να πληγώσουν αλλά και να πληγωθούν -σαν ένα φυσιολογικό έμψυχο ον εν ονόματι άνθρωπος, ανεξάρτητα από το φύλο. Μπορούν να αγαπήσουν μόνο μια κοπέλα, όχι "μόνο να τις θέλουν όλες για το πήδημα" Μπορούν να αγαπήσουν και να αγαπηθούν απο ένα πρόσωπο ίδιου φύλου. Λυπάμαι που οι άνδρες πρέπει να είναι το δυνατό φύλο. Λυπάμαι για κάθε ταινία που ενώ συγκινήθηκες, χρειάστηκε να το κρύψεις, να "μην σε αποκαλέσουν και κλαψιάρη".
Τα δάκρυα είναι και για τους άνδρες. Οι ανασφάλειες είναι και για τους άνδρες. Οι ραγάδες είναι και γιά τους άνδρες. Και λυπάμαι που εγω, ένα κορίτσι, πρέπει να υπενθυμίσω λιγάκι, πόσα αξίζει ένας άνδρας.>> είπε και πήγε να φύγει...<<Περιμενε>> γύρισε και με κοίταξε... Προχώρησα προς αυτήν και την φιλησα... Το φιλί μας ηταν ενα άλλο πράγμα
Μικρουληηηη
Μου φαίνεται οτι εδώ μίλησε πιο πολύ η Άρια...
Ηταν απολυτος σωστη σε αυτά που έλεγε... Όμως... Πολλές έκπληξης επιφυλάσσει το μέλλον τους...
Θα εμφανιστεί ένας απο το παρελθόν της Άριας και οι σχέσεις της με τον Μάρκο μας θα χαλάσουν και ναι... Πολλά ειπα...
Λοιπον ναι...
Δεν έχω τι να πω...
-Ελβίρα 😉
YOU ARE READING
The new boy
RomanceΌλα είναι ωραία και καλά για λίγο καιρό... Όλα συνηθισμένα... Μέχρι που μια μέρα είναι σαν να σκάσει μια βόμβα και να τα καταστρέφει όλα... Όλα όσα ηξερες, αγαπουσες και λάτρευες ξαφνικά καταστρεφοντε... 100% by me Please don't copy the story