-1-

4.2K 134 94
                                    

Multimedya: Aylin Taşkın ve Meltem Kaya

Dikkat ettiğim üzere bir kaç kişi telefon sapığım adlı bir kitabı cok sevip okuyor. Zaten baya uzun zamandır yazmak istiyorum. Beni bunu yazmaya heveslendirense tatlışım bitanem 1_Azra oldu. Yani o bu kitabı okumuş sende yaz dedi. Ballandıra ballandıra anlattı. Bendebir iki okuyunca yazma isteğim kabardı. Özentilik değil bu. Bazı cümleler benzer olabilir ama özentilik yapmıyorum. Ve ben sadece mesajlarla değil normal şeylerle de anlatacağım.

Bu arada bu bir AyTil MelSav hikayesi ama henüz kararsızım ilerde melsav başka çift olabilir. Savaşla yakıştırdığınız birini önerin uygun bulursam yaparım 😉

İyi okumalar...

Aylin
Gözlerimi bıkkınlıkla açtım. Yataktan doğruldum. Yine okul vardı. Yine! Kim bulmuştu şu okulu!? Ne halt yemeye bulmuştu!? Ben Aylin Taşkın. Taşkın holdingin sahibinin kızı. Doğru tahmin zenginiz. Ama çok değil. Yani kendi halinde normal bir holdingimiz var. Çok uzattım geç kalacağım...

Hemen yataktan kalktım. Dolabıma ilerledim. Okul formamı giydim. (Sbsv de ki forma) saçlarımı hafif dalgalı yaptım. İki yandan tokaladım. Eyeliner ve dudaklarımı pembeleştirecek çilek aromalı rujumu sürdüm. Ayakkabılarımı giydim. Aşağı indim. Babam yoktu. Şaşırdım mı? Hayır. Hep iş hep iş. Annemde ondan farklı değil. Yani kısaca evde sadece ben ve Hatice teyze var. Hatice teyze yardımcımız. Çok çok yakınımdır. Annemden bile yakın bana. Mutfağa geçtim. Yemek hazırlıyordu. Yanağından öptüm.

A: Ben çıkıyorum Hatice sultan.
H: Dur kızım nereye? Kahvaltı etmedin.
A: Okulda atıştırırım bir şeyler hem geç kalacağım.

Yanağından öptüm. Koşarak evden cıktım. Okul çokta uzak sayılmazdı. Hızla okula ilerledim. Kapıya gelince hızımı kestim. Yavaş adımlarla okula girdim. Meltemim yanıma geldi.

M: Günaydın Aylikuşum.
A: Günaydın mavişim dee..sen yine 4n1k mı okudun?
M: Evet.
A: Yuh kızım bu 8. Okuyuşun!
M: Olsun seviyorum

Güldüm. Meltem tam bir kitap kurdudur. Her sevdiği kitabı 10-15 kez okur. Ve etkisinde kalır. Ama çok iyi bir dosttur. Meltemin koluna girdim. Beraber sınıfa girdik. Cam kenarında en arkanın bir önünde bulunan sıraya oturduk.

M: Aylikuşum ilk ders boş malum Sevtap hoca Doğum izninde. Bahçeye cıkalım mı?
A: Olur.

Çantamı bıraktım telefonumu aldım. Bahçeye çıktık. Banklardan birine oturduk. Bahçe çok kalabalık değildi ama vardı baya kişi.

M: Ah ah!
A: Noldu mavişim?
M: Sevmedi ki bizi de Alikuş gibi biri.

Meltemin hayıflanmasına güldüm. Ama ne yalan söyleyeyim haklıydı. 4n1k yı okumuştum. Alikuşu iyi bilirdim. Bende isterdim sevsin biri öyle.

A: Meltem..Solucanı okuyacaktım fırsat olmadı. İlk kitabı var mı sende?
M: Hı hı var. Sınıfa çıkınca veririm sana...bu arada kantinden cips alıp geliyorum.
A: Tamam tatlış

Meltem okul binasına girdi. Bende oturmaya devam ettim. O sırada mesaj geldi. Telefonuma baktım.

Gönderen: Bilinmeyen Numara

Merhaba bebeğim..Şuanda seni izliyorum...

Kimdi bu? Beni mi izliyordu? Ve bebeğim ne ya!? Hızla etrafıma baktım. Herkes kendi halindeydi. Belki yanlışlıkla gelmiştir. Evet ya yanlışlıkla gelmistir...Bir mesaj daha geldi. Açtım

Gönderen: Bilinmeyen Numara

Sakin ol bebeğim. Korkmana gerek yok..

Hah! Korkmama gerek yokmuş! Ya hem kim olduğunu bilmiyorum hemde gelmiş sakin ol diyor!

Gönderilen: Bilinmeyen Numara

Kimsin sen!?

Eğer bu bir şakaysa kötü olu- telefonun titreşimiyle mesaja döndüm.

Gönderen: Bilinmeyen Numara

Maalesef küçük. Bunu henüz öğrenemeyeceksin. Sadece sana şu kadarını söyleyebilirim kii ERKEĞİM..

O kadar açıklayıcı oldu ki! Erkekmiş! Bu işime yaradı! 😒

Gönderilen: Bilinmeyen Numara

Ne istiyorsun benden!?

Mesaj gelmesi uzun sürmedi.

Gönderen: Bilinmeyen Numara

Benim olmanı istiyorum. Ah pardon zaten benimsin!

Biri hakikaten dalga mı geçiyordu benimle? Kimdi bu manyak!?

İlk bölüm diye kısaydı. Devam etmemi isteyenler lütfen belirtsin...

Bu arada yeni hikayemden memnun musunuz?

Telefon Sapığım ~AyTil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin