-5-

2.2K 122 26
                                    

Aylin
Okulda matematik dersindeydik. Uf sıkıntıdan patlayacağım. Yanımda kim oturuyor bilin bakalım? Hem okulun hemde sınıfın popüler çocuğu mert. Sert biri..ifadesiz.. Neden yanımda oturuyor bilmiyorum. Telefonuyla uğraşıyordu. O sırada telefonum titredi.

Gönderen: Tilki

Ne o güzelim? Canın sıkıldı galiba.

Gönderilen: Tilki

Evet biraz..sen nereden biliyorsun? Sen bizim sınıfta okuyorsun değil mi? Bizim sınıftan birisin.

Gönderen: Tilki

Bilirim ben. :) hem ağzımdan laf alamassın bebeğim ;)

Bebeğimmiş sapık. Uff ne zaman tanışacağım onunla?

Zil çalınca çantamı alıp çıktım. Sonunda bitmişti okul. Yavaş adımlarla eve ilerledim. Aynı zamanda tilkiyle mesajlaşıyorum.

Gönderen: Tilki

Hatun dikkatli ve hızlı git şu eve. Güzelliğine aldanan birinin seninle ilgili boş hayallere kapılmasını istemem.

Gönderilen: Tilki

Sen kapılıyorsun ama..

Off! Yine her şeyi berbat ediyorum. Ama dalgınlıkla söylemiştim. Okul stresi.

Gönderen: Tilki

Benim bu yaptıklarımın boş hayal mi olduğunu ima ediyorsun? Sen nasıl istersen öyle düsün. Ama boş hayal değil bunlar.. Sen benim hatunumsun. Öyle de kalacaksın!!.

Gülümsedim. Eve de gelmiştim. İçeri girdim. Hemen üzerimi değiştirip kendimi yatağa bıraktım.

Gönderilen: Tilki

Neden ben tilki? Yani o kadar güzel kız varken..neden benim gibi çirkin birini seçtin? Yani benimle oynamıyorsun değil mi?

Gönderen: Tilki

Sen çirkin değilsin! 😠 Hem etrafımda ki kızlar beni zerre ilgilendirmiyor. Beni sadece sen ilgilendiriyorsun! Nedenine gelince..onu da tanıştığımızda sorarsın..

Gönderilen: Tilki

Tilki..nedenini bilmiyorum ama..seninle konuşmadığım zamanlarda mutsuz oluyorum..senin her iltifatında anlamsızca gülümsüyorum..neden peki?

Gönderen: Tilki

Belki de sende bana aşıksındır..

Cevap yazmadım..ona aşık olabilir miydim? Ah..kafam çok karışık.. Bir insan görmediği birine nasıl aşık olur ki?

SAAT : 19:30
Gözlerimi yavaşca açtım. Okul yorgunluğundan uyuya kalmış olmalıyım. Yataktan doğruldum aşağı indim. Su içtim. Telefonuma baktım.

Gönderen: Tilki

Uyuya kaldın benim uykucu meleğim?

Meleğim mi!? Ay bana meleğim dedi 🙌

Vote ve yorum. Yine uzun olmadı ama bir sonraki bölüm söz uzun olacak.

Aylin tilkiyle karşılaşsın diyenler?

Biraz daha böyle konuşsun sonra tanışırlar diyenler?

Bu çok mühim cevap istiyoruum!!

Telefon Sapığım ~AyTil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin