Damla
Bugün cumartesiydi. Aylin ailesinden izin almıştı. Benimle kalıyordu. Bende sahilde dolaşıyordum. O sırada biri bana çarptı. Çantamı düsürdümD: Yavaş be!
X: Önüme çıkmasaydın napıyım!Arkasına baktı. Sonra sol tarafa doğru koşmaya başladı. O sırada polisler geldi.
P: Buradan koşarak geçen dalgalı saçlı kahverengi gözlü birini gördünüz mü?
D: Evet...Duraksadım.
D: Şu tarafa doğru koştu.
Sağ tarafı gösterdim. Polisler oraya koştu. Nedense ele vermek istememiştim. O çocuk tekrar yanıma geldi.
X: Helal olsun. Hakiki kızmışsın.
Çantamı yerden alıp bana uzattı. Aldım.
D: Nesin sen? Hırsız mı?
X: Hayır hırsız değilim.
D: Ama polislerden kaçıyordun!
X: Yanlış anlaşılma oldu. Bir kadının çantası çalındı. Bende hırsızı tutup çantayı aldım. Kadına götürürken hırsızı ben sandılar.
D: Şey..pardon ya..sana hırsız dedim.
X: Sorun değil. Ben savaş bu arada
D: Bende damlaEl sıkıştık.
S: Sana çarptım. Özür dilerim
D: Sorun değil boş ver...neyse görüsürüz.
S: Görüşürüz.Hay allah! Görüşürüz dedim ya. Sanki nerede göreceksem bir daha! Ama çok tatlıydı. Uff saçmaladım iyice. Eve ilerledim.
Aylin
Gözlerimi telefonumun çalmasıyla açtım. Okuldan selin arıyordu. Yakın olmasakda iyi kızdı.A: Alo?
S: Aylin. Parti için hazır mısınız?
A: Ne partisi?
S: Evimde parti veriyorum haberiniz yok mu? Hadi hazırlanıp gelin.
A: Peki tamam.Telefonu kapattım. Yataktan kalktım. Banyoya gidip yüzümu yıkadım. Sürekli parti sürekli parti! Arkadaşlarım olmasalar gitmezdim!
D: Aylin?
A: Efendim damloşum.
D: Ne bu hazırlık?
A: Parti varmış. Hadi sende hazırlan
D: Tamam kuzum.Odama geri döndüm. Giyindim. (👇)
Ayakkabılarımı giydim. (👇)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefon Sapığım ~AyTil~
Teen FictionGönderen: Bilinmeyen Numara Merhaba bebeğim..Şuanda seni izliyorum... --- Gönderen: Bilinmeyen Numara Merak ediyorsan söyleyeyim. O adamı hastanelik olana kadar dövdüm.