Aylin
Gözlerimi telefonun sesiyle açtım. Mesaj gelmiş olmalı. Açtım.Gönderen: 05*********
Aylin. Tilki çok hasta. Dün sizi eve bıraktık ya. O da spor salonuna gitti. Orada koşup baya terlemiş. Eve gelince de baya yorulmuştu. Soğuk suyu dikti kafasına. Cok hasta...ve bence sana ihtiyacı var. Gitme nedeni de sensin. Sana daha yakısıklı gözükmek istemiş. -Savaş-
Bana mı?.
Gönderilen: Savaş
Konum at hemen geliyorum.
Biraz sonra konum atmıstı. Hemen kalkıp giyindim. (👇)
Saçlarımı düz ve açık bıraktım. Eyeliner ve dudaklarımı pembeleştirici bir ruj sürdüm. Ay napıyorum ben ya! Çocuk orada hasta ben süsleniyorum!
Hemen damlaya bir not bırakıp evden çıktım. Savaşın attığı konuma gittim. Karşımda güzel bir ev vardı. (Sbsv de ki ailemizin evi 😉) bahçe kapısından girip merdivenlerden indim. Kapıya gelip çaldım. Savaş açtı. Beni görünce ceketini aldı.
S: Hoşgeldin yenge. Ben gidiyorum. Daha fazla tilki beyin nazını çekemeyeceğim. Bu ne ya!? Hadi eyvallah!
A: Nereye?
S: Bilmiyorum sahilde falan dolaşırım. Otururum. Sen arayınca eve dönerim. Eğer tilkiyle kalma istersende arkadaşımda kalırım.Yanaklarım kızardı. Tilkiyle kalmak?
S: Yanlış anlama yenge o anlamda değil. Çay çorba yaparsın. Tilki seni bırakmaz zaten. Neyse görüşürüz yenge.
A:Savaş. Sey..damla evde yalnızdı...onu yalnız bırakmasan?
S: Olur yenge oraya giderim.
A:Teşekkür ederim.
S: Rica ederim ne demek.Savaş giderken açık kapıdan içeri girdim. Tilki söyleniyordu.
T: Savaş! Lan savaş!
A: Savaş yok.Bir anda bana döndü? Burnu kızarmış saçları dağılmıştı. Çok tatlıydı şuan.
T: Aylin!?
Hemen battaniyeyi yüzüne çekti.
T: Aylin git. Beni böyle görme.
A: Gerçekten gidiyimi yani?
T: Beni böyle görmeni istemiyorum.
A: Peki.Kapıya ilerledim. Tabi ki gitmeyecektim! Kapıyı açıp kapattım. Hemen mutfağa geçip onu izlemeye başladım. Önce battaniyeyi kaldırıp etrafa baktı. Kimseyi göremeyince yüzü düştü.
T: Gördün mü yaptığını tilki! Gitti işte kız! Öl burda tilki! Geber!
Mutfaktan cıkıp ellerimi belime koydum.
A: Allah korusun de ya!
Battaniyeyi yine yüzüne çekti. Sanki görmedim!
T: Sen gitmedin mi?
A: Gitmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefon Sapığım ~AyTil~
Teen FictionGönderen: Bilinmeyen Numara Merhaba bebeğim..Şuanda seni izliyorum... --- Gönderen: Bilinmeyen Numara Merak ediyorsan söyleyeyim. O adamı hastanelik olana kadar dövdüm.