-12-

1.5K 78 32
                                    

Yeni Karakterler
Ada- sudemm6767
Mert- Ekin Mert Daymaz

Aylin
Gözlerime baktı..duraksadı.

T: Bilmiyorum aylin. Biz neyiz bilmiyorum...ama seninle arkadaş olmak istemediğimi çok iyi biliyorum.

Koltuğa geldi. Yanıma oturdu. Bir anda beni kendine çekip sarıldı. Öylece durdu.

T: Sevgili değiliz ama..kokun..bakışın..her şeyin beni sana çekiyor. Kıskanıyorum seni.

Bir şey diyemedim. Sevgiliyiz dese de bir şey diyemezdim. Onu seviyor muydum? Emin değildim.

T: Uyuyalım mı?
A: Olur. Hadi odana git. Ben burada uyurum.
T: Birlikte uyumayı kast etmiştim
A: Ben..

Tilki elimden tutup odasına çekti beni. Yatağa yatırdı. Yanıma yattı. Bana sıkıca sarıldı. Onun kokusuyla gözlerimi kapattım.

***
Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Okul alarmıydı. Tilki kurmuş olmalı. Hemen kapattım. Tilkiye baktım. Tatlı tatlı uyuyordu. Kollarından kurtulup banyoya gittim. Kurumuş olan formamı gittim. Saçlarıma çeki düzen verdim. Banyodan çıktım. Tilkinin üzerini örttüm. Yanağına minik bir öpücük bırakıp odadan çıktım. Kahvaltı hazırlamaya başladım. O sırada telefonum çaldı. Hemen kulaklığımı taktım. Kahvaltı hazırlarken konuşmaya başladım.
Arayan kuzenim mertti.

A: Alo mert?
M: Kuzen ben istanbula geliyorumda..sizde kalabilir miyim?
A: Tabi ki kalabilirsin.
M: Süper. Hadi benim uçağım kalkıyor eyvallah

Telefonu kapattım. Masa hazırdı. Arkamı döndüğümda çatık kaşlı bie tilkiyle karşılaştım.

T: Kimdi o?
A: Kuzenim.
T: Ha tamam.

Masaya geçti.

T: Kahvaltıya bak be! Süper olmuş!

Güldüm. Kahvaltıya başladık. Kısa sürede kahvaltımızı etmiştik. Masayı topladım. Beraber evden çıktık. Yürürken tilki bir anda elimi tuttu. Ben şaşkınca bakarken o gayet cooldu.

A: Ti..tilki?
T: Efendim?
A: Elimi tutu-
T: Tutuyorum. Çünkü sen benimsin! Bunu herkes bilecek.

Gülümsedim. Şapşik ya. Okula gelmiştik. Sınıfa girdik. Sıralarımıza oturduk. Ders başladı.

***
Okul bitmişti. Tilkiye isim olduğunu söyledim. Direnişin sonunda tek başıma sahile ilerlemeye başladım. Mert gelmiş sahildeydi. Onu görünce koşup sarıldım. O da bana sarıldı.

A: Hoş geldin kuzen ya seni çook özlediiim!
M: Bende seni özledim güzelim.

Tekrar sarıldım. Yanağından öptüm. Banka oturduk. Ben başımı mertin omuzuna koydum. Mert ben damladan sonra ki en değerlimdi.

A: Ee var mı birileri?
M: Yok.
A: Aa niye?
M: Hepsi başka şeylerin peşinde beni biliyorsun sevmem bunları.
A: Biliyorum.

Güldü. Güneş gözlüklerini taktı. Çok cooldu şuan. Daha sıkı sarıldık birbirimize.

T: LAAN!

bu sesle yerimden sıçradım. Arkamı döndüğümde tilki sinirle bize bakıyordu.

A: Tilki görü-

Demeye kalmadan tilki merte yumruk attı. Çığlık attım. Tam yine vuracakken durdurdum.

A: Yapma! Dur!
T: Aylin çekil de şu dallamayı dövüp benim olana dokunmak neymiş göstereyim!
A: Tilkii! Ona dallama deme! Şimdi git..sakinleşince konuşuruz.

Bana baktı. Sonra merte sinirli bakışlar atıp gitti. Hemen merti banka oturttum. Yakınlardan buz bulup yüzüne tuttuk.

A: Mert sen onun kusuruna bakma..ya hala inanamıyorum özür di-
M: Dileme güzelim. Hem sevdim ben bu adamı. Seni koruyan birine benziyor. Sevgilin mi?
A: Şey evet..yani hayır..of bilmiyorum.

Merte her şeyi en baştan anlattım.

M: Neden bilemeyeceğim ama güvenilir biri gibi.
A: Öyle.
M: Hadi onun yanına git ve durumu açıkla.
A: Tamam.

Mertin yanağından öptüm. Hızlı adımlarla tilkilere ilerledim. Gelince kapıyı çaldım. Bir kız açtı! Hemen içeri girdim.

A: Noluyor burada!?
X: Bu kız kim?
A: Sevgilisiyim canım!
X: Sevgilisi mi?
T:Sevgilim mi?
A: EVET!
x: Oo kuzen hayırlı olsun!
A: Kuzen mi?
T: Evet kıskanç prenses Kuzenim Ada.
A: Şey bende aylin. Kusura bakmayın ben öyle kız görünce..
Ad: Sorun değil dert etmeyin lütfen.

Gülümsedim.

A: Tilki. Buraya seninle konuşmaya geldim.

Ada odadan çıktı. Tilkinin karşısına oturdum.

Damla
Evde oturuyorduk. Duk derken mertle kendimden bahsediyorum. Mertle çok iyi anlaşırım. Kanka gibiyiz. O sırada Telefonuma mesaj geldi.

Gönderen: Savaaş:))

Yanında ki it kim?

Gönderilen: Savaaş:))

Ona it deme. Adı mert onun!

Gönderilen: Savaaş:))

Her ne haltsa! Kim o??

Kıskanmış mıydı bu?

Telefon Sapığım ~AyTil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin