Aylin
Okulda Fizik dersine girmiştik. Sıkıntıdan yine patlıyordum.. Yanımda yine mert oturuyordu. O kadar kız varken niye benim yanımda oturuyor orası da ayrı bir muamma. Hah! İşte o kurtarıcı zil sesi. Teneffüs!! Damla da bizim okuldaydı. Yanıma geldi.D: Kantine gidelim mi?
A: GidelimBirlikte sınıftan çıktık. Merdivenlerden inip biraz ilerledik. Ah telefonumu unutmuştum!
A: Ben telefonumu unuttum. Sen git ben geliyorum.
Damla başını salladı merdivenlere yöneldi. Bende merdivenlerden çıkmaya başladım. Mert merdivende oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. Tam ona görünecek kadar yukarı çıkacaktım ki yanında oturan çocuğun söylediği şeyle olduğum yerde kaldım.
X: Tilki lan alt üstü bir tişört abartma!
M: Bana sakın bir daha okul içerisinde tilki diye hitap etme!Tilki mi? Tilki mert mi?
A: Ti..tilki?
Bir ande mertte o çocukda bana döndü. Mert ayağa kalktı.
M: Ha..hayır. Ti..tilki demedi..
A: Ne dedi öyleyse!
X: Çakal dedim yenge çakal.
M: Lan!
A: Tilki..sen misin?
M: Ha..hayır.Yanına yaklaştım.
A: Doğruyu söyle! Sen misin!?
M: Evet..benim..kanlı canlı benim!Tilkiyi bulmuştum! Onu bulmuştuum!
A: Sensin...
Başka bir şey diyememiş kızlar tuvaletine girmiştim. Oydu! O! O!
Kabine girdim. Onu bulmanın mutluluk dansını yaparken iki kızın konuşmasına şahit oldum.X: Ay dün mertle ne yaptınız?
X2: Çok güzel bir gece geçirdik. Harikaydı.
X: Ya sizin sevgili olmanıza sevindim be çağla. Çok yakısıyorsunuz.
Ç: Heralde kızım! Mert benim oldu! Ee..bu sayede bende okulun popüler kızı oluyorum...şu aylinden de kurtuluruz.
X: Mert onu seviyor mu?
Ç: Saçmalama berna! Sadece oynuyor onunla. Mert eğlenmeyi sever! Eğer onu sevseydi benimle yakınlaşmazdı.
B: O da doğru..neyse hadi gidelimBenimle oynuyor muydu? Ha..hayır..belki de doğru değildir..yalan söylüyordur. Hemen yargılama!
Tuvalet kabininden çıktım. Gitmişlerdi. Hemen lavabodan çıktım. Mert yoktu. Bahçeye indim. Gözüm onu ararken ilerde gördüm. Eli çağlanın belindeydi. Diğer eliyle kolunu tutuyordu. Çağla da ona dönükdü burun burunalardı. Gözlerim doldu..demek ki beni gerçekten kandırmıştı. Sevmiyordu!
Kosarak okula girdim. Sınıfa ilerledim. Sınıfa girince ağlayarak sırama oturdum. Damla yanıma oturdu. Olanları anlattım. Sarıldım ona. O da bana sarıldı.
D: Şşt! Tamam geçti...bir sapık için değmez..nolur ağlama.
A: Beni sevdiğini sanmıştım! Benimsin deyince..güvende hissetmiştim! Oysa o başka bir kızla öpüşmek üzereydi hatta çoktan öpüşmüştür bile!
D: Nolur ağlama güçlü dur..Mertin çantasını alıp çağlanın sırasına koydu. Kendisi yanıma oturdu. Biraz sonra sınıfa mert arkasındanda çağla girdi. Mert çantasını baska birnyerde görünce afalladı. Tam yanıma gelecekken hoca girdi. İlk defa sevinmiştim hoca geldi diye. Mert mecburen çağlanın yanına oturdu. Hoca da ders yoğunluğundan serbest bıraktı. Mesaj geldi.
Gönderen: Öküz
Benim sıramda niye damla oturuyor? Ve sen..ağladın mı? Kim ağlattı lan seni?
Birde yüzsüz gibi mesaj atmıs! Hayvan! Cevap vermedim. Ne hali varsa GÖRSÜN!
Gönderen: Öküz
Seni kim ağlattı dedim!
Gönderilen: Öküz
Sen ağlattın beni! Sen! Ne o çok eğlendin mi benimle oynarken? Sevgilin çağlayla güldün mü mesajlaşmalarımıza? Beni sevdiğini sanmıştım...ama sevseydin çağlayla burun buruna olmazdın..belki de öpmüşsündür onu...Ben acı çekmek istemiyorum! Sizi kendime daha fazla güldürmiyeceğim! Rahat bırak beni! Eski -sensiz- hayatıma geri dönüyorum!
Evet eski hayatıma onsuz hayatıma geri dönecektim! Onlara daha fazla alay konusu olmayacaktım! Telefonumu bir daha onunle ilgili mesajlara açmamak üzere kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefon Sapığım ~AyTil~
Teen FictionGönderen: Bilinmeyen Numara Merhaba bebeğim..Şuanda seni izliyorum... --- Gönderen: Bilinmeyen Numara Merak ediyorsan söyleyeyim. O adamı hastanelik olana kadar dövdüm.