Aylin
Okul bitmiş meltemle eve yürüyorduk. Telefonum çaldı. Ekranda Hatice Sultan'ım arıyor... Yazıyordu. Açtım.A: Efendim hatice sultan?
H: Kızım neredesin?
A: Eve geliyorum şuan
H: Az önce Ayşin hanım aradı. Kuzeniniz geliyormuş. Onu almaya gidebilir misin?
A: Tabi giderim hatice sultan. Görüşürüz.Telefonu kapattım. Melteme döndüm.
A: Meltem benim kuzenimi almaya gitmem lazım.
M: Damlayı mı?
A: Evet.
M: Ay ne güzel. Damlaya söyle bende kalsın. Hem yalnızlıktan kurtulurum. Ama kısa bir süreliğine amerikaya gidiyorum. O gelsin paspasın altında anahtar olacak.
A: Peki.***
Akşam olmuştu. Damlayı alıp meltemin evine geçmiştik. Meltem gitmişti. Bende annemden izin almlştlm. Damlayla kalacaktım.A: Özledim kuzum seni.
D: Bendee.(Damla ==>> Cankat_Cengiz_Diren)
Damlayla film açtık. İzlemeye başladık. Mesaj geldi o sırada açtım.
Gönderen: Bilinmeyen Numara
Aynı yıldızın altında? Güzel film.
İzlediğimiz filmi nereden biliyordu? Etrafıma baktım. Evde olacak hali yoktu. Uf korkmaya başladım.
Gönderilen: Bilinmeyen Numara
Yeter artık! Yeter! Korkmaya başladım. Nesin sen? Katil mi? Sapık mı? Şizofren hastası mı? Nesin!?
Kısa sürede mesaj geldi.
Gönderen: Bilinmeyen Numara
Hiç biri değilim güzelim. Korkma..sana zarar verecek en son kişi bile değilim ben.
Cidden şaka mıydı bu?
D: Hadi.
A: Ne?
D: Saat daha 9. Bir parti vardı. Oraya gidelim.
A: İyi gidelim.Hemen yukarı çıkıp hazırlandık. (👇)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefon Sapığım ~AyTil~
Teen FictionGönderen: Bilinmeyen Numara Merhaba bebeğim..Şuanda seni izliyorum... --- Gönderen: Bilinmeyen Numara Merak ediyorsan söyleyeyim. O adamı hastanelik olana kadar dövdüm.