JACK SPARROW UN KIZI

3.5K 82 8
                                    

Sabah gün doğumuyla kalktım. Küçük çadırımın fermuarını açıp güne merhaba dedim. Gerinerek yavaşça çadırdan çıkıp ayaga kalktım. Herkes uyuyordu sanırım çünkü etrafta kimse yoktu. Normalde en son kalkan ben olurdum ancak boşverdim. Kimse kalkmayınca canım sıkılmaya başladı ve biraz etrafı dolaşmaya karar verdim. Bu kiyafetle biraz zordu ancak başka kıyafetim yoktu. Uzun eteğim çalılara takılıyordu. Ormanı dolaşıp durdum. Birkac hayvan gordum. Hayatimda hatirladigim kadariyla hic bu kadar yakindan vahsi hayvanlari gormemistim. Bu sirada birseyin sesini duydum. Ses tam arkamdan geliyordu. Etegimi topladim ve bir anda arkami donmemle birsey ustume atladi. Inanmiyorum... Bu sevgilim Alejandro ydu. Ben ona daha cok Alej diyorum. Ne isin var burada? dedim saskinlikla.

Seni ozledim dedi.

Beni nasil buldun? dedim.

Cok guzelsin bebegim dedi siritarak. Koluna vurdum ve

Beni nasil buldun! diye bagirdim.

Ormanda yuruyorum 2 gundur. Oyle buldum dedi. Ustumden kalkti ve beni de kaldirdi nazikce.

Sizin gibi bir bayanin burada ne isi var acaba ? dedi alayci bir sekilde.

Ben burada dogdum. Burasi benim evim dedim sakince ve ruhsuz sesimle. Saskinca bakti ve beraber kampa donduk. Hemen birkac kisi yanima geldi. Ben ise onlarsiz yolculuk etmek istiyordum. Bu adil degildi. Babam tek basina gidebiliyordu ancak ben korumasiz gidemiyordum. Cadirima gittim ve hemen elbisemi cikartip Alej in getirdigi kiyafetleri giyindim. Alej bana bakti ve

Begenmedim dedi.

Bicagini ver dedim.

Neden? dedi saskinca.

Bir kere de soru sorma.... Ver iste dememle Alej bicagini kabzasindan cikartip bana uzatti. Cadira tekrar girdim. Alej bana cok bol olan pantalon ve ust olarak da salas ve bana cok bol olan bir gomlek getirmis...

Gomlegi ustumden cikartip elbisemi giyindim. Sonra elbisemin ust kismini alt kismindan ayirdim. Boylece straplez bir ust elde ettim. Gomlegi de dekolteli sekilde bicakla kestim. Bana biraz bol olacak sekilde gecirdim ustume. Sonra pantalonu alip yanlarindan kesip bedenime uygun olarak diktim. Strec pantalon oldu resmen. Sonra elbisemin alt kismindan uc parca kestim ve ordum. Kemer olarak pantalonuma gecirdim hemence. Sonra elbisenin altini duzgunce boylu boyunca kestim ve basim icin bere tarzi birsey yaptim. En son da topuklu ayakkabilarimi aldim ve Alej in getirdigi botlari da yanina koydum. Botun derisini soydum. Topuklu ayakkabiya gecirip saglamlastirdim. Boylece kendime bere , ust , gomlek , pantalon , kemer ve cok tarz ayakkabilar yapmis oldum.

Elbiseme aciyordum ancak bu zorunluydu. En azindan en basta bana oyle geliyordu...

Cadirdan ciktigimda kimse yoktu. Uzakta birini gordum. Bu Alej di. Sadece Alej le bir saniyeligine gozgoze geldik. Cok da uzakta degildi. Agiz hareketleriyle Kdemesiyle cadira girip esyalarimi ve yedek cadiri aldim ve hemen arkama bakmadan kosmaya basladim...

Yaklasik 2-3 saat kostuktan sonra yoruldum ve biraz mola verdim. Birkac parca yiyecegim ve bolca suyum vardi. Kocaman bir erzak cantam vardi ve bu iyiye isaretti. Cadirim da vardi. Artik kimse beni durduramazdi. Artik dogal yasam alanima geri donmustum. Tek yapmam gereken babama ulasmakti. Tabi bu hic de kolay olmayacakti.

Yeni bir fikir ve bir anlik sallamasyon urunu bir hikaye.. Bu bolum silico. Ancak diger bolumler sanirim daha eglenceli olacak. Beklemede kalin.. Cok cok optum.

JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin