KARASAKAL AMCAM VE BABAM

545 24 3
                                    

Oha ! Bu Karasakal in gemisiydi...

Spnunda amcami gorebilecektim. Babam hemen hazirliklara basladi. Gemi yanasti ve kopru koydular. Birkac adam ve arkasinda amcam indi. Belli ki benden haberi yoktu. Pek de mutlu gorunmuyordu. Bir anda kalabaligin ortasindan gecip amcama yaklastim. Gulumseyerek ona baktim. Beni farketti ve babamdan gozlerini ayirip bana bakmaya basladi. Ilk tanimadi ancak sonra fark etti ve Kucuk Sparrow u burada gormeyi beklemiyordum dedi. Ben ise guldum ve Seni ozlemistim dedim. O da bana bakip Ben de seni ozledim kizim dedi ve sarildik. Amcamdaki butun stres ve sikinti bir anda kayboldu. Gulen bir adama donustu. Bu sirada Al da yanimiza geldi. Amcamin  yuzu tekrar dustu. Bu kacagin burada ne isi var ! dedi babama bakarak. Babam ise ruhsuzca bakti ve Al benim tayfamdan biriydi ve tayfamdan biri olarak kalacak dedi. Amcamin Al a neden bu kadar sinirli oldugunu hala anlamamistim. Al i ilk gordugunde onu kopekbaliklarina atmak istiyordu. Ben zorla ikna etmistim. Esin nerede tatlim ? dedi amcam. Bir an afalladim. Esim ? dedim. Evet prens bey nerede ? dedi. Oncelikle ben evlenmedim ve o öldü. Beni kurtarmaya calisirken can verdi dedim. Sesim incelmisti ve aglamak uzereydim. Zorla evlendirilsem bile o bir insandi sonucta. Beni o kadar seviyordu ki anlatamam. Neyse biraz daha aglamak istemiyorum. Babam Dexter a bakarak Su hayvani alir misin ? Insanlara saldiracak demesiyle Dexter gel oglum dedim. Kocaman aslani bir anda karsisinda goren amcam saskinliktan ne yapacagini sasirdi. Birsey yapmaz merak etme dedim ancak ben olsam ben de korkardim. Biraz sizin geminizde yolculuk etmek istiyorum. Tabi iznin varsa kaptan dedi ve babama bakti. Babam ise havaya falan bakiyordu. Kaptan ?! dedi amcam. Babam ise amcama dondu ve Kaptana sor dedi. Amcam saskinlikla babama bakiyordu. Kim ? dedi. Al a bakti hemen. Al ise eliyle beni isaret edip siritti. Kucuk Sparrow buyumus de kaptan olmus dedi alayla. Yuzum babam gibi oldu. Konusmalarda yuzu hep boyle olurdu. Ruhsuz ve duygusuz. Alayla konusacaksan hele de bana karsi  , git baska bir gemi bul dedim. Amcam bana bakti ve ardindan babama dondu. Babam cevap vermeyince Sen ne diyorsun ? Kendi amcani denizlerde yalniz mi birakacaksin ? Hakliydi. Ben bu kadar da duygusuz degildim. Ancak korumam gereken bir gemim de vardi. Kisa sureligine kalabilirsin. Bu arada Al a ve ya baska birine zarar verirsen hic dusunmeden seni aslanima ya da kopekbaliklarina yem yaparim. Anlasildi mi ? dememle Sen degismissin. Onceden boyle degildin. Sen dogal , saf bir kizdin. Bu sen degilsin dedi amcam. Guldum ve Bu dunya saflari öldürüyor farkindaysan. Yasamak istiyorsan kotu ve guclu biri olmalisin. Acizleri herkes ezer dedim ve arkami donup Al in elini tuttum , Dexter ve Al la birlikte kamaraya indik. Al ve ben yataga yattik. Dusunuyordum. Al in sesi umrumda degildi. Amcam hakliydi. Ben boyle biri degildim. Hersey annemin ölümüyle basladı. Annem oldukten sonra benim icimdeki sevecenlik de öldü. Yanlis anlamayin onu ben öldürdüm. Ve o kadar zevk aldim ki anlatamam. Artik dayanamiyordum. Sanirim 8-9 yasindaydim. Ailecek piknige gitmek istemistik ancak babam yine gelmemisti. Annem babami hic yaninda istemedi. Kacar ve babamin yanina giderdim. Onu sadece bu sekilde gorebiliyordum. Diger turlu hic goremiyordum. Annem bana kizip alti sicak tencereyi yuzume gecirdi ve yanmasina izin verdi. Ben bagiriyordum ancak o beni dinlemiyordu. Ustune guluyor ve benimle alay ediyordu. Babamin arakladigim kilicini cektim ve orada annemi oldurdum. Bu benim icin kolay olmustu. Sonra esyalarimi topladim ve babama gittim. Ancak gemi yoktu. Yuzum cok aciyordu. Elim yarama gitti. Hala oradaydi. Cok belli olmuyordu ancak hala oradaydi. Annemi oldurdugum gunden kalma yaram. Upuzun bir cizgi. Acikcasi istedigim teksey vardi. Keske onu daha once oldurseydim. Bu iskencelere maruz kalmazdim. Bu sirada kapi acildi ve bir adam iceri girip kilicini cekti. Dexter da ona saldirdi ve adam oldu orada. Al ve ben birbirimize baktik ve hemen sonrasinda guverteye kostuk. Amcam ve babam beraber savasiyorlardi. Dexter in kukremesiyle herkes sessizce bana bakti. Inin lan gemimden deyince gulmeye basladilar. Iste bu bardagi tasiran son damlaydi. Iste simdi Sparrow kaninin guclulugunu gorecekler. Bir anda kosarak savasmaya basladim....

Bugunluk bu kadar. 10 kasim torenine gidiyorum. Geldigimde devam ederim... Cok cok optum.

JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin