BEN KORSAN DEGIL DE PRENSES OLSAM

248 14 0
                                    

Sabah rahatca uyandim. Elijah yanimda uyuyordu hala. Hemen onun gogsune yattim. Bir anda uyanip bana bakti ve gulup beni optu dudaklarimdan. Sonra beraber kalktik ve kahvaltiya indik. Bugun cok normal gecti. Artik burada kalmak istemedigimi belirttim acikca. Hizla gemiyi doldurduk ve yola koyulmaya hazirlandik. Bu sirada Dexter ve Voyvoda ya da etler aldim. Yoksa beni yerlerdi. Tabi ki saka yapiyorum.... :)   Beni yemektense emin olun birbirlerini yerler. Dexter ve Voyvoda artik cidden fazla buyumuslerdi. Onlari en iyi sekilde beslemistim ve acikcasi onlari artik dogal hayatlarina salma zamanim gelmisti ve geciyordu bile. Dexter ve Voyvoda dan ayrilmak istemiyordum ancak yine de onlar sonsuza kadar gemilerde yasayamazlardi. Onlari biryerlerde birakmam en iyisi olacakti. Elijah yanima geldi ve sikica sarildi bana. Bir anda neye ugradigimi sasirdim. Elojah kan icindeydi. Hizla Elijah a dondum. Ustum tamamen kana bulanmisti onun yuzunden. Bir anda yere yigildi. Hemen doktora haber verdim. Tyafamdan birkac kisi Elijah i alip kamarama goturdu ve doktor hizla kamaraya girdi. Ben de girdim pesinden. Adam Elijah i tamamen soydu. Tamamen cirilciplak olmustu. Doktor yavasca elini Elijah in gogsunde gezdirdi ve bir noktaya gelince durdu. Hizla aletlerini cikartti ve bir anda bir nesteri Elijah a sapladi. Ben oylece adami izliyordum. Sonra kani bosaltti ve hemen orayi dikti. Sonra yuzunde bulunan birkac siyrigi merhemleyip sargi beziyle sardi. En son bacaklarina yoneldi. Bacaginda cikik varmis. Onu bir anda yerine oturtturdu. Citirdamalari duydum. O kadar sert yapti. Sonra da tekrar ellerini Elijah ta gezindirmeye basladi. Sonra kafasini kaldirip bana bakti ve Buradan sonrasini gormek istemezsiniz efendim dedi adam. O benim nisanlim. Tabi ki gormek isterim dememle adam tekrar ellerini gezdirmeye basladi. Bir anda nesteri alip Elijah in gogsunu boyluboyunca yardi. Heryer kan olmustu. Sonra hizla kaburgalari elleriyle duzeltmeye basladi. Her kitirdamada daha da kotu oluyordum. Yaklasik 10 kaburga kemigi kitirdatmasindan sonra doktor actigi yeri tamamen dikti ve merhem surup sargiladi. Bana donup Isimiz bitti. Ilk iki hafta dinlenmeli. Yurumesine bile izin vermeyin dedi. Basimla onayladim. Doktor yukari cikti. Ben de solugu Elijah in yaninda aldim. Elijah in elini ellerimin arasina aldim. Sikica elini tutuyordum. Hemen yanina yere oturdum. Uyanmasini bekliyordum. Bu sirada kamaranin kapisi kirilir gibi hizla calindi. Gir dememle iki kisi hizla oceri girdi ve Bulduk onlari. Esinize saldiranlari bulduk efendim dediler. Getirin buraya dedim. Baslariyla onayladilar hemen. Bu sirada Dexter yukarida adamlarla oynarken Voyvoda yanimdaydi. Bacaklarimin ustune yavasca kafasini koyup yatti. Dexter da hizla geldi ve sirtima dogru yatti. Sirtini sirtima yasladi. Bu sirada bir adam kan icinde getirildi. Iki kisi onu tutuyordu. Yukari cikartin dedim adamlara. Baslariyla onayladilar. Dexter babanin yaninda kal. Voyvoda benimle gel dedim ve hizla kamaradan cikip guverteye gittim. Krem rengi elbisem kan icindeydi. Topuklu ayakkabilarimi ayagimdan cikartip bir kenara firlattim. Sonra ciplak ayakla adama ilerledim. Neden? dememle guldu ve Kral in emri dedi. Beynimden vurulmusa dondum. Herkes bana kiliclarini gostererek bakmaya basladi. Onlar da savas istiyordu. Basimla onayladim. Ancak tek bir sartim vardi. Krali ben oldurecegim deyip kilicimi cekmemle herkes kiliclarini havaya kaldirdi. Hadi artik parti baslasin deyip hizla yuz taban botlarimi giyinip gemiden indim. Voyvoda hala benimleydi. Dexter ise Elijah a bakacakti. Hizla saraya dogru yol almaya basladik. Sarayin kapisina geldigimde askerler beni karsiladi. Hizla onlari oldurduk ve bazi adamlarim onlarin kiyafetlerini giyindi. Sonra ic kapiya ilerlesik. Aybni sekilde birkac kisiyi oldurduk ve elbiselerini caldik. Sonra bahceye girdik hizlica. Orada onlarca asker bize bakiyordu. Olayin sonunda ben haric herkesin asker formasi olmustu. Herkes biryerlere dagildi. Ben ise dogrudan kralin odasina ilerledim. Kral askerlerini cagirdiginda hepsi bizden olusuyordu. Neden ?

dedim aglayarak. Bir anda yere oturdum. Nisanlin ickiliyken anlatti. dedi. Neyi ? dememle guldu ve Burayi isgal edeceginizi dedi. Ayaga kalktim ve Sence isgal edecegimiz yerde bu kadar zaman kalir miyiz? Ayrica sen nisanimizi kiydin. Burayi yagmalamak isteseydik nisan torenimizi senin komutanda ve burada gerceklestirmezdik dememle adam igrenc bir kahkaha atti ve Gel al bebegim beni. Tabi askerlerimden gecebilirsen demesiyle bu sefer kahkaha atma sirasi bendeydi. Kral merakla Niye guluyorsun? diye sordu. Ben de gulmemi yarida birakip Onlar senin degil benim askerlerim dememle adam oylece kaldi. Herkes ustlerini cikartti hizlica. Kral oylece bana bakti. Beni oldureceginizi dusundugum icin mesaj amaciyla yapmistim. Boyle oldugunu bilseydim cidden yapmazdim. Kendimi korumak istemistim. dedi sadece. Aslinda hakliydi. Benim de basima boyle bir olay gelse direk oldururdum herkesi. Adamlarim kralin kollarini yakaladiginda Birakin dedim. Adamlarim saskinlikla bana bakiyorlardi. Burasi artik benim somurgem. Antlasmayi hazirlayin. Hicbir insana zarar gelmeyecek. Kapida oldurduklerimiz bize isyan ettigi icin olduruldu. Hicbir insan katledilmeyecek. Karsiliginda burasi benim olacak. Kabul mu? dememle kral baska secenegi olmadigini anlayinca kabul etti. Imzalar atildi. Iki parsomen imzalandi ve biri bende kaldi. Digeri ise kralin hazinesine birakildi. Bu sirada bu antlasma gizli tutulacak dememle kral basini egdi. Hizli adimlarla gemiye ilerledim. Artik burada kalmak istemiyordum. Ben intikam istiyordum. Sedece korsan olabilmek icin intikamdam vazgecmistim. Prenses olmak bana goreydi aslinda. Butun hayatim boyunca bunun icin zorla egitim gormustum. Aslinda buranin kralicesi olsam... Hayir. Ben bir korsanim. Ben oyle bir yerde yillarca durup cocuk doguracak biri degilim. Ben Jack Sparrow un kiziyim. Aslinda bundan soz acilmisken gidip babami ziyaret edeyim. Onu cok ozledim. Hizla gemiye ilerleyip bindim. Kamarama girdim hizlica. Dexter hemen kafasini kaldirip bana bakti. Hsmen eski uerime oturd ve kafami yatagin ucuna yasladim. Dexter bacaklarima Voyvoda sirtima dogru yatti. Sonra oylece uyuyakaldim....

Bugunluk bu kadar yrter. Kisa yazdigimin farkindayim. Simdiden ozur dilerim... Cok cok optum...

JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin