YENI TUR FAHISE 4

134 4 0
                                    

Aradan 2 ay gecti ve ben hala suyu tam olarak kullanamiyordum. Bu igrencti. Kullanmaya her calisisim bir felaketle sonlaniyordu. Bir anda kafama su kirbaci yedim. Ya baba... Dedim direk ona donerek. Gulmekten helak olmustu. Kendin yaptin dedi direk. Guldum ancak o ciddiydi. Bir dakika diger elimle hizla denedim. Yanlis elimi kullaniyormusum haftalardir. Yapmaya calistim ve hafiften suyu bukmeyi becerdim. Tabi babamin kafama su kirbaciyla vurmasi bir oldu. Diger elinle yap sunu dedi. Guluyordy ancak sinirlendim ve elimi sallamamla su kirbaci yapip babama vurdum. Dengesini kaybedip suya dustu. Bu sefer gulen taraf bendim. Bir anda babam sudan cikti. Hizla bana kirbac yolladi ancak hemen egilerek kurtuldum. Sonra ikimiz de kirbac kavgasina giristik. Kazanan babamdi ancak hile yapmisti. Babam gulerek bana bakti oylece. Sonra guldu ve Daha cok calismalisin bitanem dedi. Elini uzatti. Guldum ve karnina toprak firlatip Cok beklersin dedim gulerek. Sonra su savasi yaptik beraber. Bir anda basim dondu. Gozlerim bulaniklasti ve yere dustum. Babam hemen yanima gelip Iyi misin bitanem ? dedi. Cok merakli ve endiseliydi. Bir an afalladim. Simdi iyiyim babacim dedim. Hizla beni ayaga kaldirdi. Bir gucle calisirken ikincisini kullanma. Bu seni cok yoruyor dedi aciklama geregi duyarak. Basimla onayladim sadece.

Bugunluk bu kadar. Ben Katerina min arkadasiyim. Kendisi kolundan rahatsiz ve hastanede suan. Onun icin onceden yazdigi ancak devamini getiremedigi bolumu yayinliyorum. Size hep dedigi gibi cok cok opuyormus.... Canim arkadasim insallah iyilesirsin. Neyse bayyyy.....

JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin