Yavasca yerden kalktim. Basim cok agriyordu. Nasil oldugunu anlamadan bir anda omzumda bir el hussettim. O el yavasca belime indi ve diger el bacagina gedli. Yavasca havaya kalkmistim. Biri beni kucaginda tasiyordu. Yavasca gozlerimi actim. Ingiliz askeri beni tasiyordu. Babam yoktu. Kimse yoktu. En son ne olmustu bana ? Ve ben ne zamandir baygindim ? Bunlari ogrenmeliydim. Ben hafiften kipirdaninca asker goz ucuyla bana bakti. Gozlerimi kirpistirip durdum. Karanliga aliskin gozler aydinlikta sikinti oluyor tabi ki. Yavasca gozlerimi tekrsr actim. Asker beni kiyiya dogru tasiyordu. Bir an duser gibi hissettim. Bir anda bir askerin kollarindandigerine gecis yaptim. Beni tasiyan asker geri yola dogru yurudu. Baska bir asker ise yanimizdan yuruyordu ve bana bakiyordu oylece. Neredeyse takilip dusecekti. O kadar dikkatli izliyordu beni. Sonra kuma geldik. Ileriye baktim. Luks bir gemi vardi. Bir anda inmek istedim. Ben buradan babamsiz gitmezdim. Ancak tam asker kucagindan indirmisken bir anda yere oturmak zorunda kaldim. Bacaklarimi hissetmiyordum. Hizla bacaklarimda ellerimi gezdirdim. Yoktu. Sanki bacaklarim yoktu. Hissetmiyordum. Asker yavasca beni tekrar kucagina aldi ve gemiye bindirdi. Gemiye bindigimde bir cift masmavi gozun gozlerimle bulusmasi bir oldu. Tanricam dedi ve selamladi egilerek. Tesekkur ederim ancak - dememle Uzgunum efendim lafini boldum ancak artik burasi isgal altinda. Sizi kraliceye goturmek icin emrimiz var efendim. dedi. Kralice ? En son kraldi. Neyse ya. Basimla onayladim. Bir anda guvreteye gosterisli bir koltuk getirtildi. Basimla itiraz ettim. Ancak umursamadilar. Beni o koltuga oturtturdular. Uzerimde siyah elbisem vardi. Bacaklarim tamamen ciplakti. Ayaklarimda ise hicbirsey yoktu. Sonradan adamlar beyaz topuklu ayakkabiyla gelip koltugun yanina koydular. Bir asker gelip Ac misiniz efendim ? dedi. Biraz dedim. Nezaketten boyle dedim oksa simdi herseyi yer gibiydim. Cok actim. Hemen masayi kuruyoruz efendim deyip beni selamladilar ve hizla telasa girdiler. Onume kocaman masa cikartildi. Masa bana aitti. Digerleri ise yerde yiyorlardi. Siz ne yaptiginizi saniyorsunuz ! dememle hepsi bana bakti bir anda. Isterseniz biz asagida yeriz yani siz eger rahatsiz olduy- Sozunu bolup Ben rahatsiz oldum. Ancak burada yemenizden degil yerde yemenizden. Gelin gecin masaya sinir etmeyin beni dememle hepsi sandalye cekip masaya oturdu. Hepsi benim gibi yemeklerine dadandilar. Ben de dadaninca iyice samimi olduk. Bir anda gozlerim yanmaya basladi. Nereye geldik ? dememle bana baktilar. Hemen ayaa kalkip geri cekildiler. Mersk etmeyin. Arada oluyor bu. Inemli birsey degil. Sadece belirli yerlerde boyle oluyor dedim. Rahatladilar. Ta ki yukaridan bir ses gelene kadar. Efendim saldiri var ! Herkes hizla beni alip kamaraya goturdu ve iki kisi yanimda durdu. Digerleri savasa hazirlandi. Sonra cok siddetli bir sallantiyla sallandik bir anda. Sdamlara donup Bu mesele benim meselem. Yukari cikartin beni dedim ancak itiraz ettilsr. Sinirlenmistim. Hemen ! diye bagirmamla hizla beni guvertrye goturduler. Bu kokuyu taniyorum. Ve tsbi ki bu sesi de. Amcam. Davy Jones. Amca ? dememle bana dondu ahtapot surati. Ilk secemedi. Ancak sonrs ben oldugumu ablayinca yanima kostu ve ana sarildi. Durun lan. Yanlis gemi diye bagirdi amcam. Henen durdular. Iki taraf da saskinca birbirine bakiyorlardi. Sonra da bana bakmaya basladi herkes. Amcam benim ya. Amcama sarilmis oylece kalmistim. Amcama baktim. Guldu ve Kucuk tanricam nasilmis bakiyim ? dedi ve burnumu sikti. Amca yaaa dememle herkes saskinca deiklerimizi anlamaya calisiyordu. Noldu kiz bacaklarina ? dedi direk. Bilmem ki. Uyandigimda boyleydi. dedim. Amcam biraz geri cekildi. Sen yeni mi uyandin ? dedi. Sesi korkutucuydu. Daha cok endise verici diyelim. Neden ? dedim. Panik yapmistim bi anda. Cunku sen 3 yuldir uyuyorsun diyince sok gecirdim resmen. Herkes biliyormus gibi duruyorken ben habersizdim. Peki ben neden bayilmistim ? Neden 3 yil boyunca uyumustum ve neden simdi uyanmistim ? Iste yeni sorular.... Ve cevaplari cok zor... Insallah cevaplari bulurum. Olmadi ben cevaplar yaratirim.
Bugunluk bu kadar. Kolumdaki sikinti nedeniyle uzun bolmler yazamiyorum. Merak etmeyin bu kol sikintim uzun surmeyecek insallah. Cok cok optum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)
FanficSize soyleyebilecegim tek sey kahramanimiz Jack Sparrow un kizi... Tatli gorunusune ragmen o normal biri degil..... Okuyarak anlamanizi tavsiye ederim.... Eger konuyu yazarsam anlami kalmaz.... Anlamaniz icin cok dikkatli okuyun....Her detay sonuca...