Sabah uyandigimda gemideydim. Yanimda da kimse yoktu. Hizla yataktan kalktim ve guverteye cikmak icin hazirlanmaya basladim. Dolabi actigimda heryer korseli elbiseler vardi. Ciddi olamazsin. Hizla masanin cekmecesini actim ve makas aldim. Igrenc etekli siyah bir elbiseyi aldim ve ustuyle altini ayirdim. Cidden iyi bir kumasti ancak desenini begenmemistim. Hizla korseyi giyindim. Ustu desensizdi cunku. Biraz dekolte kattim tabi ki. Gogus dekoltesi vardi ve begenmemistim. Ben de degisik sekilde kestim. Bustiyer gibi oldu tamamen. Sonra ipleri sikica bagladim. Sonra altini begendigim ama ustunden nefret ettigim kirmizi elbiseyi aldim ve ustuyle altini ayirdim. Ustumdeki bustiyerin ustune cekip denedim ve begenmeyince mini etek olarak kestim ve altimda zaten altimda olan tayti biraktim. Altina da dolaptan topuklu ayakkabi aldim ve giyindim hizla. Siyah topuklu ayakkabilari secmistim. Saclarimi topuz yaptim ve makyaj yaptim hafiften. Spnra guverteye ciktim. Herkesin saskin bakislari altinda dumene ilerledim. Dumende caylak biri vardi. Geri cekil dememle hizla basini egdi ve kosarak gitti. Dumene ben gectim. Bu hissi seviyordum. Hersey benim kontrolumdeydi. Birkac dakika sonra kraloce yanima geldi. Katerina bu ne hal ? Elbisen ? demesiyle gulumsedim ve Bazi yeteneklerim var benim de. Ayrica o hic korsan tarzi degildi. Ben de kendi tarzimi yarattim. dedim gulerek. Gulumsedi ve basini iki yana sallayarak kamarasina indi. Dumende ben vardim. Geceye kadar da ben kaldim. Arada yemek yemek icin girmek disinda 24 saat dukendeydim. Dumen bana ozurlugu animsatiyordu. Hersey benim kontrolumdeydi. Icim rahatti yani. Bir anda omzuma dokunan elle irkildim. Michael bana gulumsedi ve montunu cikartip omuzlarima koydu. Bugun seni gormedim. Iyisin degil mi ? dedi. Gulumsedim ve Iyiyim. Sadece kontrolu elimde tutmayi seviyorum. dedim. Guldu ve sonra oyle konustuk iste. Sonra Michael dumene gecmek istedigini oledi ancak ben itiraz ettim. Bir anda belimi kollari sardi ve sonra elleri dumene kilitlendi. Sonsuza kadar boylesin dedi. Gulumsedim gizlice. Bir anda Michael a dondum yuzumu. Sey ... Michael .. diye gevelemeye calisinca Sana birsey sorabilir miyim ? dedi tek nefeste. Sor dedim merakla. Katerina benimle cikar misin ? dedi. Resmen donup kalmistim. Sevincten 4 kose olmustum resmen. Bir anda cesaret geldi ve Michael in beline kollarimi sardim ve kafami gogsune yasladim. O da kollarini sardi bana sikica. Evet seninle cikarim dedim gulumseyerek. Sonra uyku coktu ve Michael beni kucagima alip kamaraya goturdu. Sonra yataga yatirip ustumu orttu ve yanima uzanip belimi kollari arasina hapsedip kendine iyice cekti beni. Sonra kafasini saclarim arasina gomdu. Bu cok huzur vericiydi. Sonrasinda ise sessizce uykuya daldi. Ben de gozlerimi kapattim ve rahatlikla uykuya daldim.
Uyandigimda heryerden top sesleri uankilaniyordu. Hizla yataktan firladim ve kemeriyle kilicimi belime yerlestirdim. Ne giyindigime bakmadim. Su sacma beyaz elbiseyi giyinmem iyi olurdu ancak umursamadim. Dorek ayni sac basla guverteye ciktim. Bir.anda herkese bakmaya calistim. Birkac gemi bizim birkac gemimize saldirmisti. Kralice orada oylece donup kalmisti. Koseye saklanmisti. Resmen agliyordu. Kilicimi cektim ve elimde bir tur dondurdum. Bileg I mi rahatlatmak icin yapmistim. Sonrasinda hizla kraliceye dogru ilerlemeye basladim. Beni gorunce kipirdanacakken biri onu farketti. Gozlerimbugulanmaya baslamisti. Hayir simsi oaz. Kendime hakim olmayi zor da olsa basarmistim. Hizla bir kac askeri es gecip kralicenin yanina kostum ve hizla o adami oldurup kralicenin kolundan tuttugum gobi kamaralara ulastirmaya calistim. Kamaraya girdigimizde prenses yatagin kosesinden bize bakiyordu korkarak. Beni gorunce hizla bana sarildi. Burada kalin. Birsey olursa var gucunuzle ciglik atin. dedim ve kamarayi kapattim. Arkadan kilitlediler. Birkac askeri oraya yonlendirdim. Guverteye ciktigimda heryani kan goturuyordu. Bir anda adam bana kosmaya basladi. Hizla kilicimla adamin kafasini boydan boya ayirdim ve butun kan ustume sicradi. Butun vucudum kana bulanmisti. Hizla birkac askeri yaraladim. Gemiler battiginda ve dusmanlar neredeyse bittiginde Michael i hic gormedigimi fark ettim. Neredeydi acaba ? Bir anda arkamda birsey hissetmemle arkami dondum. Bir adam kilici bogazima dayamisti. Bir anda adamin karnina arkadan kilic saplandi ve geri cekildi. Adam yere duserken Michael kanlar icinde bana bakiyordu. Bir anda yere yigildi. Hizla onu surukledim ve kamaraya indim. Hizla kapiyi vurdum ve Acin dedim. Kapi hemen acildi. Askerlerden birine donup Deniz suyu ve tuz getirin cabuk !!! dedim. Bunu babamdan ogrenmistim. Insallah yapabilirdim. Adam suyu getirince diger adamin tuzu getirdigini anladim. Disari cikin dedim askerlere. Kralice ve prenses bana saskinca bakarken gozlerimi kapattim ve Uzaklasin benden. Birsey yapabilirim cunku. Kendimi kaybetmek uzereyim cunku. dedim. Hemen uzaklastilar ve masanin arkasina gecip beni izlemeye basladilar. Gozlerimi actim ve kraliceye baktim. Sonra da aynaya. Yine mi ya ? Gozlerim acik pembe olmustu. Artik rengi degismeseydi iyiydi. Her firsatta degisiyordu. Umursamadim ve gozlerimi kapatip elimi tuzlu suyun ustunde gezdirdim. Tuzlu suyun elimde birlestigini hissettim. Sonrasinda yavasca diger elimi tuzun ustunde tuttum. Ikisini birlestirip ayirdim ve tatli su elde ettim. Burnumun kanadigini hissettim ancak umursamadim. Yoruluyordum. Kendimi zorladim ve suyu yavasca Michael in icine yolladim ve tum vucudunda icten gezdirdim. Butun zararli seyler disari cikti ve giris noktalari olan yaralar kapandi. Gozlerimi actigimda aynaya takildi gozum ilk olarak. Gozlerim pembeydi ancak yuzum bembeyazdi ve burnum feci sekilde kaniyordu derken agzimdan kan aktigini gordum. Son kez denedim ancak Michael uyanmamisti. Artik dayanamayacagimi anladim ve bir daha yaparsam olebilecegimi tabi ki. Ancak umrum degili. Son kez denedim. Yaralr tamamen kapanirken Michael in kalp atislarini izledim. Sonrasini hatirlamiyorum.
Uyandigimda heryanim kandi. Yavasca dogruldum. Yerdeydim. Karadaydim. Karanlik Topraklar daydim. Hizla adadan kacmaya calistim ancak once bacaklarim uyustu. Sonra kollarim ve en son gozlerim yok oldu. Tum duyularim yok oldu ve bir anda kan ter icinde uyandim. Michael yanimda endiseli gozlerle bana bakiyorlardi. Bir anda gozyaslarim dokuldu ve sikica Michael a sarildim. O da bana sarildi. Hayatimi kurtardin bebegim dedi. Gulumsedim ve Her zaman dedim. Ancak o gulmuyordu. Neredeyse oluyordun ama. dedi. Umursamaz tavrimla Ama sen olmustun. Sen oluyken yasamamin bir anlami yoktu. Ben de olmeyi tercih ettim. Cunku iki turlu yine ben olu olacaktim. dedim. Gulumsedi ve saclarim arasina opucuk kondurdu. Sonra ayaga kaldirdi ve guverteye cikartti. Dumene gactim hizla. Dumendeki adam benim tarafimdan kovulmaktan yorulmustu artik. Ben dumeni sikica kavrarken Michael in elleri ise belimi sikica kavriyordu. Sikica bana sarildi ve cenesini omzuma yasladi. Yemek saatine kadar oyleydik. Sonra yemek yedik. Guverteyi temizleeken biz hala dumendeydik. Insan parcalari yapisince zor cikiyor cunku. Sonra gece beraber kamaraya gittik ve sarilarak uyuduk. Son hatirladim seyler Michael in kulagima egilip Seni kaybetsem yasayamazdim demesiydi. Ben de hatirladigim kadariyla Sensin yasauacagima seninle olurum daha iyidir demistim. Oylece uyuduk iste....
Bugunluk bu kadar. Kisa oldu biliyorum ancak iddaa ya girdim ve 15.000 parcalik puzzle i bitirmem gerekli. 3 metreye 4 metre olan puzzle i 15 tatilde bitirmem lazim. Cercevesini 3 gune tamamladim. Bana sans dileyin.... Cok cok optum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)
FanfictionSize soyleyebilecegim tek sey kahramanimiz Jack Sparrow un kizi... Tatli gorunusune ragmen o normal biri degil..... Okuyarak anlamanizi tavsiye ederim.... Eger konuyu yazarsam anlami kalmaz.... Anlamaniz icin cok dikkatli okuyun....Her detay sonuca...