INGILIZ OROSPULARI

583 18 0
                                    

Ingiliz gemisini gemimi isgal etmeye devam ediyordu. Biz onlardan kurtuldukca daha da fazlasi geliyordu. 4 gemi vardi toplamda. Bu beni sinir etmisti. Hava kararmaya baslamisti ve biz anca kurtulabilmistik askerlerden. Resmen koca bir ordu ustume gelmisti. 4 gemiyi de ele gecirdik. Herkes gemileri yagmaladi ve babama Siyah Inci yi birakip ingiliz gemilerinden birine gectim. Sonra babamin onerisiyle gemilerdeki herseyi Siyah Inci ye yukledik ve gemileri batirdik. Aglayacaktim neredeyse. Duygu patlamasi yasadim resmn. Babama sarildim ve gemilerin batisini izledik beraber. Sonra bersber oturup ingiliz yemekleri yedik.  Pek de begendigim soylenemez ancak yine de yemekti iste. Hava karardive herkes asagiya cekildi. Sadece 4-5 kisi kalmisti burada. Al brni belimden sardi ve berbser dumene gectik. Dumendeki adami kovdum. Boylece yalniz kaldik. Ben dumeni tutarken Al da arkamdan belime sarilmisti. Yavasca boynumdaki saclari arkaya cekti ve ciplak kalan boynuma kafasini gomdu. Yavascs opmeye bssladi. Ben ise kendimi zor tutuyordum. Yapma goren olacak dedim. O ise hic aldirmadi ve daha sert davranmaya basladi. Ben ise onu durdurmaya calistim ancak pek de basarili olamadim. Elleribelimden asagilara kaymaya baslayinca Dur artik dedim sertce ve arkami donup ittim onu. Yere dustu. Bir anda salaklik ettim ve Al in ustune yattim. Al d sasirmisti. Kollarimi beline sardim ve oylece ysttim. Kafami boynuna yerlestirdim ve o muhtesem koku altinda gozlerimi yumdum....

Bugunluk bu kadar... Cok cok cok optum.

JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin