TEKRAR TORTUGA ANCAK BU SEFER IS ICIN

484 23 3
                                    

Tortuga ya vardigimizda hemen gemiden indik ve cevreye haber saldik. Sonucta cok fazla insan kuvvetine ihtiyacimiz vardi. Bu sirada ben ve babam (ve tabi ki Dexter) beraber bir meyhaneye girdik. Dansci kizlardan biri babamin ustunde tepinmeye basladi. Bu sirada ben de az once gelen rom umu yudumluyordum. Bir anda meyhanenin kapilari acildi ve bir kaptan yuruyerek benim masama yaklasti. Arkadinda birkac kisi vardi. Ellerini masanin iki yanina koyup ellerinden guc alarak durdu. Bu sirada yanima egildi. Oturabilir miyiz? demesiyle yavasca babama baktim ancak babamin umru degildi. Hafifce babama guldum ve adamlara donup basimi salladim. Kaptan yavasca yanima oturdu. Bana donup Ingilizleri alt etmek isteyen biri olarak cok cesursun. Ancak yasin cok kucuk tatlim. Babani korudugunu ve isleri ele almaya calistigini duyduk. Sen Sparrow bile degilsin neredeyse. Sen kralice soyundan geliyorsun. Senin yerin bu gemiler ve igrenc yerler degil saraylar bahceler ufaklik demesiyle masadan kalktim. Bu sefer ben masaya ellerimi dayadim. Adamin suratina iyice yaklasip Ben Katerina Sparrow um. Bunu aklina sok bence. dedim ve babama baktim. Babam umrunda olmadigini belirtmek icin omzunu silkti. Babama guldum. Adama dondum ve Benimle misin degil misin? dedim. Adam kahkahalarla guluyorken babam masadan kalkip bana yukariyi isaret etti. Bir cevap bekler gibiydi. Basimla onaylamamla kadinla birlikte yukari ciktilar. Adam sasip kalmisti. Boyle birsey beklemedigi acikti. Adama donup Sorumu tekrarlamama gerek var mi? dedim. Bu sirada masanin altinda uyuyan Dexter uyandi ve kukreyerek bankta yanima oturdu. Adam dondu kaldi. Merak etme daha yeni et yedi dedim ve Dexter i oksamaya basladim. O da kedi gibiydi sanki. Tabi gucunu ve dis gorunusunu saymazsak. Adam once arkasinda oturan insanlara bakti. Onlar ise Dexter a bakiyorlardi. Dexter in yanimdan atlamasiyla kisa zamanli sok gecirdiler. Dexter barmene gitti ve bar masasina patilerini uzatti. Adam da kanli eti onun onune koydu. Dexter da tek lokmada atti agzina ve cigneyip yuttu. Sonra yanima gelip oturdu. Adam digerleriyle kisa bir sure konustu ve Sparrow lara hizmet etmek benim icin buyuk bir zevk dedi basini hafifce egerek. Gulumsedim ve Dexter dedeyi getir dememle Dexter koca vucuduyla jet hizinda kosmaya basladi. Aradan 15-20 saniye gecmisti ki babam hemen kosa kosa asagi indi. Su hayvana tasmasini tak lutfen. Odaya girip bana kukreyip durdu demesiyle Ben soyledim seni getirmesini dedim. Neden der gibi bakti. Yanimdaki adami gosterdim ve Iste yeni takim uyemiz dedim. Babam siritti ve Siz nasil isterseniz bayan Sparrow dedi. Gulmeye basladik. Sonra adamlarla onlarin gemisine gittik. Tabi ki Dexter dan korktuklari icin onu gemimde birakmak zorunda kaldim. Gemi guzeldi ve cok kisi alabilirdi. Her kisiye ihtiyacimiz vardi sonucta.

Aradan 4 Gun Gecti

Butun Tortuga benim yanimdaydi artik. Herkes gounllu oluyordu. Yaklasik 50 gemi olarak yola ciktik. Tortuga ya baktigimda tek tuk insanlar vardi sadece. Resmen Tortuga yi bosaltmistim. Ingiltere savastaydi. Bu benim icin cok iyi bir haberdi. Birliklerinin cogu savasta oldugu icin Ingiltere yi isgal etmek daha kolay olacakti. Yola ciktigimizda 50 gemiydik dedim ya. Yolun yarisinda yaklasik 250-260 gemi olmustuk. Haberlerin cabuk yayilmasi bu yonuyle yararimaydi ancak eger Ingiliz orospulari ogrenirlerse basimiz buyuk belada olacakti. Ingiltere adasini gorduk. Yakinlasmamaya karar verdik. Arkami dondum. Yaklasik 350-400 gemiydik. Herkese haber verdirdim. Daha dogrusu yazi yazip Dexter in tasmasina bagladim ve her gemiyi gezmesini soyledim. Yaklasik 400 kere ayni seyi yazdik gemidekilerle. Dexter in tasmasina birazini sikistirdik ve yolladik. Sonra tekrar ve tekrar. Dexter dondugunde hava kararmisti. Arkaya donup dumene ciktim ve ellerimle isik yakmayin diye isaretlerle anlattim. Herkes anlamis ve digerlerine soylemisti. Her gemiyi birbirine bagladik. Kaptanlar benim kamarama geldi hemen. Ben de hemen bir toplanti yaptim. Hemen bir anda saldiracaktik. Sabahin ilk isiklariyla uyandim. Hemen savs kiyafetimi giyindim. Tam cikmistim ki bir anda bir ingiliz gemisi yaklasti. Herkese hareketlerle degisin dedim ve herkes benim askerlerim gibi sik uniformala giyundi. Bu izim acildurum planimizdi. Babam geldi ve kamarama girip saklandi. O ne kadar degisirse degissin sonucta o bilinddik biriyi. Hemen farkedilirdi. Babamin yardimiyla cici elbisemi giyindim hemence. Pembe upuun kabarik bir elbiseydi. Dekoltesi cok derindi. Hem on hrm arka dekoltesi vardi. Onu hafif kisaydi ve topuklayakkavilarim belli oluyordu. Pembe topuklu ayakkabilarimi giyindim. Saclarimi da prenses topuzu yaptim. Hemen ukari ciktim. Yukari ciktigimda herkes sinirliydi. Bir anda bana donen ingiliz askerleri saskinliktan oylece kaldilar. Ancak 10 saniye falan sonra egilip beni selamladilar. Hafifce guldum ve esikten gecerken bekledim. Bir adam gelip elimi tuttu nazikce. Onun yardimiyla gectim sozde. Biyle syrintilar onemliydi.
Ozel konusacagimiz bir yer varsa seviniriz.
Benim gemimin heryeri ozeldir.
Peki burada konusalim o zaman.
Hayhay.
Burada bulunma sebebiniz nedir?
Kralice nin biricik torununun yarin dogumgunu. Onun icin geldim. Bir sakincasi mi var?
Bu kadar gemiyle dogumgunune gelmeniz cok sacma.
Sanirim basims gelenleri duymadiniz.
Hayir efendim.
Silem saldiriya ugradi. Ailemden bir tek geriye ben kaldim. Timsah gozyaslari devreye girdi hemen. Ailem olduruldu ve katiller hala benim pesimde. Bunun icin cok dikkatli olmaliyim.
Peki efendim. Bizi takip ederseniz sizi kraliceye ulastirabiliriz.
Tesekkurler dedim ve arkalarini donup gemilere bindiler. Bizim gemiler hemen hareketlendi. Herkese olaylari anlsttik. Pot kirmayacaktik. Bit anda bodoslama dalma hayallerimiz suya dustu. Karaya vardigimizda Dexter da yanimdaydi tabi ki. Benimle konusan komutan Peki bu ne icin? dedi. Guldum ve O benim evcil hayvanim dedim. Adam oylece suratima bakti bir sure. Sakin oldugu her halinden belliydi. Sonra toparladi ve gulumsedi. Ben ise arkami dondum ve elimi actim. Hemen Dexter in zincirli , zimbali , siyah ve cok tarz tasmasi getirildi. Dexter a bakmamla hayvan kedi gibi oldu. Hemen kafasindan tasmayi gecirdim ve sabitledim. Sonra biraz sevdim. Hemen sonra uzatma tasmasi geldi. Hemen onu da tsktim. Bu ise altin renkli ve siyah zimbaliydi. Elimle tasmayi gevsekce tuttum. Adamlar bana dnup donuo bakiyordu. Kapiya geldigimizde Dexter i bir ingilize emanet ettim (daha dogrusu bir anda elimden aldi) ve odanin acilan kapilarindan adimimi attim. Herkes disrida birakilmisti neredeyse. Kaptanlarin hepsi toplandi odaya. Tayfa oylece orada dikiliyordu. Kralice beni gorunce kalkti ve hemen bana sarildi. Emily cok uzuldum hayatim. Iyisin degil mi? Seni cok merak ettim. Uzun zamandir sebnen haber bekliyorum canim. dedi. Ben ise guldum ve Ben iyiyim. Tesekkur ederim teyze. Sdece biraz afallamis durumdayim. Bu kiyafeti iki gundur giyiyorum. Bu benim icin bir felaket dedim ve beraber gulduk. Bir anda bir kukreme sesi duydum. Bunun Dexter olduguna emindim. Bir anda kapilar kirilircasina acildi ve Dexter tasmasinda 4 adami surukleyerek kraliceye dogru kosmaya basladi. Kralice saskinca bakarken ben sakince Dexter otur oglum dememle Dexter hemen oturdu. Yaramaz Dexter dememle yati ve kafasini patileri arasina sakladi. Sonra bana bakti. Ben de gulunce yanima geldi ve yatti ayaklarimin ucuna. Kraliceye donup teyze bu Dexter. Kendisi benim evcil hayvanim olur dedim. Guldu ve Senden de bu beklenirdi zaten bitanem dedi. Gulumsedi. Bir anda tahtin arkasinda bir kararti gordum. Dexter da gormus ve saldirmak icin benim komutumu bekliyordu. Bir anda kucuk bir kiz cikti ve Emily diye bagirarak bana dogru kosmaya basladi. Ben de kiza kollarimi actim ve gelince sikica sarildim. Hosgeldin Emily dedi ve sikica sarildi bana uzun bir sure. Benden syrildi ve Dexter i gorunce geriledi. Dexter da ona bakiyordu dikkatlice. Kiz bana bakinca Birsey yapmaz sana. Benim sana sarildigimi gordu. Istersen sevebilirsin dedim. Cekingence elini uzatti. Deter kalkti ve kalkinca kiz bir adim geriledi. Deter kalkip kicin uzattigi elini kafasina koydu. Kiz yavasca yelesini severken o da hic kipirdamiyordu. Sonra kiz daha da cok sevmeye ve sarilmaya basladi. Dexter bir anda bana bakti. Ben basimla onaylayinca Dexter oldu minik kedi yavrusu. Beraber oyun falan oynadilar. Dexter kiza dikkatli davraniyordu. Bu sirada kralice yani teyzem (uvey) beni bahcede cay icmeye davet etti. Bsna kiafet verdi. Straplez dar kesim ve alti kabarik cok guzel bir elbiseydi. Bembeyaz elbisenin uclari yere kadardi. Altina da beyaz topuklu ayakkabi tabi ki. Hemen bahceye indim. Bu sirda kiz ve Dexter da geldiler ysnima hemen. Dexter yorulmustu ve hemen masanin altins girip ayaklrimda uyudu. Kiz ise onun yanina girdi masanin altina. Isabella cik oradan. Bir leydiye yakismayacak hareketlerde bulunma guzelim dedi sertbir sesle. Peki anne edi kiz ve kosarak oradan uzaklasti. Teyzeme donup O daha kucuk ya. dedim. Simdiden alismasi dahs iyi canim. Sonrs senin gibi olur dedi ve gulmeye basladik. Benim leydu egitimim teyzemin elinden olmustu. Lanet olsun o zamanlara. Kabusgibiydi. Guldugume bakmayin. Biraz daha konuyu acarsa aglayacaktim. O derece yani. Sonra caylar geldi ve icerken konusmaya basladik. Daha dogrusu teyzem konusuyor ben dinliyordum. Teyzemden izin alip kalktim. Adamalrima ulasip bu gece bu olayi bitirecektik. Odama girdim hemen. Ustumu degistirmeye baslamistim ki kapi caldi. Musait degilim dedim. Genc biri Efendim kralice sizi derhal gormek istiyor dedi. Peki dedim ve ustumu geri giyindim. Kapiyi actigimda masmavi gozler gozlerimle bulustu. Hemen kafasini egip beni selamladi. Gozleri cok guzeldi. Onden ben ve o , arkadan Dexter yuruyorduk. Adin ne? Sessizligi bozan ben olmustum. Jeremiah efendim dedi nazik bir sekilde. Adin cok guzel dememle cocuk yuzume bakti. Guldugumu gorunce siritti ve kafasini tekrar egdi. Bu sirada kocaman bir kapiya geldik ve Jeremiah eliyle iceriyi isaret etti. Gulumsedim ve hemen iceri girdim. Kralice kizgindi. Kizim yok. Bulmama yardim et lutfen dedi. Tamam teyze dedim. O kiz masumdu ve tatliydi. Dexter a donmemle hemen kosarak uzaklasti ve 5 dakika sonra kizla geri geldi. Kiz aglamisti. Teyzem ayaga kalkti ve elindeki zumrut uclu degnekle yurudu ve kizin sirtina serce vurdu. Dexter i zor tutuyordum. Bir anda teyzem bana bakti. Ona bakisim nasildi bilmiyorum ancak vurmayi kesti ve adamlarina donup Bu kizi alin yetimhaneye geri verin. Begenmedim dedi. Kiz onun gercek kizi degildi. Esi 10 yil once olmustu ve o sirada teyzem haileydi. Cocugu dogdu ancak 20 yasindayken olduruldu. Teyzem de eve hep yetim cocuklari alip brsler ve bir guzel dovup geri yollar. Bunu atin zindanlara dedi teyzem. Basimla onayladim sadece. Bu teyzeme olan sinirimi daha da arttirmisti. Herkese haber saldim hemen. Geceyarisi toplanip kaleyi icten fethedecektik. Hemen elbisemi cikarttim. Hizlica normal kiyafetlerimi aradim. Burada yoklardi. Gemide birakmistim. Elbiseyi aldim ve cekmecelerden buldugum kumaslari ve makasi yere koydum. Hizlica elbiseyi mini elbise yaptim. Altimda tayt olmadan disari cikmazdim. Topuklu ayakkabilari oyle biraktim. Sonra elbisenin altini boylu boyunca kesip ordum ve kemer yaptim. Sonrasinda kalan uzun parcayi ikiye ayirdim ve topuklu ayakkabilarima bagladim. Bilegimi sardim. Boylece ayakkabi cikma sorunum olmayacakti. En son kalan tul parcalariyla da sacimi toparladim. Odanan ciktim. Herkes saskindi. Biri bana altin kaplama kabzali kilicimi firlatti kemeriyle. Kemeri elbisenin ustune taktim ve kilici yerlestirdim. Kosmami engellemeyecek gibiydi. Adamlardan birinden bir torba altin istedim. Nedenini anlayamamisti ancak tabi ki itiraz etmedi. Elimle herkesi dagittim. Ben be Dexter ayri dustuk. O adamlarla gitti. Ben ise tek basima zinzanlara gittim hizlica. Kapiyi ayagimla kirarak actim. Kimse yoktu. Anahtar da kirdigim kapida asiliyordu. Hemen onu alip kizi aramaya basladim. Bu sirada her zindsnin kapisini actim. Son olarsk kizi buldum. Hemen kapisini acmamla boyuma sarilmasi bir oldu. Altin kesesini actim ve 4-5 altin verdim herkese. Herkes tesekkur etti. Son olarak kiza donup keseyi uzattim. Icinde yaklasik 20 altin vardi. Git aile bul kendine. Bu yardim eder kisa sureligine dedim. Kiz bana sarilip Tesekkurler Emily teyze dedi. Guldum ve fisildayarak Benim adim Emily degil Katerina dedim ve goz kirptim. Kiz saskinca bakakaldi. Ben Katerina Sparriw um tatlim dedim ve kiza sikica sarilip oradan ayrildim. Zindanlardaki bazi sdamlar da bize katildi. Ilk gittigim yer hemen depoydu. Kiliclari aldik ve herkes silahlanmis oldu. Hizlica herkes silahlari ustune yerlestirmeye basladi. Ben ise hizlica cikim kralicenin odasina girdim. Beni gorunce hizlica yataktan kalkip Nobetciler diye bagrdi. Kimse gelmedi. Kimse seni kurtaramaz TEYZE dedim. Korku dolu gozlerle bana bakti. Sen annenin kanini tasiyorsun babanin degil demesiyle kilicimi cektim hizlica. Ustune yurudum. Hemen bastonuyla beni engellemeye calisti. Hizlica bastonu ondan aldim ve kadinin kafasini tutup butun yalvarmalarina rsgmen ona donup son bir kez baktim ve Sen cocuk doven bir orospusun. Ve ben orospularin yasamasina izin vermem. Beni dovmen sikinti degil ancak o kucucuk cocugun gunahi ne! diye bagirdim ve hizlica kafasini kestim. Kafasi elimde kaldi. Kafasini birsktim ve yatsginin ortusune elimdeki ve kilicimdaki kani temizlerdim hizlica. Kapiya dondum. Kucuk kiz bana bakiyordu. Sen Jack Sparrow un kizisin. Yatakhanede hep sen anlatiliyordun. Hocalarimiz seni ornek gosteriyor. Sen degismissin dedi aglamakli gozlerle. Kiza donup Bu benim gercek kisiligim. Ben buyum. Onlar yalan dedim. Gulumsedim ve kizin yanindan gecip uzaklastim. Kralicenin taht odasina gldigimde herkes beni bekliyirdu. Bu sirada masmavi gozler dikkatimi cekti. Oyle guluyordu ki anlatamam. Sonra taci aldi ve bana dogru yurumeye basladi. Sonra tsci basima yerlestirdi ve fisildayarak Annemi oldurdugun icin tesekkur ederim. Oldugumu bilmesi onemliydi dedi. Gulumsedim. Onu ilk gordugum an birine benzetmistim. Ancak cocuk 20 yasinda degildi. En fazla 18 di. Annem yil kavramii yitirmisti. Onu oldurmek icin isyan cikartmaya calisiyordum. Cok ugrastim ancak basaramdim. Ve yine sen gelip kurtardi beni her zamanki gibi. dedi. Guldum ve ayaga kalkip cocuuga sarildim. Cocuk da bana sarildi sikica. Seni seviyorum kralicem dedi bir anda. Ben de Ben de seni seviyorum kralim dedim. Ancsk ben kralice olmak istemiyorum. Ben bir korsanim bir leydi degil dedim ve Ingiltere nin en iyi bakicilarini ve hizmetcilerini tuttum. En iyi devlet adamlarini da bulup saraya koydum. Baslarina da o dovulen kucuk kizi gecirdim. Her yardim istegimde bana yardim edecek ve gerktiginde de tahtimi geri vereceksin dedim. Kiz kabul etti ve antlasma imzaladik. Sonucta ne olursa olsun yaziya dokmek onemliydi. Guke oynaya oradn ayrildik. Mesmavi gozleri yanimda gormek hosuma gidiyordu. Artik o gozlere uzun sure bakacaktim. Cunku o da bizimle geliyordu.....

JACK SPARROW UN KIZI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin