Koşuyordum Ta Ki Düşene Kadar

195 21 5
                                    

Tarih 19 Mart 1994, yer Almanya/Steinfurt. 3 çocuklu bir aileye 7 yıl aradan sonra bir çocuk daha geliyor. Sapsarı saçları, bembeyaz teni, bal gözleri ve doğuma göre iri bir bebek.
Adını Rüzgar koymaya karar veriyorlar. Aile 1995 yılının Eylül ayında Türkiye/Muğla/Bodrum'a hemen ardından 1996 yılının Eylül ayında Adana ya taşınıyorlar. Adana'da büyüyen Rüzgar 6 yaşına gelmiştir ve futbola merağı çok fazladır. Babasının desteği ile 7 yaşın da futbol eğitimine başlar. Altyapı da 2 sene gelişir. Hocalarının dikkatini çeker ve yaşından büyüklerle u-11'de maça çıkartılır. Ve ardından Adanaspor altyapısına girer. Beşiktaş'a kadar yükselir. Rüzgar 10 yaşına geldiğin de Babasını kaybeder ve kendisi, ailesi için zor günler kapıdadır. Öncelikle İstanbul' dan döner.

İstanbul'dan geldikten sonra maddi zorlukları yaşına rağmen az da olsa hisseder. Yeni okuluna kaydolur. Aslında Adana da ki okuludur. Tekrardan aynı yere gelmiştir ve arkadaşları ile konuşur herkesin durumdan haberi vardır. Duygu konusun da pek umursamaz ihtiyaç duymaz bir tiptir Rüzgar. O yaşta ki çocukluk aşklarını bilirsiniz. Fakat Rüzgar'da pek yoktur. Futbol da amatör kulübe başlar. Orada anaokulun da ki arkadaşının o kulübün voleybol takımın da olduğunu farkeder. Konuşmaya başlarlar ve Rüzgar ilk defa böyle hissediyordur. Daha önce hiç yaşamamıştı böyle bir duygu. Görmek için çabalayan konuşmak için can atan bir Rüzgar vardı.

Rüzgar artık hergün antrenmanlara gidiyor hergün Ada ya ulaşmaya çalışıyor. Ada ile sohbetlerini sosyal medya'dan sürdürürler. Ve ilk adım Ada'dan gelir. Ve Rüzgar aynı karşılığı verir. Daha çok küçüktürler ve Rüzgar ilk defa böyle birşey hissediyor ve ne yapacağını bilmiyordur. Hergün görüşürler antrenman da fakat değişen bir şey yok. Herzaman ki gibiydi herşey sadece adı sevgiliydi. Bu böyle yaklaşık 3 ay sürer ve Ada'nın Annesi Rüzgar ile görüşür ve yaşlarının böyle şeyler için çok küçük olduğunu söyler. Rüzgar ne yapacağını bilemez amaçsızca tebessüm ederek kafa sallar ve evine gider. Evine gelince odasına geçip kapıyı kilitler ve yatağına uzanır. Düşünür... Ne oldu şimdi?, biz ne yaptık yanlış olan?
Sadece mesajlaşırken bir iki söz, bir iki kalp vardı geriye kalan herşey sıradan. Ve bilgisayarın başına geçip Ada'nın aktif olmasını beklerken Ada aktif olur ve hemen mesaj atar Rüzgar.

- Ne olacak şimdi? 😟

- Hiçbirşey, aynı şekilde devam tabi istersen ☺

- Elbette isterim Peki ya Annen?

- Haberi olmayacak ki kimseye söylemezsek ☺

- Ben varım o zaman ☺

- Seni Seviyorum

- Seni Seviyorum

Ada ile Rüzgar aynı şekil de ilişkilerini devam ettirirler. Ve okul başlar orta okuldalardır ve okulları farklıdır. Görüşmek için hemen hemen hergün Rüzgar, Ada'nın okuluna gider görüşürler. Rüzgar futbola devam eder farklı takımdadır artık.Ama kulübe uğramayı ihmal etmez. Yeni kulübün de arkadaşı da vardır ve o arkadaşı Ada ile aynı okul hatta aynı sınıftadır. Rüzgar ile Umut birbirlerine isimleriyle değil "Kardeş" diyerek konuşurlar. Aradan yaklaşık 1 ay geçer. Ve Umut, Rüzgar'a bir mutluluğunu paylaşır.

- Kardeşim aramızda kalsın ☺ Sevdiğim kız ile çıkıyoruz

+ Hayırlı olsun kardeşim. Neden bahsetmedin? 😊

- Konusu açılmayınca açmayım dedim kardeşim

+Hayırlı olsun tekrardan kardeşim. Kim Peki?

- Kardeş kimseye söyleme dedi aslında ama sana güveniyorum.

+Tamam kardeşim dinliyorum ☺

- Hani geçen konuştuğum Sarışın kız vardı ya

+Hatırlayamadım kardeşim

- Ada varya hani kardeşim

...

Herşey Hayaldi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin