Okula gelirler, inerler ve okula girerler. Öğrencilerin dersi bitmişti ve okulda sadece hizmetliler vardı.
Yukarıya çıkarlar ve sarılırlar. Hemen ardından öpüşmeye başlarlar. Rüzgar
"aşkım dur birisi gelecek şimdi".+Ee gelsin ne olacak? Der ve sarılmayı kesmeden Rüzgar'a bakar.
-Gamze Hoca'nın kulağına gider, uğraşmaya değmez. Önümüz de birlikte çok zamanımız var.
+Birşey olmaz aşkım yaa.
-Bitanem, lütfen.
+Tamam gel son kez öpeyim en azından.
...
Ardından aşağıya doğru inerler merdiven de dururlar ve tekrar öpüşürler ve tam o sırada bir çocuk gelir. Çocuğu görür görmez rüzgar hafif geri çekilerek ;
-İşte tiyatro hocası böyle öpüşüyor gibi yapmamız gerektiğini söyledi herkes öpüşüyor gibi görecek bak mesela çocuk öyle sandı. Di mi abicim?
Rüzgar gülmemek için zor duruyordur. Ada ise gülmekten kendini alamamıştır.
Çocuk "evet abi ben de gerçekten öpüşüyorsunuz sandım" deyip yukarıya çıkmıştır.
Çocuk gidince Ada, Rüzgar'a bakarak kahkaha atar ve sarılıp öper. ☺😂
Rüzgar ;
-Artık gitmeliyiz.
+Bence de 😂😂
-Ya iyi yapmadım mı daha ne gülüyorsun?
"Tamam aşkım tamam" der ve öper Rüzgar'ı.
Yürürler ve Rüzgar, Ada'yı eve bırakır. Ardından kendisi eve gelir. Ada soğuk konuşmaya başlamıştır ve ayrılmak istediğini söyler.
Rüzgar nedenini sorar.
Ada;
-Sevmiyorum seni Rüzgar.
+Ada daha az önce okulda olanlar?
-Niye yaptığımı bende bilmiyorum uzatmayalım.
Ertesi güne kadar Rüzgar yazmayı bırakmadı ve barıştılar.
O gün hiçbir şey olmadan düzgün şekilde ilişkileri sürdü akşam mesajlaşırken ayrılmak istiyorum dedi.
Sebepsiz yere bunu 2 günde 1 yapmaya başladı. Rüzgar körü körüne seviyordu. Arkadaşları ile arası açıldı.
Ve bir sefer ki ayrılmasın da Sinan'ı seviyorum dedi ve ayrıldı.
Sinan ile çıkmaya başlamıştı ve aynı gün öğle arasında Sinan, Ada'dan ayrılır ve Ada, Rüzgar'ın yanına gelir.
-Sinan'ı oynatmak istemiştim ben seni seviyorum.
+Saçmalık beni severken neden birini oynatmak için ayrılasın?
-Gerçekten seni seviyorum bak bu günlüğüm al oku gör dün yazdıklarımı gerçekten seni seviyorum.
+Sana nasıl inanayım? Bunları az evvel yazmadığın ne malum?
-Gerçekten dün akşam yazdım ben seni seviyorum hadi barışalım.
+İki de bir ayrılıp barışıyorsun. Böyle sürecek ise barışmamız da ne anlam var.
-Seni Seviyorum birdaha olmayacak.
+Sana inanıyorum, Seni seviyorum.
Ada, Rüzgar'ın elinden tutar ve yürümeye başlarlar. Tüm arkadaşları şaşırmıştır. Bu şekil de 3 haftayı sorunsuz ilerletirler. Ardından tekrar bir soğukluk girer araya.
Günlerce devam eder bu. Israrla sorar Rüzgar ne olduğunu, birşey yok der.
Birkaç gün daha böyle devam eder ve Ada ayrılır. Ada, Rüzgar'ın yanına gelip peşinden koşmasını bekler fakat öyle birşey olmayınca kendisi adım atar.
Ve tekrardan barışmışlardır. 3 gün çok güzel geçmiştir. Ardından soğuk dönem başlar ve bu sefer Rüzgar noktayı koyar. Okulların kapanmasına 3.5 ay vardır. Bu süre boyunca Ada, Rüzgar'ı bırakmadı dolaştı peşinde, Rüzgar ise aynı şekilde idi sadece yüz vermedi.
Tüm okul da mezuniyet hazırlığı vardı ve mezuniyet Ada'nın doğum gününe denk geliyordur. Ada, Umut ile yakın arkadaş olmuşlardır. Birbirlerine kardeş diye hitap ederler. Mezuniyete de beraber katılacaklardır.
Rüzgar'a kalsa gitmeyecektir fakat arkadaşı Melisa, Rüzgar'dan söz almıştır. Mezuniyet gelir çatar...
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Hayaldi
Teen Fiction1 kızın 1 erkeğe duygularını öğretip, duygularını öldürmesi kadar saçma bir şey yok. - Ali Yüksekdağ