Ali"AŞK"ın

47 4 2
                                    

Sarıldıktan sonra öpüşmeye başlarlar. Ardından gayet mükemmel biçimde günler geçirirler. Sinemaya gitmek üzere buluşurlar. Sinema da filmden çok birbirlerine bakar ve öpüşürler. Sinema dan çıkarlar ve dışarıda yağmur yağıyordur. İkisi de çok fazla olmasa da ıslaklığın verdiği üşümeyle sarılırlar. Rüzgar acıkmıştır fakat kafe yerine insanların daha az olduğu oturma yerlerini tercih ediyorlardı.

Bir markete girip yiyecek birşey alırlar ve Aşkın çantasına koyar. Bir banka otururlar tam o sırada Aşkın'ın telefonu çalar ve eve gitmesi gerekmektedir. Yaklaşık 20 dakika sarılırlar ve Aşkın evine gider. Rüzgar da Aşkın'ın ardından yemek yeyip eve gider. Eve gidene kadar sürekli mesajlaşmışlardır. Rüzgar eve vardığın da Aşkın da çantasını yeni açıyordur ve marketten aldıkları herşeyin hala durduğunu görür. Bu olay Rüzgar'ı da Aşkın'ı da fazlasıyla güldürmüştür. Mesajlaşma hemen hemen müsait oldukları her an devam etmektedir.

Rüzgar yatağına uzanır ve tavana bakarak hayallere dalar, içi mutluluktan kıpır kıpırdır. Aşkın ile tanıştığı için öyle şanslı hissediyordur ki fakat aklına Ada gelir ve onunla tanışmanın şanssızlığı..

Rüzgar bunları kestirip atar ve Aşkın'ı üzmek istemez. Gece olur ve birbirlerine iyi geceler diledikten sonra Aşkın uyur, Rüzgar'da birşeyler atıştırır ve ardından uyumaya geçer. Ertesi sabah Rüzgar antrenmana gitmek için uyanır, Aşkın'a mesaj atar ,eşyalarını hazırlar ve kahvaltı edip evden çıkar. Aşkın da uykuyu seven bir tiptir. İşi olmadığı sürece 11-12 den  aşağı uyanmasının  mümkünatı yok.
Rüzgar antrenmana başlar telefonu çantasındadır. Antrenman gayet güzel geçer ve Rüzgar üzerini değiştirmeden direk telefona koşar sonunda Aşkın uyanmıştır. Rüzgar bu duruma çok güler. Ardından Rüzgar buluşma fırsatının olup olmadığını sorar fakat "bugün buluşmamız imkansız"  diye olumsuz bir yanıt alır. 

Buluşma ertesi güne kalmıştır. El mahkum olunca Rüzgar da birşey diyemez ve ertesi günü 4 gözle beklerler. Rüzgar antrenman çıkışı arkadaşlarıyla yürürken takımda Rüzgar adında bir arkadaşı daha vardır ve En iyi arkadaştır ikisi. Bu iki rüzgarı ten renkleriyle ayırırlar. Bizim Rüzgar beyaz tenli olduğu için "Beyaz" , takım arkadaşına da "Kara" derler.

Rüzgar ve Kara bitirim ikili olarak bilinir. Sebebi ise her konuda   akıllarında 40 tilki döner. Kara, Rüzgar'ın sevgilisi olduğunu henüz bilmediği için ;

"Hadi salona gidip maç izleyelim kızlarla da tanışırız" der.  Rüzgar sessiz kalır ve diğer takım arkadaşlarına bırakır. Arkadaşları da kabul ederek maç izlemeye geçerler. Bu sırada Rüzgar, Aşkın'a mesaj atmayı ve durumu bildirmeyi ihmal etmez. Aşkın az da olsa kıskanır ama ona söylemesini kayda alarak birden Rüzgar'a "Seni çok seviyorum Sevgilim" der.
Bir süre sonra Rüzgar eve gider. Duş alır ve Aşkın'ın yazmasını bekler.


Herşey Hayaldi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin