Okulun ilk günü gelmiştir. Rüzgar yeni okulu olmasına rağmen ilk gün okula gitmemiştir. Okulun ikinci günü okula gelir sınıfa girer ve boş bulduğu yere oturur. Fakat sınıfta tanıdığı hiç kimse yoktur. Çalışma da gördüğü 2-3 kişi vardır fakat tanımıyordur. Kimseyi tanımıyor dediysem Ada sınıfta yok değil.
Var ama yok...
Kimse ile tanışmamıştır henüz. Hoca gelir ve herkes ayağa kalkar. Selam verdikten sonra herkes oturur ve hoca sınıfı tek tek kaldırarak kendilerini tanıtmalarını ister.
Herkese adını, soyadını, eski okulunu, branşını ve kulübünü sorar. Herkes kalkar ve bu fasıl biter. Genellikle ilk hafta tüm dersler böyle geçmiştir.
Rüzgar sınıftan 3 çocukla yakın arkadaş olmuşlardır ve daima birlikte takılıyorlardır. Rüzgar, Alperen, Can ve Kadir.
Derste Rüzgar'a soru sorulsa Ada, Ada'ya soru sorulsa Rüzgar istemsiz olsa da cevap veriyordur. Çocuklar nereden bildiklerini sorarlar. Rüzgar olanları anlatır,çocuklar şaşırır.
Ada, Rüzgar'a söylediği gibi dersler De çok çaba sarf ediyordur.
Ada'nın o konu da ciddi olduğunu düşünmüştür. Ta ki sınıf arkadaşı Onur ile tanışana kadar.
Onur, Ada ve Rüzgar'ın durumunu bilmeden konu açılınca Ada'nın okulun ilk günü kendisiyle konuştuğunu ve ilişki teklif ettiğini öğrenir. (çıkma teklifi)
Rüzgar bunu öğrenince fazlasıyla hayal kırıklığı yaşar ve psikolojik olarak tamamen batar. Okulun tüm günü uyur ,dışarıda çıkmaz ve en önemlisi Ada'dan kaçmaya çalıştığı halde sürekli Ada ile karşı karşıya gelir. Bir gün boş derste Ada Rüzgar'ın yanına gelerek Rüzgar'a ;
-Neyin var?
+Öyle eften püften sebepler boşver.
-Sevgilinden mi ayrıldın?
+Sevgilim yok ki olmadı.
-Benden sonra hiç mi olmadı?
+Evet hiç olmadı.
"Salak kafam" diye karşılık gelince Rüzgar şaşırır ve ümitlenir belki bir his, bir düşüncesi vardı ve yanılınca üzüldüğünü düşünerek.
Ardından Ada, Rüzgar'ın yanından sırasına doğru gider ve Rüzgar kulaklığı takıp gözünü kapatarak kaldığı yerden devam eder.
O konuşmadan sonra yaklaşık 3-4 gün birbirlerine tek kelime etmemişlerdir. Daha sonra Rüzgar sınıfta iken Ada'nın yanına hiç tanımadığı üst sınıflardan birisinin sürekli geldiğini ve samimi olduklarını fark eder. Belki aralarında birşey yoktur diye düşünür fakat bu olduğu gerçeğini değiştirmez.
Rüzgar gerçeği kısa zaman da öğrenir. Sürekli sınıfta, Rüzgar'ın gözü önünde görüşmeleri tesadüf olsa da Rüzgar'ın üzülmesi için yeterli bir sebep.
Rüzgar artık neye uğradığını şaşırmıştır. İlişki konusunda ne yapacağını bilemez. Artık görmekten, duymaktan bıkmıştır. Ada ardından Rüzgar'ın da yakın olan bir arkadaşının aracılığıyla Kayhan adında birisi ile çıkmaya başlar. Rüzgar bundan sonra unutmak için her yolu dener fakat çare yok ne unutabilir, ne unutmuş gibi yapabilir. Artık Ada'nın yaptığını yapmakta kararlıydı.
Yeni kızlarla tanışmak için çevresine baktı ve seçemedi. Daha doğrusu kendisine çekici gelen olmadı sonra bir Aşkın'la tanıştı. Aşkın, Rüzgar'a çok çekici be zeki gelmişti. Tanıştılar, görüştüler ve samimi oldular. Ardından kısa bir süre sonra buluştular ve Aşkın, Rüzgar'a senden bir çıkma teklifi bekliyorum dedi. Rüzgar da karşılık olarak-Daha çok beklersin, yaklaşık 8-9 saniye kadar.
Aşkın "anlamadım" demeye kalmadan karşısına çekip çıkma teklifi etti ve Aşkın şaşkına döndü. Titreyerek Evet dedi ve sarıldılar.
Sizce de Rüzgar için güzel günler başlıyor olabilir mi? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Hayaldi
Teen Fiction1 kızın 1 erkeğe duygularını öğretip, duygularını öldürmesi kadar saçma bir şey yok. - Ali Yüksekdağ