Aşk Lisesi

57 10 9
                                    

Mezuniyet'in ertesi gün Ada ile Rüzgar artık liseyi konuşurlar. İkisi de aynı liseyi hedefliyorlardır. Fakat aşmaları gereken bir mülakat vardır.

Buna hazırlanmak için Ada kursa başlamıştır bile, Rüzgar da aynı şekilde başlanmıştır fakat farklı yerdedir. Ardından Rüzgar, Ada'ya kursa geleceğimiz fakat nasıl gideceğiniz bilmediğinin söyler.

Ada ise aynı şekil de bilmediğini annesi ile beraber gidebileceklerini söyler. Rüzgar tanıştığı halde çekinir fakat sonunda kabul eder. Sabah buluşurlar ve antrenmana gitmek için yola çıkarlar.

Annesi, Ada ve Rüzgar'ın durumunu biliyordur. Antrenmana geldiklerin de Ada ve Rüzgar beraber ısınırken, Hoca'nın söylemi ile  ayrı ısınırlar yani Ada kızlarla önde Rüzgar erkeklerle arkada devam ederler.

Orada ki Hiç kimse Ada ile Rüzgar'ın sevgili olduğunu bilmezler. Ve konuşurlar.

Konuştukları şeyler Ada hakkında sürekli ağıza alınmayacak şeylerdi. Rüzgar ilk günü olduğu için kavga etmek istemez fakat uyarır.

+Her kimsen konuştuğun laflara dikkat et o kız benim sevgilin birdaha da arkadaşı ayağına yatıp sakın onunla konuşayım deme.

Bunun üzerine çocuk özür dileyerek "bilmiyordum" der.

Rüzgar ;

Bunun için bilmene gerek yok ben yolda anneni, kız kardeşini bir kuzenini görsem laf mı atmalıyım?

Çocuk cevap vermez ilk başta sonra tekrardan özür diler.

Ada bunlardan habersizdir.

Rüzgar eve gidince Ada'ya oradakiler ile çok yakın olmaması gerektiğini söyler. Ada nedenini sorar. Fakat Rüzgar durumu açıklamaz.

Ada, Rüzgar'ı dinleyerek mesafe koymuştur.
Hergün sabahları beraber gidip antrenman sonunda beraber dönerler.

Giderken araba da birbirlerinin omzunda uyurlar, birbirlerinin telefonunu kurcalarlar fotoğraf çekilirler. Birgün annesinin işi olduğundan Rüzgar ve Ada araba da tek kalmışlardır. Beklerken sarılırlar. Ardından öpüşürler tam o sırada Ada annesinin geldiğini görür ve çekilerek Rüzgar'a söyler.

Annesi geldiğin de görüp görmediğini  birşey deyip demeyeceğini merak ederler ve annesi görmemiştir. Eve giderler. Bu şekil de sınav zamanına kadar geçer gider günler.

Önce Ada'nın sınavı vardır. Gün pazartesi, saat 13:30 da dır.  Ada sınava geçer ve Rüzgar da çok heyecanlıdır. Sınav başlar Rüzgar merak ve heyecan ile izliyordur.  Sınavı çok iyi geçer ve Rüzgar hemen arka tarafa çıkışa gelir. Ada'ya sımsıkı sarılır ve öpüşürler. Fakat çok üzün sürdürmezler tribüne annesinin yanına giderler.

Şimdi Sıra Rüzgar'da dır. Rüzgar'ın sınavı ise perşembe 13:30 da dır. Çarşamba gecesi Rüzgar heyecandan uyuyamaz ve Ada ile konuşurlar. Ada, Rüzgar'a müzik göndererek onu dinlemesini ve dinlerken sınavı hayal etmesini söyler. Rüzgar dediklerine harfiyen doğru yapar.

Perşembe günü Rüzgar'ı izlemeye Ada ile birlikte annesi de gelir ve destek olurlar. Rüzgar da yeterli derece yapar ve okulu kazanırlar.

Artık 4 yıl daha aynı okulda olacaklardır. Buna çok sevinirler. Günlerce bunun sevincini yaşarlar. Okula gelip kayıtlarını yaptırırlar. Aradan birkaç gün geçer. Ve Ada annesinin istemediğini öne sürerek ayrılmak ister.

Rüzgar bunu kabul etmez ve bahane aradığını söyler. O konu kapanır ve ayrılmazlar aradan yaklaşık bir hafta geçer ve Ada bu sefer ;

- Rüzgar ben bu sene derslerime yoğunlaşmak istiyorum ayrılmak değil de 1 yıl ara verelim.

+Ada artık yeter sürekli bahane üretiyorsun 1 yıl ara mı olur.

-Sadece derslerime yoğunlaşmak istiyorum.

+Tamam Ada ne yaparsam yap hiçbirşey demiyorum artık.

Tekrar biter birbirlerini okulda görünce ne yapacaklarını bile bilmez iken birde aynı sınıfa düşerler...

Herşey Hayaldi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin