Bekler ama boşa bekler saat 01:00 olur fakat Aşkın hala yazmamıştır.Uykucu güzelinin uykuya kaldığını tahmin eden Rüzgarda oyun oynarken uyuya kalmıştır.
Sabah durumu tamamen farkeden Rüzgar eline telefonu aldığında Aşkın'ın özür ve günaydın mesajını bir arada alır ,gülümser.Gerek buluşma gerekse günlük yaşantılardaki hal ve hareketleri birbirine öyle uyumludur ki ,herkes kıskanarak bakıyor.Öyle güzel seviyorlar ki birbirlerini belki başka insanların kavga kıyamet birbirine girecekleri konuları '' canım '' diyerek çözebiliyorlar.Yaş falan hikaye anlayacağınız ,gönül işi bu.
Aşkın,Aşkın'ın birkaç arkadaşı ve Rüzgar ;
Aşkın'ın,Beyza adında bir arkadaşının doğum gününü kutlamak için buluşacaklardır.Rüzgar hepsini ilk defa görecektir.
Buluşulur,selamlaşılır, tanışılır derken sohbet açılır .Anlayacağınız ortama alışılır yani .
Herkesin elinde birası bir masaya oturmuş pasta kesecekler.
Aşkın , Beyza'nın doğum günü olmasına rağmen dalgınlıkla pastayı Rüzgara yedirir ve gülmek için iyi bir sebep olur bu. Ardından Beyzadan özür amaçlı Rüzgar'ın suratına pasta sürer.
Rüzgar ufak bir tebessüm ederek ıslak mendille yüzünü siler. Yanaklarını sıkıp bir öpücük kondurur Aşkın.
Güzelce sohbet edilip eğlendikten sonra bir kafeye gidip okey oynamaya otururlar ve nargile söylerler.
Rüzgar oynarken eğlenmek ister doğal olarak fakat Aşkın'ın arkadaşlarından birisi fazla labali ve ukaladır.Bu tarz şeylere hiç gelemeyen Rüzgar okey oynarken mesaj atar Aşkın'a ve izah eder. Aşkınsa zaten fark ettiğini isterse kalkabileceğini savunur. O el biter ama oyun tam bitmemiştir. Rüzgar ve Aşkın aynı anda kalkarken çocuk Aşkın elinden tutarak ''nereye ?'' demiştir ve bunu gören Rüzgar çocuğun oturduğu sandalyeye önce tekme atmış ardından çocuğu yumruklamaya başlamıştır. Aşkın ne kadar dur desede boş onun için geride durmuştur.
En sonunda Aşkın'ın elini tutup çeker giderler. Giderken Aşkın ,Rüzgar'ın sinirini bildiği için hiç soru sormaz ve o konuşmadan konuşmaz. Sakinleştiğini anladığı an tamamen yatıştırmaya çalışır ve sarılıp öper.
Birlikte bir iki saat geçirdikten sonra Aşkın'ı evinin yakınına bırakır ve kendisi iki bira alıp deniz tarafına geçer. Birasını içerken müziğini açar ve kafasını dinler. En sevdiği dinlenme şeklidir bu Rüzgar'ın. Bira,müzik ve sessizlik. Başka ne isteyebilir ki!
Aşkın mesaj atmıştır ve henüz eve varmadığını şarjının az olduğunu söylemiştir.İyi ya ,Aşkın zaten böyle konuları sorun eden birisi değildi. Rüzgar iki birası bittikten sonra kalkar yürürken içmek için bir tane daha alır ve durağa doğru yol alır.Otobüse binip eve varır telefonu şarja koyduğunu ve başının ağrıdığını söyler ardından uyur.
Ertesi gün uyanır ve dünkü kavgayı konuşurlar tekrardan o çocuğun mesaj atıp atmadığını sorar Rüzgar.
Aşkın yazmadığını ve yazmayacağını düşündüğünü söyler.Rüzgarda olurda yazarsa haber etmesini söyler ve konuyu kapatır.
Böyle bir olayda sorunsuz bir şekilde geçer gider. Orada ki arkadaşları o çocuk haricinde yeniden buluşmak isterler. Rüzgar tabiki de olumlu karşılık verir ve görüşme planlanır zaten önümüzde ki hafta okul sonu diyerekten. Ve o cumaya plan yaparlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Hayaldi
Teen Fiction1 kızın 1 erkeğe duygularını öğretip, duygularını öldürmesi kadar saçma bir şey yok. - Ali Yüksekdağ