+İyi ama biz Ada ile sevgiliyiz o nasıl oluyor kardeşim?
- Az önce çıkmaya başladık.
+Aylardır birlikteyiz kardeşim
- Neyse ben ayrılıyorum kardeşim
+Hayır, hayır ben ayrılıyorum kardeşim
- Pazartesi okulda görüşeceğim onunla
+Aynen sizin okula geleceğim pazartesi yüzüne karşı konuşup ayrılalım birşey belli etme şimdi
- Tamam kardeşim öyle yapalım
Ada habersiz Rüzgar ve Umut'la yürüttüğünü düşünür. Oysa gülünç durumdadır.
Rüzgar iyi kötü tüm duyguları Ada sayesin de öğreniyordu. Ne yapacağını yine bilmiyordu ayrılınca ne olacaktı gidip ne diyecekti ki bir kıza? Küfür mü edecekti?Ve pazartesi geldi...
Rüzgar geldiğin de Ada, Umut'un yanındadır.
Rüzgar, Ada'nın kendisini görünce paniklediğini düşünürRüzgar yanlarına gelir ve sadece Umut'a selam verir.
Ada herşeyin farkındadır.
Umut dayanamamış herşeyi söylemiştir. Rüzgar ne diyeceğini bilemez. Susar dinler. Umut gider ve Ada, Rüzgar ile yürümek istediğini söyler berabere yürürler. Rüzgar duygusunu çözmeye çalışıyor iken Ada Rüzgar'ı kazanmaya çalışır, defalarca özür diler ve Rüzgar 'ı sevdiğini söyler.Rüzgar' ın adeta dili tutulur. Zaten ne yapacağını bilmiyordu. Şimdi işler daha da karıştı.
Ve Rüzgar affettiğini söyler. Artık sevdiğinden emindir. Eve gelir önce Umut'a mesaj atar.
+Kardeşim seviyor musun?
- Yok kardeş
+Kardeşim ben affettim özür de diledi zaten pişman.
- Seviyorsan kardeşim sen bilirsin
+Öyle kardeşim
- Hadi görüşürüz
+Görüşürüz kardeşim Allah'a emanet ol.
- Sen de kardeşim
Artık Ada ile Rüzgar sürekli konuşurlar hatasız devam eder Ada fakat hiç görüşemezler. Bu böyle iki buçuk ay sürer. Rüzgar çok saçma bulmuştur. Yazışmaktan başka birşey yok diyerek Ada ile konuşmaya karar verir.
Ada'ya mesaj atar ve dönmesini bekler.
1 gün.. 2 gün.. 3 gün..
Ve Ada cevap vermiştir.
"Efendim bitanem"
+Ada seninle birşey konuşmam gerek
- Birşey mi oldu?
+Ada bu olanlar saçmalık bizi eskisinden farklı kılan sevgili olmamız mı?
- Görüşemiyoruz ne yapabilirim bu konu da?
+Bitirelim mi? Daha doğrusu eskisi gibi konuşalım mı?
- Ama seni seviyorum
+Bende öyle ama sence de saçma değil mi?
- Ben bu şekil de konuşmaya devam edeceğim hayatım
+Ada uzatma işte
"Seni Seviyorum çıkmam gerek görüşürüz öptüm" diyerek konuşmayı bitirir Ada.
Hemen hemen hergün Ada mesaj atar Rüzgar bıkmış bir şekilde konuşmaya devam eder.
Cevapları daima ters, ama kırmamak ta istiyor aynı zamanda Ada'nın kendisine hissettirdiği gibi ona hissettirmek istemiyor.Ada pes etmiş gibi atarlı konuşur ve konuşmayı keserler.
Birbirlerini engellerler. Aradan 6-7 ay geçer. Ada'nın dershane arkadaşları Rüzgar ile aynı sınıftadır. Sınıf arkadaşı Melisa ve Tuba 'yı aracı yapmıştır ve sürekli elçilik yaparlarmış.
Rüzgar da hep olumsuz cevap verir vd ve
"Arkadaşlarım ile tanışınca mı aklına geldim" der.
Melisa ile Rüzgar çok yakındır. Oturup konuşurlar öğle arasında;
- Neden olumsuzsun?
+Saçma buluyorum ve ister istemez kırgınlık var.
- Aslında haklısın. Peki seviyor musun?
+Aslına bakılırsa evet ama bu birşeyi değiştirmiyor.
- Değiştirmesi için söylemedim zaten yanlış anlama hemen be kardeş ☺ merakımdan sadece
+Tamam kardeşim çok sağol iyi geldi
- Her zaman kardeşim lafı mı olur?
Rüzgar rahatlamıştır. Yanında aslan gibi bir kız kardeşi vardır.
Tuba ise kendi halin de ilişki düşünmeyen zeki bir kızdır. Saçma bulduğu için pek baskı yapmaz normalde fakat ada nasıl aşılamış ise aralıksız baskı yapıyor.
Rüzgar bunalmıştır. Sonun da ters bir şekilde olumsuz olduğunu belirtir.
Rüzgar, Ada'nın okuluna gitmek zorunda kalmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Hayaldi
Teen Fiction1 kızın 1 erkeğe duygularını öğretip, duygularını öldürmesi kadar saçma bir şey yok. - Ali Yüksekdağ