Ada, Rüzgar'a "gelir misin" der.
+Ne konuştunuz?-Sabırlı ol Rüzgar, onun için çağırdım zaten.
+Soborlo ol Rozgor onon oçon çoğordom zoton 😊.
-Ya Rüzgar pislik yapma.
+Tamam tamam affedersin.
-Ayrıldık, artık seninim 😊.
+....
Rüzgar cevap veremez çok mutlu olmuştur. Aradan birkaç gün geçer ve artık kimseden saklamazlar. Sürekli beraberdirler. Tenefüste, öğle arasında, okul çıkışında...
Ve birgün okuldan çıkarlar Rüzgar, Ada'yı dershaneye bırakacaktır. Giderken Ada, Rüzgar'ın elinden yavaşça tutarak Rüzgar'a bakar ve omzunu yaslar. Rüzgar ilk defa böyle birşey yaşıyor ve kalbi çok hızlı atıyordur. Ada, Rüzgar'a "aşkım sakin ol" diyerek tebessüm eder.
Ada'yı dershaneye bırakır ve eve gider.
Ada dersten çıkınca Rüzgar'a mesaj atar.
Eve gidene kadar telefon da konuşurlar. Ertesi gün sabah Rüzgar yine uyanmamıştır. Saat 08:30'da ders başlıyor ve Rüzgar uyandığında saat 10:09'dur.Rüzgar üzerini giyinir, Kahvaltısını eder ve okula gider. Geldiğin de okul tenefüstedir. Rüzgar'ı gören kendini gülmekten alamaz ve "yeni mi geliyorsun"? Diye sorar. Rüzgar uykulu olduğundan ters cevap vermemek için susar. Sınıfına çıkar oturur.
Hoca Rüzgar'a" Oo Rüzgar Bey siz buralara gelir miydiniz? Der.
Rüzgar'da aldırış etmez hocalar bu halini hiç sevmiyordur.
Tenefüste Ada, Rüzgar'a bakmaya gelir ve "Nerdesin sen"? Diyerek soru yöneltir.+Uyuyordum.
-Haber verseydin keşke.
+Uyurken mi vereyim haberi 😀
-Haklısın tamam. 😀
O gün okul biter ve yine dershane vardır. Giderken yaşlı bi kadın Ada ile Rüzgar'ı durdurup " Düğün ne zaman " diye sorarak şaşırtır.
Ada 1.67 falan Rüzgar ise 1.83 boyundadır. O kadar gösteriyorlar mıydı?
Rüzgar ;-Teyzecim okuyoruz daha çok var evliliğe.
+Çok yakışıyorsunuz, inşallah hiç ayrılmazsınız.
Ada ;
-Teşekkürler teyze inşallah.
Rüzgar ve Ada bir yandan çok şaşırmıştır bir yandan çok mutlu olmuştur. Yaşlı kadının elini öperek devam ederler.
Bu konuya çok gülerler.
Ertesi gün okul da bütün hocalar Ada'ya Rüzgar ile olan yakınlığını sorar.
-Yeni çocuğu nerden tanıyorsun?+Ana okulunu beraber okuduk hocam ve aynı kulüpte idik.
-Anladım tamam.
Rüzgar ile Ada okuldan çıkacakken Gamze adında bir hoca ikisini yanına çağırır ve;
-Birdaha sizi okul içinde yan yana görmeyeceğim. Okul dışında ne yaparsanız yapın ama okul için de görmeyeceğim.
Rüzgar tam cevap verecek iken
Ada susturur ve "tamam hocam" der.
Çıkar çıkmaz Ada "akşam görüşürüz seni seviyorum" der.Rüzgar bu duruma sevinmiştir çünkü içeride susturup tamam demesi tedirgin etmiştir.
Bütün akşam yazışırlar ve daha çok görüşmek için müzik hocasından gitar kursu isterler.
Haftanın son günü gitar kursundan çıkarlar ve okul boştur sadece hizmetliler ve müzik hocası o da arabasına biniyordur.
Bir sınıfa geçerler Rüzgar tam gitar çalacak iken öpüşmeye başlarlar.
Gitar'ı bırakır otururlar ve konuşurlar. Ardından eve giderler.
Artık okulda pek yan yana gelmezler ve her türlü faaliyet te adlarını yazarlar. Birgün çevik kuvvet şube müdürlüğüne gidilir. Oraya giderler,içeriyi gezerler.
Bombalar, silahlar, maskeler tanıtılır ve sıra Toma'ya gelir. Herkes içine sırayla biniyor fotoğraf çekilip iniyordu. Ardından Toma su sıkarak gösteriş yaptı . Oturup anlatım yapıldı. Ve Çocuk şube ye gidip ora da bir tanıtım filmi izlendi .
Ada ile Rüzgar müthiş eğleniyordu. Geri dönmek için servise binildi ve gelirken Ada'nın yüzü düştü. Rüzgar sebebini soruyor cevap alamıyordu. Ada birşey yok diyordu art arda. Oysa sebebini okula geldiklerin de öğrenecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşey Hayaldi
Teen Fiction1 kızın 1 erkeğe duygularını öğretip, duygularını öldürmesi kadar saçma bir şey yok. - Ali Yüksekdağ