Ma trezesc buimacita,si incep sa analizez imprejurimile,inspirand din ce in ce mai puternic.Eram in camera mea.Imi trantesc capul pe perna,bucuroasa ca nu sunt in alt loc,si incerc sa adorm din nou,dar niste ciocanituri in usa nu ma lasa.
-Sehun!Suho!Lay!Chanyeol!Plecati!Nu am chef de voi acum!Vreau sa dorm!
Tip la cei 4 baieti de la usa,care nu fac decat sa ciocane mai tare.
-Ai scoala piticanie!Trezeste.te!
Tipa Sehun,apoi cred ca pleaca,la insistentele celorlalti 3.Asa e cand esti singura fata din familie,si pe deasupra si Omega,si mai ai si 4 frati mai mari din care doi sunt Alpba,Sehun si Suho,si doi sunt Beta,Chanyeol si Lay.Ma dau jos din pat cu chiu cu vai,si ma indrept spre baie,unde ma spal pe fata si pe dinti,apoi imi dau cu niste crema.Merg spre dulap ca sa aleg cu ce sa ma imbrac.Pana la urma optez pentru un tricou rosu care se lasa usor pe umar,o pereche de blugi negrii taiati ici colo,o funda de piele pe post de accesoriu de par, lantisorul cu cruce,botinele negre si geaca de piele,impreuna cu ghiozdanul de piele.E ultima zi de scoala,trebuie sa arat bine.
Ma pun in fata oglinzii si ma machez cu niste fard negru si tus,imi apuc ghiozdanul si castile si ies pe usa.In timp ce cobor scarile,imi pun castile pe urechi,si ma duc in bucatarie pentru a lua un mar din cosul cu fructe,imi sarut parintii si fratii pe obraz si ies din casa,dand drumul muzicii pentru a.mi rasuna in urechi.SHINee-Lucifer imi inunda urechile,eu incepand sa dansez si sa cant alaturi de baieti,pe strada,in drumul spre scoala.
-Lucifer~
Dau coltul spre o straduta pe care o folosesc drept scurtatura,ma face sa merg cu 20 de minute mai putin,chiar daca trebuie sa ma catar putin,si sa sar,ma bucur ca ajung mai repede la scoala.
Imi iau avant si apuc bara ce duce la scara de incendiu a blicului din stanga mea,ma ridic incat sa ajung pe micuta platforma din fata mea,ca mai apoi sa sar de pe ea pe un balcon de dedesupt,doar ca sa sar pe pubela de gunoi,multumesc Domnului ca era inchisa,si sa imi continui drumul.Pentru un Omega sunt destul de agera,mai ales la varsta frageda de 18 ani,mama zice ca e un dar,la fel ca mirosul meu ascutit si puterea mea,care,culmea,e mai mare ca a lui Sehun.Ajung la scoala,oprind melodia si lasandu.mi castile sa.mi alunece pe gat,un miros dulceag dar ascutit lovindu.ma in fata.Mirosea,bine,foarte bine.Cred ca Tao iar si.a luat un parfum.Baiatul asta nu inceteaza sa ma surprinda,e singurul meu prieten Omega,din toata gasca,deci cu el ma inteleg cel mai bine.
-Alice!
Ma intorc cu fata spre sursa vocii doar pentru a o vedea pe Yuna cu un zambet urias pe buze.
-Hei Yuna,ce.i cu zambetul ala?Cumva Seungri a respirat langa tine?
Intreb eu razand.Are o mica obsesie pentru fundasul echipei scolii,Seungri,si asta ma face sa ma amuz de fiecare data.
-Nu!Mai bine!
Zambetul imi dispare de pe buze,si este inlocuit cu o incruntatura confuza.Nimic nu poate sa fie mai bine pentru ea decat asta,e imposibil.
-Mai bine? Cum sa fie ceva mai bine?
-E sezonul perechilor!Imi pot gasii perechea si la fel si tu Alice!Daca e Seungri perechea mea?Daca JiYong e a ta?E frumos,Alice,ati face un cuplu dragut.
-Pentru ultima oara Yuna,nu.l suport pe tip!Nu.mi pasa ca e seful clasei,ca e destept,frumos,liderul echipei de football si de basketball.Este arogant si se crede superior tuturor!Sa nu mai zic ca rezolva orice problema doar cu banii!Tipul se crede perfect,dar nu e,e un Beta,nu e Alpha,e sub jumatate din scoala,si totusi se crede superior!
-Alice,poti macar o data sa nu te mai legi de rase?Si eu sunt Alpha,si Seungri Omega,dar nu spun nimic!Trebuie sa ne purtam ca oamenii normali...
-Care nu suntem.
Ii tai eu propozitita,uitandu.ma urat la ea,puteam sa simt cum ochii imi devin galbeni si sangele curge mai tare prin venele mele subtiri.
-Nu te uita asa la mine!Calmeaza.ti nervii!
Spune ea,zguduindu.ma putin,pana imi revin de tot.
-Scuze,e din ce in ce mai greu sa ma controlez.Orcum,ce ziceai de perechi?Cum e asta?
-Oh pai,cica simti un miros dulceag,dar totusi intepator,cu cat esti mai aproape cu atat e mai patrunzator mirosul.Ceea ce.mi aminteste,am simtit asta cand veneam spre tine,ne mai vedem,ma duc sa.mi gasesc perechea.Aceasta pleaca,lasandu.ma singura,mirosul dulceag lovindu.ma din nou.Ies pe poarta scolii,urmand mirosul,probabil o sa.si dea cineva seama ca am plecat pana la urma,dar totusi,nu.mi pasa,sunt in stare sa.mi intalnesc perechea,nimeni nu ma va oprii.
Merg pana ajung intr.o parcare,mirosul ducand la un Range Rover negru.In masina era un baiat,care lasa geamul jos,apoi incepe sa adulmece,ca mai tarziu sa iasa din masina si sa se uite direct la mine,cu ochii galbeni si flamanzi.Era imbracat in alb,un alb imaculat,din cap pana in picioare,singurul lucru care mai iesea in evidenta era parul lui saten,dezordonat in mod intentionat.
Am putut sa simt cum obrajii imi iau foc,cand imi dau seama ca ma holbez ls el cu ochii mei,acum galbeni.
CITEȘTI
Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on Hiatus
FanfictionNumele meu este Alice,si sunt un varcolac omega.Da,omega,sunt la capatul lantului tropic,ceea ce inseamna ca daca un Alpha sau Beta vor sa se imperecheze cu mine,sau sa devina pereche cu mine,eu nu pot spune nu,ceea ce e scarbos,dar si necinstit.Ai...