-Tao pentru numele lui Dumnezeu nu mai plange altfel te arunc de pe stanca asta chiar acum!
Tipa Luhan la tanarul din fata lui,gata sa.i traga un pumn.Daca mai plangea un moment,Luhan nu avea ce sa faca decat sa.i traga un pumn,desi il intelegea.Sa ai o rana atat de severa il putea face si pe cel mai puternic om.din lume sa planga.
-Mai rau de atat nu se putea,nu?
-Kris niciodata nu spune...
Insa propozitia lui Luhan a fost intrerupta de un traznet,iar ploaia a inceput sa cada nu mult timp dupa,cei 4 baieti fiind acum uzi leoarca.
-asta... Sa gasim in adapost, haideti.
Kris l.a ridicat pe Tao so au inceput sa mearca pe urmele lui Luhan, insa nul dintre ei, Chen, a stat pe loc,lasand apa sa.l ude fata incetare.
-Chen,vi?
Intreaba Tao,uitandu.se cu ochii sai sclipitori spre Chen.
-Imediat.
Kris a inceput sa mearga iar,carandu.l si pe ingrijoratul Tao dupa el,lasandu.l pe Chen singur in mijlocul intunericului.
-A trecut atat de mult timp...atat de mult...
Chen se simtea in lagrul lui acum.Simtea cum ploaia ii uda pielea fina,cum sunetul tunetului putea speria zeci de mii de suflete,cum fulgerul putea sa omoare pe oricine.Se simtea...puternic.Mai puternic ca niciodata.Simtea cum poate distruge orice.
S.a ridicat si a fugit.A fugit spre prapastie,insa nu stia ca doi dintre prietenii sai,Luhan si Kris,fugeau dupa el,incercand sa.l opreasca,insa el fugea,fugea cu viteza fulgerului,si nici cand vazuse prapastia nu s.a oprit.Iar atunci a facut luctrul la care nu ae asteptau prietenii lui.
A sarit.
-Chen!
A tipat Luhan cu ochii inlacrimati,crezand ca prietenul lui cel mai bun tocmai si.a pus capat vietii.Insa nu era asa.Chen era cat se poate de bine,poate chiar mai bine,deoarece se juca cu fulgerul.Da,se juca cu fulgerul,lucru pe care nu l.a facut de cand era un copil mic. Ii era dor.
CITEȘTI
Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on Hiatus
FanfictionNumele meu este Alice,si sunt un varcolac omega.Da,omega,sunt la capatul lantului tropic,ceea ce inseamna ca daca un Alpha sau Beta vor sa se imperecheze cu mine,sau sa devina pereche cu mine,eu nu pot spune nu,ceea ce e scarbos,dar si necinstit.Ai...