Acesta vine spre mine,iar eu imi las ghiozdanul sa cada pe jos.Daca Tao era aici,ma lua la bataie,e un ghiozdan Gucci,l.am primit cadou de ziua mea de 18 de la el.
Baiatul ma prinde de talie,strangandu.ma la pieptul lui intr.o imbratisare calduroasa,eu neezitand sa.i raspund la imbratisare.
-Tu esti!
Sopteste el strangandu.ma si mai tare,deja puteam sa simt cum raman fara aer
-Nu....O....Sa....Mai.....Fiu....Daca....
Pana la urma nu mai pot,si il apuc de brat strangandu.l cu toata forta mea,acesta dandu.mi drumul imediat.
-Frumoasa si puternica.Am cea mai buna pereche din lume.Eu sunt Xiumin,iar tu esti?
Spune acesta intinzand mana in fata,eu acceptandui.o imediat.
-Alice,eu sunt Alice
Spun,dar nu apuc sa clipesc caci ma vad din nou in bratele satenului,acesta lipindu.si buzele de ale mele,eu neezitand sa.i raspund la sarut.Urmatorul lucru pe care il stiu e ca sunt in masina satenuluu,fredonand melodia lui GD-Good Boy(In carte GD si JiYong sunt persoane diferite),care se auzea la radio,iar Xiumin conducea,cu o mana pe volan si una pe coapsa mea.
-Mergem de ceva timp,unde ma duci?
-Sa.mi cunosti parintii.
Spune acesta nonsalant,continund sa.mi mangaie coapsa.
-Sa cunosc pe cine?
Tip eu,facandu.l pe acesta sa.si ia mana de pe coapsa mea,speriat.
-Mai incet! Varcolac mai stii?Super auz.Daca asa tipi mereu,nu o sa fim capabili sa devenim perechi complete.
Ce dracu tot vorbeste acolo?Nu suntem perechi?Ce mai vrea?
-Adica?Suntem perechi omule,mirosul asta care e in masina o dovedeste.
-Suntem perechi,dar nu complete,pentru a fi perechi complete,trebuie sa...
Acesta se opresta,iar ochii mei sa maresc instantaneu.
-Nu!Nu!Nu!
-Stai linistita,nu trebuie sa se intample acum,dar daca vrei,putem oprii,e un motel la 3Km in fata.
Spune ranjind,eu dandu.i una peste mana de pe coapsa mea,acesta indepartandusi.o imediat.Imi pun castile pe urechi si las muzica sa ma duca in lumea mea.
-"I am a lion and I want to be free!Do you see a lion when you look inside of me?Outside the window just to watch you as you sleep!Cause I am a lion born from things you canot be!"
Melodia imi bubuia in urechi,in timp ce eu priveam spre padurea ce ne inconjura.Obisnuiam sa ma joc in padure cu fratii mei cand eram doar un pui,Suho obisnuia sa ma invarta in aer(in carte,Suho,e cel mai mare,apoi Lay,apoi Chanyeol si Sehun ramane maknae),ca mai apoi sa ma bat frateste cu Sehun,sa adun flori cu Lay,si sa ma joc cu Chanyeol si cu ursuletul meu primit de la mama.Lucrurile s.au schimbat cand au inceput sa se poarte ca Alpha si Beta.Mereu faceau lucruri doar ei impreuna,si se purtau urat cu mine,doar pentru faptul ca eu sunt Omega.Uram asta,dar o acceptam,pentru ca erau fratii mei.2 ani de zile suportasem vorbe urate,comportamentul lor ce cacat,si loviturile lui Sehun...Da,el chiar avea curajul sa ma loveasca,dar eu nu le spusesem niciodata mamei si tatei, imi era prea frica,daca le spuneam,putea sa primesc mai mult de o palma.Totul a durat asa pana intr.o zi in care,parca cazuse cerul peste mine.Aveam 11 ani,eram in padure cu tata,ma invata sa ma catar in copaci.Imi lasasem colierul de la bunica acasa,pentru a nu.l rupe.Era cel mai, pretios lucru al meu.Bunica fusese un lup bland,primise colierul la prima ei intalnire cu bunicul de la o persoana draga amandurora,cand a murit,eu l.am primit fiindu.mi adus la cunostinta de catre tata,ca mai este un colier undeva in lume,care il completeaza pe acesta,era un colier vechi,lung,cu un pandantiv in forma de semi-luna,colierul care il completa fiind un colier cu un pandantiv in forma de soare.Dupa ziua de catarat in copaci,am fugit acasa,nerabdatoare sa.mi pun colierul inapoi la gat.Cand am ajuns acasa,am fugit in camera,cautand colierul,negasindu.l.Coborasem scarile,cu intentia sa o intreb pe mama daca l.a pus in cutiuta ei cu bijuterii,de obicei facea asta daca il lasam intr.un loc nepotrivit cand plecam.cu tata,dar nu aveam intentia sa.l vad pe Sehun cu colierul in mana,total distrus.Pandantivul era in mana lui dreapta,in timp ce in stanga era lantul,rupt in doua.Cand m.a observat,a pus o fata speriata, ca si cum,nu se astepta sa fiu acasa.In ziua aceea nu am mai putut rezista.Ii spusesem mamei totul despre comportamentul fratilor mei,si ma schimbasem total.Aruncasem tot ce avea legatura cu chestiile de fete,rupsesem fiecare poza cu fratii mei ce atarna de perete,aruncasem toate posterele mele cu actrite si modele.Desi reusisem sa repar colierul,ma schimbasem.Ma purtam foarte rece cu fratii mei,si nu mai dadeam colierul jos niciodata.Camera mea a fost transformata intr.un barlog.Peretii au devenit negrii,la fel si draperiile si asternuturile patului.De perete este agatat o chestie care imi tine colierele,iar la oglinda sunt numai farguri negre si bratari.Pe jos este un covor de blana falsa,gri,in biblioteca numai carti despre trecutul nostru.Pe pereti,atarnate diferite lucruri,cum ar fi,un arc cu tolba plina de sageti langa,o katana,3 bete de karate,bata de baseball,si o pusca de vanatoare.Le aveam la cererile tatei,deoarece eram singura lui fiica,se temea pentru siguranta mea,am si o posetuta in care tin un pieptane,un pix si un ruj,toate arme mortale,avand incorporate o lama de cutit.In perioada asta trebuie sa fiu atenta.
Il privesc atenta pe Xiumin.Arata ca un inger,imbracat numai in alb,tenesi albi imaculati,la fel ca blugii,tricoul,geaca si esarfa.Pentru un baiat,avea un sens al stilului destul de bun.Dupa ce il privesc pe el,imi indrept atentia spre hainele mele.Spre deosebire de perechea mea,care parea venita din rai,eu parca eram scoasa din iad.Imbracata in mare parte in negru,parca eram un demon.O urma de regret a aparut pe fata mea cand am realizat cat de diferiti eram eu si Xiumin.Yng si Yang,Nord si, Sud,Soarele si Luna,Marul si Para,intunericul si lumina,viata si moartea....Ingerul si Demonul...
CITEȘTI
Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on Hiatus
FanfictionNumele meu este Alice,si sunt un varcolac omega.Da,omega,sunt la capatul lantului tropic,ceea ce inseamna ca daca un Alpha sau Beta vor sa se imperecheze cu mine,sau sa devina pereche cu mine,eu nu pot spune nu,ceea ce e scarbos,dar si necinstit.Ai...