Lay pov
Eram acolo de doua zile.Doua zile,iar eu si Alice refuzam sa mancam sau sa bem ceva,in schimb Tao,Tao mananca ca un mic porcusor.Aish,copilul asta!
-Alice,uite aici!Cred ca...
-Nu acum Tao.
Alice nici nu a vrut sa auda ce are de zis saracul copil.Este trista.Trista si furioasa.
Am aruncat alta carte in colt.Doar uitandu.ma la coltul ala pot spune ca am citit deja fiecare carte de aici,dar totusi mai erau,multe.
-Dar Alice,trebuie sa te uiti la asta!
Spune Tao,ridicandu.se si mergand spre ea cu o harta si o carte,dar inainte ca Alice sa poata macar sa se uite la ceea ce vrea sa.i arate Tao,cineva a batut la usa.
-Alice,ursule,trebuie sa mananci.
Am auzit vocea lui Chanyeol din capatul celalat al usii.
-Scuze Chanyeol,promit ca mananc imediat ce ma uit peste ce a gasit Tao!
Il pot auzii pe Chan oftand.Era doar ingrijorat de starea surorii lui.Xiumin refuza sa vorbeasca cu Alice,pe motiv ca oricum totul se v.a termina intre ei.Sincer,mi.e mila de ei.Deabea s.au gasit unul pe altul de cateva zile,si deja totul se duce de rapa.
-Alice,asa ai zis si ultimile 10 dati.
Alice nu a mai raspuns.Se uita peste harta pe care a adus.o Tao,doar ca sa isi mareasca ochii si sa ii sara in brate.
-Tu,lup bleg!Esti un geniu!
Spune Alice,dandu.i drumul.
-Avem un plan.
Zambesc si deschid usa,doar ca sa vad un Sehun dormind langa usa,un Suho intins pe canapea,un Chanyeol care statea pe fotoliu,si un Xiumin intins pe masuta din fata canapelei.
-Baieti,avem un plan.Nu v.a fi usor.Vom avea nevoie de multa lume,dar din fericire,am cunostinte.Xiumin,presupun ca ai tai au cunostinte care ne pot ajuta.Avem nevoie de 7 zile.Vom face echipe de cate doi.Suho si Sehun,Lay si Xiumin,Kris si Tao,eu si Chan.Baieti,stiti pe cine sa cautati.Xiumin,mergeti si cautati cunostinte de ale voastre.Kris,Tao,lista cu locirile si persoanele pe care trebuie sa le gasiti.
Alice i.a intins o lista lui Tao,acesta l.a luat pe Kris si au plecat,urmati de Sehun si Suho,Xiumin a imbratisat.o pe Alice,ca mai apoi sa plecam si noi.Cel mai probabil Alice si Chan au plecat deja.Vor fi 7 zile lungi.Scuze de capitolul scurt, dar sincer,atat am putut face.Deja sunt stresata,casa a 8-a.Promit ca o sa vin cu un capitol nou cat mai curand.
CITEȘTI
Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on Hiatus
FanfictionNumele meu este Alice,si sunt un varcolac omega.Da,omega,sunt la capatul lantului tropic,ceea ce inseamna ca daca un Alpha sau Beta vor sa se imperecheze cu mine,sau sa devina pereche cu mine,eu nu pot spune nu,ceea ce e scarbos,dar si necinstit.Ai...