Parintii lui

290 24 2
                                    

-Xiumin...
Am spus incet,punandu.mi mana peste a lui,care era asezata pe schimbatorul de viteze.
-Hm?
Isi indreapta atentia spre mine,incetinind masina.Privirea lui era una ingrijorata.
-Nu...Eu nu pot...
Spun,o lacrima curgandu.mi pe obraz.Acesta trage masina pe dreapta langa o padure.In departare puteam sa vad o casa destul de mare,alba.
-Alice...Ce-ce vrei sa spui?
Intreaba acesta cu o voce sparta,privindu.ma intens in ochi.In masina presiunea dintre noi era mult prea mult,asa ca am iesit afara,mergand spre un copac din apropiere.Xiumin m.a urmat,punandu.se in genunchi in fata mea.
-Alice...
Incearca sa imi atinga bratul,dar il indepartez repede,uitandu.ma la el cu privirea mea rosie.
-Uita.te la noi Xiumin!Parca suntem Raiul si Iadul!Viata ta probabil e perfecta,in timp ce  a mea? Eu traiesc cu o familie formata din Alpha si Beta! Sunt singurul Omega!  Le este rusine cu mine! Nu...Nu vreau sa simti aceeasi dezamagire ca ei...
Las o lacrima sa mi se scurga pe obraz,dar nu dupa mult timp aud un ras,si nu mi.a luat mult sa.mi dau seama ca rasul vine de la minunata mea pereche,Xiumin.
-Scuze doar ca...Nu pot sa cred ce ticmai ai zis! Sa.mi fie rusine...Niciodata.
Spune acesta tavalindu.se pe jos de ras.
-Inceteaza!O sa te murdaresti!Xiumin!
Tip la el,insa el continua sa se tavaleasca pe jos,razand,ca un pui.
-Eu plec!
Tip incepand sa merg mai adanc in padure,dar cineva,adica Xiumin,m.a prins si m.a aruncat peste umar ca pe un sac de cartofi.
-Omo!Eu nu.s sac de cartofi omule!
-Nu,esti sac de nervi.
Spune acesta chicotind,eu inxepand sa dau cu pumnii in spatele lui,acesta nu parea sa ma bage in seama,asa ca am renuntat dupa 20 de minute,in care el a mers spre casa mare si alba la care m.a uitam inainte.
Deschide usa nonsalant,trece pe langa o fata imbracata in uniforma de servitoare ce ma privea urat,urmand sa primesc degetul mijlociu si ea o moarte cruda cand scap de aici,si ajungem in living,unde Xiumin se arunca pe canapea cu tot cu mine.
Am inceput amandoi sa radem,pana cand o femeie a venit la noi.Era imbracata elegant,purtand o pereche de colanti negrii din piele,botine negre,si o helanca alba ce era acoperita de o vesta de blana deschisa la culoare,parul ei blond carliontat fiind dat pe spate.
-Xiumin!Mi.am facut atatea griji! Ce e cu hainele tale?Oh,nu conteaza,Rebeca le v.a spala mai incolo!
Spune aceasta tragandu.l pe Xiumin intr.o imbratisare.Presupun ca e mama lui,este superba.Iar casa,se vede ca sunt Alpha,noi avem o casa destul de mica,cu un singur etaj si parterul,deoarece doi din fratii mei sunt Beta.
-De ce nu mi.ai spus ca aduci pe cineva?Imi zici ca te duci sa cumperi un pui,si te intorci cu o puicuta!
Spune mama lui,zambindu.mi.
-Legat de asta...A fost ceva pe moment ea e....uh...
-Alice! Oh Alice.
Spun ridicandu.ma in picioare,strangandu.i mana mamei lui Xiumin.
-Alice...Ce nume neobisnuit...Eu sunt Kim Hyuna.Daca nu te superi ca te intreb,tu l.ai adus in starea asta,murdar?
Ma intreaba mama lui cu un ranjet pe fata,la care eu doar am chicotit,si i.am raspuns dand din cap negativ.
-Inteleg.Minseok,du.te si schimba.te,Rebeca,fa doua pahare de Margarita te rog si-
-Ma scuzati doamna Kim,dar eu nu consum alchool.
Spun putin stanjenita.
-Atunci o limonada sa fie?
Ma intreaba zambind,lasandu.si dintii albi la iveala.
-Da,limonada ar fi perfecta.
-Rebeca,o Margarita si o limonada te rog,si repede,nu vrem sa imi lasam nora sa astepte.
Spune Dna.Kim,asezandu.se pe fotoliu,facandu.mi semn sa ma asez si eu pe canapea.
-Scuza lipsa sotului meu,el este un spurit aventuros,ii place sa alerge prin padure pana la epuizare,mai ales cand este cu prietenii lui,exact ca un pui.
Spune aceasta,zambindu.mi.
-Nu este nici.o problema,inteleg perfect,tata este exact la fel,de cate ori poate,fuge in cea mai aprooiata padure sa se dezlantuie.
Spun cu un chicot.
-Si,spune.mi mai multe despre tine.
-Pai,nu sunt multe de spus.Am 4 frati mai mari,doi fiind Alpha si doi fiind Beta,ambii mei parinti sunt Alpha,ceea ce ma face sa fiu singura Omega din familie,locuiesc intr.un orasel la o distanta de o ora si 30 de minute de aici.Intr.o zi as vrea sa ma mut intr.un loc linistit si sa intemeiez o familie.Ceea ce imi aminteste,casa dumneavoastra este superba.intr.un loc asa de linistit.Sunteti norocoasa.
Spun,zambindui,in timp ce Rebeca aseza bauturile pe masa.
-Da sunt.Ii datorez totul sotului meu.Are o afacere de milioane,si nici nu vrea sa auda ca am ridicat un deget.El face toata treaba.Cat despre casa,multumesc,m.am gandit ca ar fi frumos sa am o casa la aer liber,da,e destul de frig,fiind aproape de munti,dar fiecare zi e o binecuvantare in locul asta.Intr.o zi vei avea o casa exact ca asta,Minseok iti poate oferii asta.
-Ma scuzati,dar eu nu vreau sa traiesc doar cu ajutorul lui Xiumin.
Spun,putin iritata la gandul ca o sa traiesc pe banii lui.
-Ei bine,Minseok l.a mostenit pe tatal lui,deci o sa ai o problema.Nu ii place cand femeile apropiate din viata lui fac ceva ce necesita efort fizic.Nici macar nu ma lasa sa aprind focul in semineu.A fost asa de mic.
Spune aceasta sorband din paharul cu Margarita,eu facand acelasi lucru cu limonada mea.
-Ei,ce vorbiti aici fara mine doamnelor?
Xiumin isi face aparitia,imbracat intr.un tricou negru simplu,la fel ca blugii lui,incaltat cu o pereche de Conversi negri,parul lui fiind ciufului si putin umed.
-Lucruri de femei,Minseok.
Dintr.o data un miros puternic mi.a lovit narile,urmand ca mai apoi sa intre un barbat aratos,brunet,imbracat intr.un maieu si o pereche de pantaloni de trening,descult.
-Scumpule!Vin.o sa o cunosti pe nora noastra!
Spune Dna.Kim,lasandu.si paharul pe micuta masuta din fata noastra.
-Xiumin,baiete,in sfarsit te.ai decis sa te asezi la casa ta?
Spune Dnl.Kim lundu.l pe Xiumin intr.o imbratisare barbateasca.
-Daca la casa mea spui ca o sa venim amandoi pe capul vostru,atunci da,la casa mea.
Spune Xiumin razand facand semn spre mine,eu ridicandu.ma in picioare si pornind spre ei.
-Ea e Alice,iubita mea.
Spune Xiumin radiind de fericire.
-Kim Jun-Hoog.Hei,daca ai de gand sa te muti,sa vi aici,Hyunei nu i.ar lipsi niste companie.
-Chiar deloc,e cam pustiu cand iesi cu Minseok si cu prietenii tai.
-Scumpo,foloseste numele lui de barbat,e Xiumin,nu Minseok.
Dna.Kim chicoteste la sotul ei apoi isi intoarce atentia spre mine.
-Maine mergem sa jucam baseball impreuna cu doua familii apropiate noua,cred ca ar fi o modalitate perfecta sa ne cunoastem mai bine.
-Ce zici Alice,tu,eu,familia mea,baseball.
-Xiumin,tu,pui ce esti,ai noroc ca stiu sa joc baseball!
Spun,lasandu.mi capul sa alunece pe pieptul lui,eu fiind mai mica de inaltime ca el.A folosit o fata de catelus,si nu i.am putut rezista.
-Perfect!Acum haide,trebuie sa te duc acasa.
-La revedere Dna si Dnl Kim!Mi.a facut placere sa va cunosc!
Spun inainte ca Xiumin sa ma traga afara din casa.

***
-Imi plac ai tai,sunt foarte prietenosi.
Spun cand observ ca mai aveam putin si ajungeam pe strada unde locuiesc eu.
-Da,au fost asa intotdeauna,ca doi adolescenti ce se iubesc nebuneste.
Spune zambind,facand la stanga.Imediat cum am intrat pe strada mea,i.am putut observa pe Dehun,Chanyeol,Suho si Lay,impreuna cu tata jucand basketball,ei,Suho,Lay,Sehun si tata jucau,Chanyeol statea pe veranda privindui.
Xiumin a parcat in fata casei mele,iar atunci toti s.au oprit uitandu.se la masina lui,avand geamuri fumurii,nu puteau vedea cine e inauntru.
-Mai bine te grabesti,nu vrem sa.ti lasam fratii si tatal sa astepte.Vin sa te iau maine la 9 AM,ok?
Am dat din cap in semn afirmativ si l.am sarutat repede inainte sa.mi apuc ghiozdanul si sa ies din masina,aceasta pornind in viteza imediat dupa ce am inchis usa acesteia.
Mi.am intors privirea spre barbatii din fata mea,care se uitau la mine uimiti.
-Ce?
Intreb trecandu.mi o mana prin par.Neprimind niciun raspuns,am luat mingea din mainile lui Sehun si am aruncat.o spre cos,aceasta intrabd dupa ce s.a rotit de douabori pe cerc.Am trecut pe langa ei nonsalanta,oprindu.ma la Chanyeol sarutandu.l pe obraz,spunandu.i sa astepta cat ma schimb si fac niste ciocolata calda pentru noi doi.
Am intrat in casa,lasandu.mi ghiozdanul pe fotoliu urcand in camera mea,schimbandu.ma intr.o pereche de colanti si un pulover care imi ajungea pana la genunchi,cu un urs pe el,undu.mi in picioare papuci pufosi,era chiar frig,avand in vedere ca stam aproape de munti,si vara puteai simtii frigul.
Am coborat in bucatarie unde am gasit.o pe mama gatind niste carne de caprioara.Mergand langa ea,pun niste apa la incalzit,indreptandu.ma spre un dulapior pentru a cauta praful de care am nevoie.
-Mirosi diferit.
O aud pe mama spunand,eu rosindu.ma imediat.Iau pliculetele si cestile,una neagra cu un urs alb si una alba cu un urs negru,cestile noastre.Chanyeol e singurul cu care m.am impacat 100%,apoi e Lay 80%,Suho 70% si Sehun 10%.
-Poate pentru ca am fost cu un baiat.
-Serios?Cine e?Il cunosc?De unde e?Perechia ta?
Intreaba mama,tragandu.ma spre canapeaua din living,asezandu.ne amandoua de.o data.
-Numele lui e Kim Minseok,sau Xiumin,sta undeva la sfarsitul padurii,aproape de multi,nu cred ca il cunosti,si da mama,e perechea mea.
-Oh Doamne!Trebuie sa le spunem asta tatalui si fratilor tai!
-Mama,vreau sa le spun diseara,la cina,ok?
-Ok...
Dupa discutia cu mama,am mers sa prepar ciocolata calda,apoi am mers la Chanyeol si am inceput sa discutam si sa radem.E un baiat minunat,oare de ce nu si.a gasit perechea inca?

Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on HiatusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum