N &L

112 13 0
                                    

Sehun era slabit.Faptul ca il carase pe blond pe spatele lui nu.l ajuta cu deplasarea.Suho fusese impuscat.Da,fusesera atacati,si de carte cine,exact de cei pe care ii cauta!
-Nenorocitii dracu!
Mormaie Sehun,lasand.ul pe Suho jos.
-Taci Sehun!Spui asta de 2 zile! 2 zile in care nu ne.am miscat!
-Scuza.ma ca eu sunt impuscat in picior!
-Scuza.ma ca am cerut sa fiu impuscat in picior!
Cearta lor nesemnificanta continua,insa,ei nu stiau un lucru.Erau urmariti.Cei doi erau gata sa traga cand un val de vant i.a adus catre cei 2.
-Foarte bine Sehun.
Spuse Suho,ridicandu.se. Se intreba de ce cei doi baieti nu vroiau sa.i ajute? Nu vroiau sa le ajute sora.De ce?Pentru ce scop?
-Lasati.ne in pace! V.am spus deja ca nu va vom ajuta!
Tipa unul dintre ei.Cel caruia i se spunea N.
Suho doar zambise,uitandu.se la el,iar cu un glas stins,dar totusi infiorator,scoate pe gura,cuvintele pe care vroia sa le rosteasca de cand au inceput sa fie urmariti.
-De ce?
Aceste doua cuvinte,i.au facut pe cei doi baieti sa se uite spre pamantul de sub picioarele lor.Sperau ca cei doi Oh sa creada ca acestia nu stiu raspunsul,insa,il stiau foarte bine,era usor:Le era frica de moarte.
-Nu am sa accept ca fratele meu sa moara pentru o simpla fata!
-N nu intelegi! Codul este cel despre care vorbim! Ei incalca codul incercand sa.i fure perechea surorii mele!
-La naiba si cu codul vostru!
Tipa L exasperat.Nu mai suporta.
-Toata lumea incalca codul! Si cum vrei sa nu o facem?Traind in pace cu oamenii si vampirii? Tu vrei sa respectam codul ala? Cati vampiri am omorat,doar pentru a ma apara! Deja am incalcat codul Suho! Las.o balta!Doar da.le ce vor! Nu te vom-
Insa,L nu a reusit sa.si termine fraza,caci erau deja legati,avand scoci la gura.
-La naiba cu cacatul asta,ne ajutati vreti nu vreti!
Spune Sehun,aruncandu.l pe N peste umarul lui,Suho,cu rana aproape vindecata,il arunca pe L peste umarul lui si o iau la pas.
























Capitol acurt dar m.am oprit din teme sa corectez,asa ca sper sa va placa.

Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on HiatusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum