Luhan si Chen

163 18 1
                                    

Tao si Kris erau intr.o cafenea,uitandu.se pe lista ce le.a inmanat.o Alice.Pe lista erau scrise simplele nume:
Luhan si Chen
Jinyang si BamBam
Lisa si Jennie
Seungri si Daesung
Baekhyun si Kyungsoo
Gasitii!

Nu stiau nici cine sunt acele persoane,nici unde sa le gaseasca,iar timpul se scurgea repede.
-Chen seamana cu un nume chinezesc.
Spuse Tao mai mult pentru el,insa Kris,datorita auzului de lup,l.a auzit si s.a strambat.
-Si de unde sti tu,lup Omega?
A intrebat Kris parca cu dezgust.Era rece,nu doar cu cei din rasele Omega,dar cu toata lumea.El era lupul singuratic.Blana lui neagra il facea "oaia neagra a familiei".I se parea dezgustator.Sa judece un pui dupa culoarea blanii,si asa era,desi parea dur pe dinafara,el era doar un pui ranit de propria familie.
-Din cate tin eu minte,domnule "Nu e stilul meu" eu vin din China!Asa ca eu o sa ma indrept spre China chiar acum,fie ca vi cu mine,fie ca nu.
Tao s.a ridicat in picioare si a iesit din cafenea,Kris,desi obosit de toanele puiului,urmandu.l.
-Si cum vrei sa ajungi acolo Tao?E peste ocean!Ai auzit ce au spus Alice si Lay!Nu putem trece prin Nord!Lupii aia sunt gata sa ne sfasie in bucati!
Si asa era.Alice,Chanyeol,Lay si Xiumin au luat.o prin cea mai periculoasa tara,atat pentru un om cat si pentru un lup.De aceea Lay si Xiumin alergau de parca nu exista ziua de maine.De aceea Alice si.a sunat fratele mai mare.Era blocata in Nord,si nu parea ca se misca prea curand.
-Atunci o sa trebuiasca sa trecem inot.
-Ai innebunit?O sa ajungi mancare de rechini dupa 20 de minute!
-Alta varianta nu avem Kris!
Cei doi baieti se certau de zor.In tot timpul acesta,doi baieti se uitau la ei,sorbindu.si din cafele.
-Putem incerca oticand avionu!
A strigat Kris,captandu.i atentia unuia dintre baieti,acesta indreptandu.se spre ei.
-Defapt,prietene,nu poti.Toate rutele spre China sunt blocate,am incercat deja de 2 zile sa imi fac rost de un bilet.
-Vezi Kris!Acum varianta mea suna mai bine,asa.i?
-Nu Tao,nu suna mai bine!
Kris era tensionat,Lay si Xiumin gasisera deja un cadavru,Alice si Chanyeol erau blocati in Nord,iar chiar acum,acesti lupi,Luhan si Chen puteau fi mori sau sa fie de partea inamicului.
-Kris...
Vocea lui Tao parea sparta.Stia la ce se gandeste lupul din fata lui,si el insasi se gandea la aceleasi lucruri.
-Alice o sa ne omoare daca nu.i gasim pe Luhan si Chen.Mai rau,pot fi chiar ei mori!
A strigat Kris in disperare,asezandu.se pe bordura,tinandu.si capul in mainj,gata sa renunte.
-Prietene,nu cred ca Chen si Luhan sunt morti.
-De unde sti tu asta?
A intrebat Tao,uitandu.se cand la un baiat,cand la altul.
-Pentru ca stau chiar in fata voastra.Luhan si Jongdae,sau Chen.
Kris si.a ridicat fata din pamant,uitandu.se la cei doi baieti din fata lui care aveau un zambet plantat pe fata.

Luhan si Chen-√

Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on HiatusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum