Frica

187 15 2
                                    

Chanyeol pov

Eram distrus.Din momentul in care am aflat ca sora mea mai mica e in pericol,nu am mai gandit,am lasat tot ce inseamna om la o parte.Lupul pusese stapanire pe mine,si nu il puteam oprii.In momentul de fata alergam,in forma de om,in fata masinii unde se aflau cei 3 frati ai mei.Avand un miros ascutit,o puteam detecta chiar si daca se dadea cu 3 tone de parfum si se tavalea prin noroi.
-Chanyeol,unde e?
Il aud pe Lay strigand,intorcandu.mi capul,l.am observat deasupra masinii.El,pe langa puterea lui de vindecare,putea vedea 100 de km in fata,deci o putea vedea pe ea daca ii dadeam directiile corecte.
-80 km stanga!
Am tipat,intrand in padure,auzind masina cum se opreste si fratii mei cum incep sa alerge.
Nu o puteam lasa sa moara,era tot ce aveam mai bun pe lume,si eu,si ceilalti trei.Daca nu ajungem la timp,o putem gasii intr.o balta de sange.

Am alergat pana am ajuns intr.un camp si am putut vedea marea.Suho era in spate,privirea lui fiind lipita mereu pe noi.Sehun era la 5 metri in spatele meu,iar Lay era umar in umar cu mine.
-Chanyeol!O vad!
Spune Lay,marind viteza,eu marind.o de asemenea.
Cand am ajuns in fata casei,am putut observa ca pare a fi bantuita.Dar Sehun nici ca s.a mai gandid,daramand.o imediat cu piciorul,primind o carte in cap si un pumn.
-Oh Doamne!Xiumin!Da.te jos de pe el!E Sehun!
Am putut auzii glasul lui Alice,privirea mea indreptandu.se imediat spre ea.
-Oh Doamne,Alice!
Am spus,strangand.o in brate,aceasta facand la fel.
-Doamne cat ma bucur ca esti bine!Ce s.a intamplat!Cine vrea sa.ti faca rau?De ce?
-Chanyeol....O haita de lupi...ei...ei vor sa ma omoare pentru ca sunt perechea lui Xiumin....
Am marit ochii,atentia mea indreptandu.se spre satenul ce statea acum pe canapea cu fata in maini.
-E in regula!O sa o rezolvam noi.O...O sa.i omor pe toti.Nu incalca nimeni regulile varcolacilor.
Spun,dandu.i drumul.
-Ce ati gasit,un plan,ceva?
-Am citit niste-
Dar propozitia lui Tao a fost taiata de sunetul unui telefon,telefon ce era acum la urechea lui Xiumin.
-Da.....Poftim?.......Alta cale nu e?.........Am inteles........O sa vorbesc cu ei,da.
Si a inchis.Aruncandu.se din nou pe canapea.
-Xiumin?Esti bine?
Il intreaba Alice,asezandu.se langa el.Privirea mea ducandu.se spre Suho.El putea simtii emotiile,iar imediat cum i.am vazut fata lui Suho,ochii mei s.au marit din nou.
-Alice....Eu....Imi pare asa de rau...Nu...Nu stiu ce sa fac.....Dar...Trebuie....Eu trebuie sa ma casatoresc cu ea....
Fata mea a devenit una speriata,la fel ca a lui Suho,Tao si Kris.Lay era in pragul lacrimilor,iar Sehun....Sehun era furios.
-Poftim?Xiumin...Nu cred ca inteleg....
-Ce nu intelegi Alice?Pentru a te salva,trebuie sa ma casatoresc cu una din fiicele lor!
Tipa acesta,ridicandu.se si plecand din camera.
-Alice....
Spune Tao,asezandu.se langa ea pe canapea.Alice pana acum ar fi trebuit sa fie in pragul lacrimilor,dar in schimb,doar le.a aruncat o provire lui Lay si lui Tao,si toti trei au plecat intr.o biblioteca cred,auzind usa cum se incuie.
-Si acum?
Intreaba Kris,ridicandu.se de pe scaunul pe care statea pana acum.
-Acum asteptam.Sper ca in casa asta e mancare,caci altfel o sa moara toti trei de foame acolo.Cand Alice,Tao si Lay se inchid intr.o camera,au un plan.De obicei citesc,cauta pe toate site.urile,in toate hartile,si vin cu un plan ce 100% o sa reuseasca.

Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on HiatusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum