Eram la masa,toata lumea manca carnea de caprioara gatita de mama,aceasta uitandu.se la mine cu suminteles de fiecare data cand musca dintr.o bucata de carne.Imi privesc tatal si fratii,singurul dintre ei care manca normal era Lay.Am oftat si i.am facut un semn negativ mamei,cum nu pot sa le spun acum,aceasta oftand la randul ei,sorband dn paharul ei cu apa.
-Alice vrea sa va spuna ceva.
Spune mama imediat cum pune paharul inapoi pe masa,eu innecandu.ma cu mancare.
-Mama!
Tip,dar observ ca privirile masculilor erau pe mine.Ma asez si iau o gura de apa,apoi imi fac curaj,privindui cum au inceput sa manance din nou,am inspirat adanc.
-Mi.am gasit perechea.Si maine mergem cu familia lui sa jucam baseball.
Am spus incet,primind niste reactii care meritau filmate.Suho a cazut de pe scaun,Chanyeol a scuipat apa in fata mamei,Lay s.a intepat cu furculita,Sehun mai ca murea inecat,iar tata a cazut peste Suho.
Mama doar s.a ridicat sa ia un prosop,lasandu.ma singura cu masculii astia 5!
-Ce?
Au tipat toti imediat cum s.au ridicat in picioare.Eu doar mi.am luat farfuria si am mers in bucatarie,desigur,cu ei pe urmele mele.
-Alice!Esti doar un pui!Cum sa.ti gasesti perechea!
Tipa Suho,venind langa mine,lundu.mi farfuria din mana.
-Am 18 ani Suho!Nu mai sunt un pui.
Spun calm,mergand spre living,asezandu.ma pe canapea.
-Hei,tot surioara mea mica ramai,da?Si o sa.l chemi cu noi in camping,da?
-Da,Happy Virus.
Spun zambind,tata zambind la randul lui,ciufulindu.mi parul si urcand sus in camera lui probabil.
Suho dadea cu pumnii in peteti,Lay si Chanyeol erau langa mine,zambind si felicitandu.ma,iar Sehun era in fata noastra uitandu.se ciudat la noi.
-Eu am plecat,maine trebuie sa ma trezesc la 7,Suho,nu sparge peretele.Ma ridic de pe canapea si ma indrept sspre scari,ca mai apoi sa ma indrept spre camera mea.Ajunsa in 'barlogul' meu,m.am trantit in pat si pur si simplu am inceput sa rad de nebuna.Asa ma manifest cand sunt foarte fericita.
M.am ridicat si m.am dus spre baie pentru a.mi face un dus lung si fierbinte.Mi.am dat hainele jos si le.am aruncat in cosul de rufe,ca mai apoi sa las apa fierbinte sa.mi curete corpul,impreuna cu gelul meu de dus preferat.Dupa vreo 30 de minute am auzit ceva daramandu.se in camera,asa ca am oprit apa pentru a auzii mai bine.Era aproape 12 noaptea,deci nu puteau fii mama si tata,sau cei 4 fantastici.Am iesit din dus onffasurata intr.un prosop su feonul in mana.Stiu,stiu,nu ma poate ajuta cu nimic,dar il poate incetinii pe cel care e la mine in camera,cat timp eu ii trezesc pe ai mei.
Mi.am strans mai bine prosopul in jurul meu,apoi mi.am facut curaj sa deschid usa si sa ma napustesc cu feonul spre persoana din fata mea,doar ca aceasta sa se miste intr.o parte,si eu sa ma rostogolesc peste pat si sa ajung in fund pe partea cealalta.
-Wow,daca stiam ca asa de dor ti.e de mine,nu mai veneam.
Imediat cum i.am auzit vocea,mi.am dat seama ca nu e altul decat Xiumin.Imi strang prosopul,din nou,si ma ridic in picooare.
-Minseok!Aproape ca am facut infarct!Nu poti sa intrii asa in casele oamenilor!
Spun si arunc cu feonul in el,acesta ferinduse,feonul meu ajungand in perete.
Aud usa cum se deschide,in pragul acesteaia nefiind altii decat cei 4 fantastici.Suho avea un card in mana,Lay un unicorn de plus,Chanyeol o tigaie,si Sehun o pereche de boxeri.
-Fratii tai?
Dau din cap si ma reped spre baie,iesind in 4 minute in pijamalele mele scurte albe.
-Baieti!Ce mama mea soacra faceti?!
Tip la ei,punandu.ma in fata lor.
-Hei!Ce a facut mama?
-Minseok!Tu taci!
Ma uit la ei in timp ce dau din picior,asteptand un raspuns.
-Pai-Pai...
-Pai nimic Suho!Voi chiar credeti ca nu ma pot apara singura!Adica,uitati.va si voi,card?Serios Suho?Ce faceai?Il plateai sa plece?Lay,ala nu e unicornul meu?Suho,ce mama ma.si puteai sa faci cu o pereche de boxeri?Si Chanyeol...Nu vreau sa stiu de ce ai o tigaie in camera!Afara!Toti!
Tip,asteptand sa plece,dar nu face niciunul nici un pas.Am inceput sa ma incrunt la ei.
-Ei bine,domisoara,as putea sa stiu,ce face el,la tine in camera?
Intreaba Suho,expresia mea schimbandu.se pentru cateva secunde,apoi revenind la cea enervata.
-A venit sa ma viziteze.Ce,e vreo problema ca perechea mea sa ma viziteze?
Intreb punand accent pe "pereche".
-Buna!Ma numesc Xiumin!
Spune acesta,venind in fata mea,intinzand mana asteptand ca unul dintre ei sa i.o apuce.
Spre surprindera mea,unul dintre cei 4 fantastici chiar i.a strans mana lui Xiumin,in timp ce restul au oesit din camera,cu expresii enervate.
-Oh Chanyeol!Ma bucur sa te cunosc!
-Deasemenea,si,imi pare rau ca ne.am cunoscut in aceste circumstante.
-Nu este nici.o problema!Chiar niciuna!Doar ca data viitoare te rog sa folosesti usa,si sa o anunti cand o vizitezi!
-Categoric!Imi pare rau,din nou!
Acestia isi zambesc,Chanyeol parasind camera,inchizand usa dupa el.Xiumin mi.a zambit,si apoi s.a indreptat spre pat,trantindu.se in el.
-Ahh,atat de somn!
Spune,punandu.si fata intre perne.
-Yaa!Lasa.mi si mie loc!Sunt mai grasa decat par!
Spun aruncandu.ma in pat la randul meu,chiar langa Xiumin,care dormea bustean.Am zambit si i.am plasat un sarut mic pe buze,apoi am adormit si eu.Desii stiu ca nu o sa citeasca nimeni eu tot o sa scriu asta aici
Scuze!!!!!!!!!!!!!!!!Scuze,scuze,scuze,scuze!!!Stiu ca a trecut o saptamana!stiu!Dar nu am mai avut energie sa mai scriu!Am insomnii,si deabea la 7-8 pot sa adorm,si ma trezesc la 12 si nu pot sa fac nimic pentru ca sunt obosita!Imi pare asa de rau ca insomniile mele va supara asa de tare!Iertati.ma va rog!
CITEȘTI
Wolf(Exo Xiumin Fan Fic)-on Hiatus
Fiksi PenggemarNumele meu este Alice,si sunt un varcolac omega.Da,omega,sunt la capatul lantului tropic,ceea ce inseamna ca daca un Alpha sau Beta vor sa se imperecheze cu mine,sau sa devina pereche cu mine,eu nu pot spune nu,ceea ce e scarbos,dar si necinstit.Ai...