Lacrimile cadeau ca o cascada pe rochia plina de sange a Teresei.
-Oare de ce dumnezeu ma vrut aici? De ce nu am putut trai si eu si copilul meu? Totu' este asa de confunz...ce sa intamplat cu mine?
Teresa fugii in padurea de langa autostrada, gasi un loc linistit langa lacul din apropiere, se decide ca este timpu' sa faca ceva...
-Ohh acum imi amintesc, ticalosul, nu pot sa cred.....barbatu' pe care l-am iubit toata viata, ce-l langa care am crescut, tatal copilului meu....sa ma insele cu o fufa? Cu o studenta de-a lui? Doamne Teresa...cum ai putut fii atat de oarba? Cum ai putut sa traiesti intr-o minciuna? Se ridica de pe stanca pe care se asezase...se duse inapoi pe autostrada...vazu ca acolo aparu si barbatu' ei..
-Oh, doamne! Baiatu' meu, baiatu' meuuuuu.Ce-ai facut nenorocit'o mi-ai omorat baiatul (sotul Teresei striga cu lacrimi in ochii la cadavrul acestea)
-Ohh doamne, pentru el este rau? Uite-l ce teatru jalnic poate sa aiba...atat de trist pentru el...vai ce pot sa spun..tipa la mine chiar si cand sunt moarta...Iubirea pentru panarama aceea a fost mai presus decat pentru mine..Il iubeam atat de mult, copilul meu trebuia sa aiba un tata langa care sa creasca, nu un porc care sa-si care fufele si sa le-o traga in casa noastra! Josnic.
Din masina barbatului coboara o tanara frumoasa in varsta de 17-18 ani. Blonda cu niste ochi mari si caprui...frecand-si burta cu palmele....semn ca era insarcinata.
-Nu pot sa cred....nici nu am murit bine si deja fufa asta este insarcinata? Off atat de multe...multe...multe..probleme nerezolvate...
Femeia se urca in masina alaturi de barbat si pornira in tromba, la locul accidentului râmânand politia si ce-i de la morga.
Teresa isi dadu seama ca poate sa faca ceva pentru a-se rezbuna. Se urca in spatele masinei si astepta ca acestia sa se apropie de oras.
-Nu pot sa cred iubire...panarama de Teresa mi-a omorât baiatul, viata mea este terminata.
-Iubire, stim amandoi ca tineai baiatu' doar pentru a nu-ti strica imaginea, stai linisit in curând vei avea alt copil...totu' va fii foarte bine.
-Atat de romantic!
-Teresa? spuse barbatul mirat.
-In persoana! Dragul meu imi pare extrem de rau...dar presimt ca nu te vei bucura de noua ta fufa si copilul ei.
-Draga mea, ea nu inseamna nimic pentru mine!
Teresa bloca masina, de odata incepu sa iasa fum din ea....barbatul incerca sa apese pe acceleratie dar nimic, totu' era blocat.Fata blonda deschise jumatate de geam si reusi sa iasa jumatate...dar intr-o clipa geamu' incepu sa se ridice in sus...
-Ajuta-ma, te rog David ajuta-ma nu pot sa ma misc, m-am blocat...ajuta-ma!
-Nu pot draga mea..nu merge...
Geamul o reteza pe femeie in doua, jumatate din corpul ei rămânand in masina, jumatate cazând pe autostrada.Barbatul incepu sa tipe dupa ajutor.
-Nu iubire, degeaba tipi....nimeni nu te va mai ajuta de acum.Si eu am plans si am tipat..cand tu te duceai si ti-o trageai cu fufele tale iar eu stateam si plangeam si tipam de durere, copilul meu uita-te cum am ajuns din vina ta! Meriti sa mori la fel ca si ea...nu meritati sa traiti.-Iubire, te rog iarta-ma te implor.
Masina bubui...iar barbatu arse impreuna cu masina...dar si cu o parte din sufletul si amintirile Teresei.
CITEȘTI
Intre viata si moarte - Teresa Fidalgo
HorrorIn anul 1983 un accident de circulaţie de pe o autostradă din Portugalia s-a soldat cu moartea unei fete pe nume Teresa Fidalgo si a copilului ei.