Am pornit fara prea mare galagie pe conducta de aerisire, am mers in linie dreapta ghidata de Alexandra, ea stia bine drumul, dar cum de nu a scapat pana acum daca stia drumul? Am presimtit ceva necurat imediat, stiam ca nu era de incredere dar aveam nevoie de ea sa scap, dupa era libera sa fuga pe calea ei iar eu pe calea mea.
Am iesit afara, erau paznicii care parca au simtit mirosu' de prada eliberata din cusca, am luat-o la alergat imediat, stiam ca exista o gaura in gard, dar pe ce parte?
-Alearga mai repede, altfel ai sa mori mancata de potai.
-Alerg cat pot de repede, stii sigur unde este iesirea?
-Nu stiu, dar simt ca este aproape.
-Cred ca alergam in cerc. CAPUL JOS
M-am aruncat pe burta, un glont i-a intrat in cap lui Alexandra, creierul ei sa facut bucati, asta era, nu puteam sa ma las prada mortii doar pentru o persoana, am trecut prin moarte, stiu cum este!
Am alergat pana am gasit gaura din gard, am iesit afara, eram libera pentru prima data libera.
Alergam prin padure ca o disperata, simteam briza care mi-se lovea de fata catifelata. Incercam sa ma orientez dupa copaci, dar nimic, era imposibil sa gasesc o iesire in toata padurea, pus si simplu imposibil.
Dupa patru ore de alergat, simteam cum picioarele ma lasa, am decis sa raman trei ore langa lac, iar dupa sa plec... mai era putin si se facea dimineata, urma sa scap sa vad iesirea.
Nici nu am atipit bine ca o sirena de la masina de politie a rasunat in ecou. M-am ridicat instant si am luat-o la fuga... lacul era nesfarsit, dar ce era dincolo? Am sarit in lac, apa era cristalina dar rece ca gheata, am inotat infrigurata... am ajuns pe mal, era plin de alge si pesti morti, semn ca undeva in apropiere era o fabrica care arunca deseuri toxice in lac.
Exact cum banuiam, fabrica era acolo, dar parea parasita... am trecut rapid de gardul electric, intrand in fabrica prin efractie, nu era nimeni, doar o veche fabrica de manechinii. Am inceput sa caut ceva sa ma apar, am gasit o drujba care mergea pe motorina, mai avea doar jumatate de litru.
Am luat-o cu mine poate imi era de ajutor. Nu am apucat sa ies, in fata mea a aparut un politist, am scos drujba si l-am taiat in doua, matele si sangele lui au sarit pe mine, eram scarbita.
Am sperat sa fie singur, dar se pare ca nu.
-Lasa arma jos, sau trag.
Am pornit drujba si am aruncat-o spre politist, i-sa infpit intre ochii. Am urcat in masina si am demarat in viteza.
CITEȘTI
Intre viata si moarte - Teresa Fidalgo
TerrorIn anul 1983 un accident de circulaţie de pe o autostradă din Portugalia s-a soldat cu moartea unei fete pe nume Teresa Fidalgo si a copilului ei.