R

1K 43 5
                                    

Auzeam strigatul copilului meu inainte de accident, era un strigat de ajutor de tristete de ura! A urat faptul ca va muri prea curand! Ca va fii dus intr-o lume departe de mama lui departe de tot ce iubeste! Imi este atat de dor de el, imi doresc macar odata sa-l mai strang in brate, sa-i spun ca il iubesc sa-l strig pe nume si apoi sa-l sarut parinteste pe frunte! 

Am pornit agale spre oras, ajuns aproape de intrare am observat ceva...ceva ce nu am vazut pana acum, ceva sau cineva nu ma lasa sa trec mai departe! Eram confuza...oare ce trebuia sa fac sa trec mai departe? Sa urlu? Sa zbier? Sa arda dorinta atat de puternica in mine sa pot fi lasata sa trec mai departe? 

-Dezbraca-te, nu pot sa cred ca l-am lasat pe tantalaul ala in fata altarului si am fugit cu tine! Te iubesc atat de mult, ahhhh mai usor taurule!

-Nu pot mai usor, cand te vad ma exciti atat de tare! Te vreau toata! 

Vedeam cum fata in varsta de douazeci si patru - douazeci si cinci de ani se vinde unui barbat mai batran ca ea, era o tarfa! Nu merita sa traiasca! Isi lasase barbatul pentru o scula mai batrana, unu' cu mai multi bani! Am decis sa o omor! Dar am vrut ca moartea ei sa fie foarte,foarte sadica...sa simta durerea pe care barbatul care a iubito a simtit'o in momentul in care ea la lasat!

-Iubire ce se aude? 

-Nu stiu, nu baga in seama...te vreau toata! Dezbraca-te acum!

-Jhon, termina putin! Sa auzit ceva! 

-Ai venit aici sa ne-o tragem? Sau sa stai si sa asculti vantul?!

-Ai dreptate! treci la actiune tauras!

-Tauras spui? Mie mi-se pare mai mult puscarias dar na..fiecare cu gusturile lui!

-Cine esti? Ce vrei? Am in geana 1.000$ i-ai pe totii doar nu ne omorâ.

-Nu am nevoie de banii vostri! I suci capul barbatului pana il rupse de pe gat! Sangele tasni peste tot, femeia in rochia alba plangea in hotote, era acoperita de sangele barbatului mort!

-Tu urmezi! Pentru tine am ceva mai special! Scoase ranga din spatele masini si incepu sa o infiga in femeie, ii scoase ochii si ii rupse toata gura...ochii se rostogoleau pe sosea ca doua bile de biliard!

Asa merita ce-i care nu iubesc adevarat, am spus'o si cand traiam, femeile care traiesc pe banii altora sunt cele mai slabe, merita lipsa de dispret!

Intre viata si moarte - Teresa FidalgoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum