T

913 44 5
                                    

Acum sunt aici, maine sunt acolo. Sufletul meu umbla nestingherit peste tot... autostrada unde am murit era foarte lunga... vedeam tot felul de barbati de 30+ ani care parcau masina langa autostrada si faceau sex cu fete de 14-15 ani.

Pe majoritatea i-am omorat. Dar parca am obosit sa lupt pentru ceva ce nu pot sa opresc.

-Teresa ma auzi? 

-Cine a spus asta?

-Teresa ma auzi? Teresa?

-Sunt aici, cine esti tu?

-Teresa sunt eu mama ta, nu ma mai tii minte?

-Mami? Ohh mami, am murit uite, sunt un suflet prins in purgatoriu.

-Stiu draga mea. Ai sa iesi din purgatoriu si ai sa ajungi in rai... trebuie sa ai rabdare... copilul tau este bine, te asteapta. 

-Mami nu pleca, te rog. 

Femeia disparu. Teresa statea in fund pe marginea autostrazi, lacrimi fierbinti îi cadeau in palma rece... 

Oare ce a vrut mama sa-mi spuna? Oare pot sa scap de aici? Copilul meu?

-Ahh urca-te in şa armasarule!

-Imi place cand esti atat de salbatica!

Ohh doamne, nu mai exista putin respect pe lumea asta? Ea are 15 ani iar el 40.... Doamne!

Mergeam pe langa masina lor de jur imprejur pana cand ajung langa geamul soferului. Fiind prea ocupat cu sex-ul nu ma vede, sparg geamul si il apug de gat.... il trag afara si ii pun capul la inchizatura usii de la masina, inchid usa iar capul ramane pe scaun si corpul afara. 

Observ ca fata de 15 ani fuge si striga dupa ajutor... am incercat sa fac ceva ce nu am mai facut. Sa apar exact langa ea. Am reusit.. o prind de par si o imping in copac. I-au o creanga rupta de vant de jos si i-o infing in cap... moare pe loc.

Vede-ti voi... nu trebuie sa va bucure bunurile materiale, iubirea, familia si respectul sunt mult mai importante.

Imi cer scuze pentru greserile gramaticale. 

Intre viata si moarte - Teresa FidalgoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum